פעילי המטות בהרצליה
פעילי המטות בהרצליה

מסביב לשעון, עד לבחירות: הכירו את שחקני הנשמה של המתמודדים לראשות העיר

הם מארגנים חוגי בית, תולים שלטים, פעילים ברשתות החברתיות ולא כל כך פוגשים את המשפחה. ארבעה תושבים מסבירים למה לא שקעו באדישות ויצאו להתנדב במטות הבחירות בהרצליה

פורסם בתאריך: 29.10.18 14:59

"אני פעיל 20 שעות ביממה"

מיכה סוקל

מיכה סוקל, פעיל במטה של מישל מורג

"אני מתגורר ביד התשעה, יוצא יחידה 8200 ועובד היי-טק לשעבר. פגשתי את מישל מורג במסגרת חוג בית לקבוצות המחאה של הרצליה איכות חיים והרצליה בינוי שפוי, הפועלות נגד תוכנית המתאר העירונית. ההיכרות בינינו החלה תוך ויכוח נוקב סביב תוכניות התחדשות עירונית. שירלי ומישל התייחסו בכובד ראש לטיעוניי, ולראייה המצע מכיל בתוכו רעיונות הדומים לרעיונות שלי. מה שגרם לי לתמוך במישל היא העובדה שהוא נאמן לדרכו ואומר את משנתו, גם כאשר הוא יודע מראש שזה יגרום לשומע לא להצביע לו – יושרה ייחודית. כמתנדב, אני מרכז מתנדבים, פעילים ותלמידים בשכר לפעילויות השונות במטה הבחירות, כ-20 שעות ביממה".

 

"הכרתי את הפוליטיקה המקומית מתוך האקטיביזם החברתי"

שי חזקיהצילום פרטי

שי חזקיה, פעיל במטה של משה פדלון

"אני פעיל חברתי בהרצליה, עוסק בשכונות, במשפחות הצעירות, בחינוך ובשכבות המוחלשות. מתוך האקטיביזם הכרתי את הפוליטיקה המקומית, דרך הוועדות ושיתוף הציבור. כך הכרתי את פעילותו הציבורית של משה פדלון, שהוא ראש עיר שפועל בצורה יוצאת דופן לצמצום פערי המעמדות. פדלון מקדם התחדשות עירונית, שהיא צורך חברתי חשוב שמצמצם פערים וייתן הזדמנות לדור הבא. אנשים לא מכירים את המציאות של אלפי משפחות שתקועות בבתים מתפוררים משנות השישים, ואסור לנו להתעלם מהמצוקה שלהן. אני פעיל מאוד בפייסבוק, שזו זירה מרכזית. כל שישי אנחנו נפגשים בעיר ומעבירים את הבשורה לתושבים. בשבוע שעבר, למשל, הגעתי למטה לסייע בטלמרקטינג. ביום הבחירות אנהל את אשכול הקלפי בחטיבת זאב. המשפחה שלי תומכת מאוד ומעודדת את הפעילות החברתית".

"משפחתי רגילה לפעילותי הפוליטית והחברתית"

טובה רפאלצילום פרטי

טובה רפאל, פעילה במטה של מאיה כץ

"עם הכרזתי על תמיכה במאיה כץ לראשות העיר והעברת המנדט שלי במועצת העיר לסיעה שבראשותה, הצטרפתי למטה הבחירות מתוך אמונה בכישוריה ויכולותיה של מאיה להוביל את העיר הרצליה להמשך התפתחות ושגשוג בכל התחומים, וכמו כן בהיותה אישה ראויה הרי שעל אחת כמה וכמה אנחנו הנשים צריכות להתגייס ולתמוך בה. כשהגעתי למטה הבחירות פגשתי כוורת רוחשת של פעילות ופעילים מתנדבות ומתנדבים, צעירים לצד מבוגרים מכל שכונות העיר, מלאי אנרגיות ורתומים בעשייה רבת משימות בהכנות לקראת יום הבחירות במטרה כמובן לנצח. כולנו באווירה משפחתית וחברית, עובדים בעבודת צוות על פי המשימות המתוכננות מראש בכל שעה במהלך היום. הצטרפתי לגיוס תומכים וקהלים חדשים בפגישות אישיות, ובמקביל אני חברת צוות מטה יום הבחירות במטרה לתרום מניסיוני הרב בתחום. בשעות הערב אני מצטרפת לחוגי הבית המלאים ופוגשת את תושבות ותושבי העיר שכמהים לשינוי. משפחתי תומכת במאיה ובפעילותי הפוליטית והחברתית, אליה הם רגילים מזה שנים רבות".

 

"אנחנו תולים שלטים, משוחחים ומשכנעים חברים ושכנים"

ניבה פנאיצילום רוני פנאי

ניבה פנאי, פעילה במטה של איל פביאן

"כבר שלושים שנה אני גרה בהרצליה ואוהבת אותה מאוד, אבל עד השנים האחרונות לא העליתי בדעתי שאצטרך לצאת למלחמה למען הדבר האלמנטרי ביותר: לשמור על פניה של העיר שלי ולמנוע ממנה להפוך לעיר אחרת לגמרי. ההכרה בכך שמשהו לא טוב קורה בהרצליה חלחלה בהדרגה. אנחנו אוהבים לאכול במסעדות בעיר ועל הים, ולפתע שמנו לב שהן הופכות להיות כשרות בזו אחר זו. במקביל נחשפתי לתוכנית המתאר של פדלון והבנתי את גודל האסון הכפול שעומד להתרחש. מעיר חופשיה וירוקה נהפוך לעיר של הדתה ומגדלים. לפני שנה הייתי מראשוני המפגינים בחוף הנפרד. בחודשים האחרונים התגייסתי יחד עם בעלי, בתי וחברים טובים כדי לסייע לאיל פביאן ולרשימה שלו. אנחנו תולים שלטים, מביעים את דעתנו בכל במה אפשרית ברשת, משוחחים ומשכנעים חברים ושכנים, ומשקיעים כל רגע פנוי כדי לתרום לניצחון שיהיה הניצחון של כל מי שהרצליה יקרה לליבו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    האמת תכלס – חוץ מאייל פביאן לטוב ולרע – כולם כולם לא ילחמו מלחמה רצינית נגד המדינה בתחום הבנייה ההיפך , פדלון זה שעזר לנזק הזה להתרחש . אחרי שפדלון יזכה שוב הוא ומאיה כץ יעשו קולות של שטיח כמו בסיפורי פוגי של כוורת אבל יבנו פה 30 אלף יחידות דיור בהרצליה שזה – בערך 60 אלף מכוניות נוספות על כבישי הרצליה . אתם קולטים מה זה עוד 60 אלך מכוניות על כבישי הרצליה ???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר