מקור-הבשר
מקור-הבשר

מחפשים אחר קצביה בהרצליה? הכירו את "מקור הבשר"

העל האש בעצמאות לא הספיק לכם ומחפשים אחר מקום לקניית בשרים למנגל נוסף עם החברים והמשפחה? הכירו את "מקור הבשר", הקצביה הותיקה והמוכרת מהרצליה

פורסם בתאריך: 24.4.18 10:45

אודות: "מקור הבשר", קצבית בוטיק איכותית שנפתחה בשנות התשעים על ידי רוני קופל ומאז ועד היום מעניקה שירות לתושבי הרצליה, השרון והמרכז "לתחום הבשר נחשפתי עוד מגיל צעיר, סבי היה קצב עוד בפרס ולאחריו לאבא שלי היתה קצביה בכרמל ואני בתור ילד הייתי עומד לידו ולומד את המקצוע, כבר בתור ילד היה לי ברור שאני אמשיך בתחום, זה משהו שאני מאוד אוהב ויוצא לי מהלב" מספר רוני "החנות שלנו כשרה למהדרין ומעבר לבשר איכותי בחנות, אנחנו מקיימים גם אירועים בבית הלקוח או בכל מקום שבוחרים, שמשלבים תפריט עשיר ומגוון יחד עם צוות מקצועי, אדיב ומיומן".
הצוות: מלבד רוני קופל, בקצבית "מקור הבשר" עוד שני קצבים ופקידה שלוקחת הזמנות ועונה לטלפונים "הקצבים שלנו הם מקצועיים ובעלי ניסון רב" מסביר רוני "אנחנו מעניקים ללקוחות שירות מקצועי, נותנים להם מתכונים ויודעים בדיוק מה הם אוהבים".
על השולחן: "במקור הבשר", מבחר גדול של בשרים משובחים ביותר, נתחי אנטריקוט, סטייקים, שקדים של עגל, עופות ממולאים, קבב רומני במתכון שעובר מאב לבן, קבב מזרחי עם תיבול מיוחד, סטייק בורגר, מיני בורגר, קבבים וקציצות של בשר אנטריקוט, כתפיים של טלה ממולאים בבשר אנטריקוט ופירות יבשים, פילה, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, נקניקיות בסוגים שונים כולל צ'ורסו ונקניקיות הבית, נתחי בשר לבישול וצלייה, בשר טחון, כבד אווז, לבבות עוף ועוד. לצד הבשרים רטבים, יינות, תבלינים, סלטים בוטיק וכדומה "כל הבשר מגיע מידי יום טרי טרי, אנחנו עובדים עם אחת המשחטות הפרטיות היקרות בארץ ולמרות שהמחיר קצת יותר גבוה, הסחורה שלהם היא הטובה ביותר שיש ואנשים מרוצים".
מיוחדים: אחד הדברים הייחודים ל"מקור הבשר" זה הבשרים והמנות הייחודיות שהם עושים במקום "יש לנו מנות ובשרים שרק צריך לקנות, להכניס לתנור ולקבל את כל המחמאות" אומר רוני "יש לנו למעלה מ-15 סוגים של קבבים, לחמג'ון, לשון כבוש, דגים, סוגים רבים של בשר ואת הכול הם יכולים למצוא תחת קורת גג אחת, זה חוסך להם עבודה רבה".

 

 

לקוחות: לאורך השנים, "במקור הבשר" צברו קהל לקוחות רב "מרבית הלקוחות שלנו הם קבועים, מאזור השרון והמרכז, אנחנו עושים משלוחים לכל אזור השרון, יש לנו לקוחות מכפר שמריהו, מהוד השרון, כפר סבא, הרצליה וגם מתל אביב וראשון לציון. אנחנו מכירים את הלקוחות באופן אישי, יודעים מה כל אחד אוהב והם תמיד חוזרים מרוצים וממליצים מפה לאוזן, אצלנו הלקוחות רוכשים את הבשר בעיניים עצומות ואנחנו זוכים למחמאות".
אירועים על האש: מלבד בשר איכותי לרכישה ביתית, "במקור הבשר" עושים גם אירועים ולהם צוות מקצועי שעושה בשר על האש, הם מגיעים למקום האירוע עם כל הציוד ובמידת הצורך גם ציוד נלווה של שולחנות וכסאות ומפנקים את הלקוחות "המנות שלנו הן ייחודיות שקשה למצוא במקום אחר, אנחנו עושים אירועים לכל כמות ממשפחה של חמישה אנשים ועד אירוע של 700 איש".

משלוחים: לכל אזור השרון, תל אביב והסביבה.
מקור הבשר כשר בהשגחת הרבנות הרצליה, כשר/חלק/למהדרין

 

 

מקור-הבשר-לוגו

מקור-הבשר-לוגו

בן גוריון 16 הרצליה
טלפון: 09-9544883, 052-2759479, אירועים: ברוך 052-6727364
קישור לאתר
פייסבוק- מקור הבשר
ש.פעילות: ב' 7:30-14:00 ג' 7:30-19:30 ד' 7:30-20:00 ה' 7:30-20:00 ו' 7:00-15:00

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משפחת לוי

    בהצלחה אבל אני לא מחליפה את הקצביה של אהרון ברח' סרקין מול המקוה

  2. עופר

    אין על רוני,
    ישר, הגון ויודע להתייחס לכל לקוח
    המשך הצלח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר