משה פדלון ומאיה כץ. צילומים: עזרא לוי
משה פדלון ומאיה כץ. צילומים: עזרא לוי

"מכתב של רוני נווה" מעורר סערה בהרצליה. מאיה כץ: "המכתב רצוף שקרים"

מכתב שהופץ אתמול, ושנכתב לכאורה על ידי מי ששימש לתקופה מסוימת פעיל במטה של מאיה כץ ובו הוא מודיע על תמיכתו במשה פדלון - מעורר סערה

פורסם בתאריך: 25.10.18 12:37

מכתב שהופץ אתמול (רביעי) ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ בהרצליה, שנכתב לכאורה על ידי רוני נווה – מי ששימש לתקופה מסוימת פעיל במטה של מאיה כץ וקודם לכן התמודד בפריימריז של רשימת מרצ הרצליה והגיע למקום האחרון – מעורר סערה.
במכתב שהופץ, המוקלד במחשב ובסופו השם "רוני נווה", תוקף נווה לכאורה את כץ, ומסביר לכאורה מדוע העביר את תמיכתו בבחירות לראש העירייה משה פדלון. במטה של מאיה כץ מסרו בתגובה כי המכתב "רצוף שקרים".

וכך נכתב: "כפעיל בסניף מרצ הרצליה נחשפתי בחמש השנים האחרונות לפעילות שנעשתה ולדרך בה מנוהלת העיר, וחשבתי שיש לפעול להחלפת הנהגת העיר כדי להביא לשינוי. כדי להשיג מטרה זו נתבקשתי על ידי מאיה כץ לסייע לעופר לוי (איתו ככל הנראה הגיעה להבנות מוקדמות) לזכות בהתמודדות על הנהגת מרצ בעיר. למרות הסיכוי שלי לנצח ולעמוד בראש רשימת מרצ בבחירות הקרובות החלטתי לפרוש מההתמודדות כי חשבתי שהשגת המטרה של החלפת ההנהגה בעיר חשובה יותר מחברותי במועצת העיר", כתב לכאורה.

עוד נכתב: "בדיעבד ובמהלך הזמן שבו עבדתי עם מאיה הסתבר לי כי כל מה שנעשה על ידי מאיה נעשה במטרה לייצר אופוזיציה חזקה שתמנע הקמת קואליציה במידה וראש העיר יזכה לקדנציה נוספת. ההחלטה לפרוש מהתמודדות לא הייתה קלה, אך עשיתי זאת כי האמנתי שיש למאיה את היכולת והכלים המתאימים להביא לשינוי, ולכן גם לקחתי על עצמי לפעול לבחירתה ואף לנהל בהתנדבות את מטה הבחירות. בתקופה בה ניהלתי את המטה נחשפתי להתנהלות חריגה מול גורמים איתם נפגשנו, וככל שהזמן חלף הלכה והתבהרה לי התמונה הכללית אודות אישיותה, התרגילים, ההבטחות חסרות הבסיס, מחויבותה לאנשי חב"ד ואחרים. היכולת שלה לשתף ולנהל ובעיקר נחשפתי לעובדה שאצל מאיה ומשפחתה 'המטרה מקדשת את האמצעים' וכי 'בתחבולות תעשה לך מלחמה' זה איננו רק פתגם.

משה פדלון

משה פדלון

"מאיה כסגנית ראש העיר הייתה שותפה לכל הדיונים וההחלטות השנויות במחלוקת שהתקבלו במועצת העיר בשנים האחרונות. ומי שבאמת עיין בתוכנית כץ לשנים הבאות (חוברת בת 22 עמודים בכתב צפוף) יכול להבין כי בחירתה עלולה להיות בכיה לדורות ובזבוז כספי ציבור על רעיונות ותוכניות אישיות שאין להם שום הצדקה או אחיזה במציאות.

"לאחר שהגעתי למסקנה כי פעילותי הגלויה והשקופה לא תואמת לתפיסת עולמה של מאיה אשר רובה ככולה מונעת מאינטרס אישי צר, סודי. לא משתף ולא שקוף כאשר היא מוקפת באנשים הפועלים רק על פי דבריה (דיקטטורה מוחלטת) וכי טובת הציבור כלל איננה עומדת בראש סדר היום שלה, בחרתי לעזוב את תפקידי".

עוד נכתב: "לא יכולתי להישאר אדיש להשמצות של מי שעמדה לימינו במשך חמש שנים רצופות, והחלטתי שלא להשקיף מהצד על הנעשה, ולמרות חילוקי הדעות מהעבר לפעול באופן סמוי ובאופן גלוי לבחירתו המחודשת של ראש העיר משה פדלון לכהונה נוספת.
"ולמי ששואל למה משה פדלון ולמה המכתב אני משיב. אינני חלק מהנהגת העיר, אך טובת תושבי העיר עומדת ועמדה לנגד עיני, ומבחינתי ראש העיר משה פדלון בין היתר מייצג את המכנה המשותף לכל תושבי העיר והוא האיש המתאים ביותר כיום להמשיך ולהנהיג".

מאיה כץ. צילום אלעד גוטמן

מאיה כץ. צילום אלעד גוטמן

במטה של מאיה כץ אמרו כי נווה עבד במטה למשך תקופה קצרה בלבד, בחודש מאי, בימים שלאחר הכרזתה של כץ שתתמודד לראשות העיר, ושלא שימש כמנהל המטה. כץ בתגובה: "בשעות האחרונות מופץ מכתב רצוף שקרים שחובר על ידי אדם שהתנדבותו במטה הבחירות שלי הופסקה בעבר על ידי בשל ציפיותיו להשיג תפקיד כלשהו לאחר הבחירות, ומשום שיצר אווירה שלילית בקרב יתר מתנדבי המטה. הייתי מצפה ממועמד לראשות עירייה לרסן את פעיליו במטה ולמנוע הפצתו של מכתב שקרי זה, אך כנראה שעיתוי כתיבת המכתב (פחות משבוע לבחירות) ודרך התנהלותו אינם מאפשרים לו לנהל את אנשיו ולמנוע את הפצת הדיבה. מבחינתי עניין המכתב הועבר לטיפול הגורמים המשפטיים להתראה ודרישת פיצויים לפי חוק לשון הרע. ביחד עם מאות המתנדבות והמתנדבים שלנו אנו ממשיכים לנהל מערכת בחירות הגונה המכבדת את תושבי העיר אשר טובתם עומדת מול עיניי לפני הכל".

עופר לוי

עופר לוי

עופר לוי, ראש רשימת מרצ התנועה הירוקה, אמר: "רוני נווה מבחינתי הוא לא מי שצריך להתייחס אליו כרגע. הדברים לא נכונים. יש לו אינטרס לפגוע באנשים אחרים והוא הכניס את שמי בדברים לא נכונים, וזו לא פעם ראשונה שהוא עושה את הדברים האלה. יש לו איזושהי בעיה שהוא לא הצליח אצלנו במרצ, הוא הגיע במקום האחרון בפריימריז ולא נכנס לרשימה, אז הוא מנסה להכניס עוד אנשים לצלחת שלו. מבחינתי, בן אדם שלא מדבר אמת אין לי מה להתייחס למכתב שלו. הוא ראה שאין לו סיכוי להיכנס לרשימה של מרצ למועצה אז הוא החליט לחבור למאיה. כנראה שגם אצל מאיה לא השאירו אותו אז הוא עבר לפדלון. אנחנו כל כך עסוקים בבחירות שאין לנו זמן להתעסק באנשים שמנסים להאדיר את עצמם ולפגוע באחרים. בניגוד למה שנרשם, למרצ התנועה הירוקה אין שום הסכם ולא סגרה עם אף מועמד לראשות העיר, לא עם פדלון ולא עם מאיה. אנחנו רצים בשביל לחזק את מרצ התנועה הירוקה במועצה, בלי שום אינטרס לשום ראש עיר. כל ראש עיר שייבחר יצטרך את מרצ התנועה הירוקה חזקה".
מאז אתמול לא ניתן להשיג את תגובתו של רוני נווה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי מממן את קמפיין המיליונים של כץ?
    גם לפדלון לא היה מזיק לחשוף

  2. הרצלייני גאה

    האם ראוי לתת לאישה צעירה לנהל את העיר הרצליה
    בלי מושג קלוש בתכנון ובניה ?
    להצטלם …להתראיין …ולזרוק סיסמאות
    לא נסיון מספיק בשביל לנהל עיר כמו הרצליה.

  3. אני

    מזל שהיא לא נבחרה. מה שרוני נווה מספר זה חלק קטן מהדעה הלא טובה שיש לנו עליה בעיר.
    חוץ מלדבר בנחרצות כל השאר – רופס….מוזר…. ממומן במיונים – איך היא חושבת לממן – או שהיא יודעת שלא תהיה לה בעייה בהמשך…קמפיין כזה יקר, ועכשו- נקווה שלא תהיה בקואליציה ונראה אותה סוחבת 5 שנים בלי משכורת ומזכירה וכל התנאים שפדלון הרעיף עליה – והיא ירקה לו בפרצוף, חפרה וחתרה תחתיו. נשים לא חייבות להציבעה לאישה שמייצגת התנהגות לשלא מקובלת עליהן. הציבור לא צריך להתבלבל מהמילים שנזרקות עשיתי רציתי הוא חסם אותי… כסגנית היא נתנה גיבוי לכל מה שפדלון עשה. אז מי היא בכלל עכשו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר