אלמוני משליך לבנה לעבר מטה מרצ בהרצליה
אלמוני משליך לבנה לעבר מטה מרצ בהרצליה

צפו: אלמוני השליך לבנה לעבר מטה מרצ בהרצליה

מרצ הגישה תלונה במשטרה: "כך נראית התוצאה של הסתה ושנאה קיצונית. ספגנו גידופים, ספגנו שקרים, אבל לא ניתן יד לאלימות". המשטרה: "התלונה מתבררת"

פורסם בתאריך: 29.10.18 08:25

אלמוני תועד במצלמות אבטחה משליך לבנה לעבר מטה סניף מרצ-התנועה הירוקה בהרצליה. תלונה הוגשה במשטרה. המקרה אירע בלילה של יום ראשון בשבוע שעבר, אז אדם לא מזוהה, חבוש בקפוצ'ון, ניסה לשבור את דלת הזכוכית והחלון בכניסה למטה של מרצ והתנועה הירוקה ברחוב סוקולוב 33.

צפו:

דניאל אייזנברג. מספר שתיים ברשימת מרצ, הגישה כאמור תלונה במשטרה. ״מדובר בניסיון חבלה בכוונה", אמרה אייזנברג, "רואים את המפגע שמסתיר את פניו, ומכסה את כפות ידיו, מנסה לנפץ פעם אחר פעם את דלת הוויטרינה של המטה שלנו. מדובר בהידרדרות מסוכנת של מערכת הבחירות, ארבעה ימים לפני הבחירות. כנראה שהנוכחות של מרצ-התנועה הירוקה בהרצליה מציקה מאוד לגורמים שונים, אבל אנחנו לא ניתן לאלימות לנצח".

מרצ הפיצה את הסרטון ברשתות החברתיות, ובפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של מרצ נכתב: "כך נראית התוצאה של הסתה ושנאה קיצונית. בליל ראשון ניסה אדם לא מזוהה לנפץ את דלת הזכוכית של המטה שלנו בהרצליה. ספגנו גידופים, ספגנו שקרים, ואנחנו יכולים לספוג הרבה, אבל לא ניתן יד לאלימות".

ראש הרשימה, עופר לוי, מסר בתגובה: "היה לי מאוד מצער לראות את הסרטון. כשהגעתי בבוקר עם מנהלת הקמפיין, היא אמרה לי שהיא חושדת שמישהו ניסה לפגוע כי ראינו אבנים וסימנים על השמשה. סירבתי להאמין. קשה לראות איך השנאה הזאת יוצאת מאנשים. לצערי, אנחנו עדים לתוצאה קשה של הסתה כלפי מרצ. אנחנו לא ניתן לזה יד. אני קורא לכל תומכינו, אל תהיו אדישים. המענה הראוי למה שקרה הוא שאנחנו נהיה חזקים. אז צאו להצביע, תנו לנו את האמון בקלפי".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנו מאשרים כי בשבוע שעבר הוגשה תלונה אשר מתבררת. מטבע הדברים לא נוכל למסור פרטים מעבר לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר