עורכי דין בהרצליה
עורכי דין בהרצליה

עורכי דין שחייבים להכיר בהרצליה

נמצאים לפני תביעה? רגע לפני סוגיה משפטית מורכבת? הכנו רשימה מגוונת ומובילה של עורכי דין מהרצליה שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 26.6.18 17:18

עו"ד יובל ברוש

עורך דין ברוש יובל

עורך דין ברוש יובל

הוא לעולם לא ייקח תיקים חסרי סיכוי ותמיד יסביר ללקוחותיו את מלוא הסיכונים אליהם הם עתידים להיחשף עוד בטרם קבלת הייצוג. זהו עו"ד יובל ברוש, המתמחה בדיני עיריות וליקויי בנייה ומשמש בנוסף כמגשר מוסמך, משפחתי ועסקי.
בשנת 2009, כשהוא בן 43, עבר עו"ד יובל ברוש את הבחינה של לשכת עורכי הדין, והפך לעורך דין מן המניין. עד אז היתה לו קריירה מצליחה בתחום הניהול, אך כשהחליט שהוא רוצה לעשות שינוי בחייו, הוא בחר בעריכת דין. זה, אגב, לא תחום חדש עבורו: אביו הוא אחד השותפים במשרד עורכי הדין "הררי טויסטר ושות'", ואימו היא שופטת בדימוס בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.
הפעילות שלו כעורך דין עצמאי, במסגרת משרד "יובל ברוש עורך דין ומגשר", מתרכזת בשלושה תחומים עיקריים. הראשון שביניהם הוא דיני רשויות מקומיות, תחום רחב היקף שבתוכו עו"ד ברוש מתמחה בשלושה תת-תחומים: הפחתת מיסים עירוניים כגון ארנונה, אגרות והיטלי פיתוח והשבחה; ליווי ספקים וקבלנים המתמודדים על מכרזים של רשויות מקומיות; וייצוג אזרחים הנמצאים במחלוקת עם הרשות המקומית בתחומים שונים, כולל חינוך, בריאות ואיכות הסביבה. "הכוונה היא לכל מחלוקת שיש בין הרשות לבין האזרח", הוא מבהיר ונותן דוגמא: "אחד הלקוחות שלי היה תושב שגר בבית פרטי, שעבודות פיתוח שביצעה העירייה גרמו לנזקים לבית. הרשות סירבה להכיר בכך ואני ייצגתי אותו בהליכים המשפטיים שנקט".
התחום השני, המהווה את עיקר הפעילות של עו"ד ברוש, הוא ליקויי בנייה. הכוונה היא לאנשים אשר רכשו דירה מקבלן וגילו בה ליקויים ופגמים בנכס וכן אנשים שנתקלו בבעיות שונות במהלך או אחרי שיפוץ נכס שנמצא בבעלותם. "בזמן שאדם רוכש דירה מקבלן, הוא לרוב מקבל ליווי משפטי, אך הליווי מסתיים ברגע החתימה על הסכם המכר. אני נכנס לתמונה כאשר הקבלן אינו עומד בהסכם המכר ו/או מפר את החוק", הוא מסביר. "לדוגמא, איחור במועד מסירת הנכס, פער בין מה שהובטח לרוכש הדירה לבין מה שקיבל בפועל, וכן ליקויים בזמן המגורים בנכס כגון רטיבות, נזילות וכיו"ב". ההסכם והחוק נתונים לפרשנות משפטית, ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין היודע כיצד להגן על זכויותיו של רוכש הנכס. "בנושא זה יש צורך לרוב בליווי של אנשי מקצוע נוספים, מומחים בתחומם, כגון שמאים ומהנדסים אך במקביל הוא כולל גם עבודה משפטית מורכבת".
התחום השלישי בו עוסק עו"ד ברוש הוא תחום הגישור. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי עם גב' אורנה מאיר, עובדת סוציאלית במקצועה, אשר יחד הם מספקים שירותי גישור לזוגות. "מגיעים אלינו זוגות שגמלה בליבם ההחלטה להיפרד, והמטרה היא להגיע להסכם שיקבל תוקף של פסק דין. התפקיד שלנו הוא להציף את שלל הנושאים הנמצאים בין בני הזוג ולגשר על המחלוקות ביניהם. ככלל, הנושאים המועלים לדיון כוללים לרב את חלוקת הרכוש, מזונות וזמני השהות של הילדים בכל בית אך המטרה היא להציף כל היבט או מחלוקת שעלולה להתרחש בעתיד בין הצדדים ולתת לו פתרונות כבר בעת הגישור. על כן יש צורך להתדיין על נושאים רבים ומגוונים, לדוגמא: מתי ניתן להכיר לילדים בני זוג חדשים, מימון שיעורי נהיגה של הילדים על ידי ההורים, מימון לימודים אוניברסיטאיים, שאלות הנוגעות לחינוך הילדים והקניית ערכים וכיו"ב.
"אני ושותפתי אורנה מגשרים בצוותא", אומר יובל, "דבר שמאפשר מיזוג בין היכולות והכישורים שלנו, תוך התמקדות בכלל הנושאים הסבוכים של הליך הגישור שהוא מורכב וטעון. במובן הזה, השילוב בין אורנה, המגיעה מתחום הטיפול, לביני, המגיע מעולם המשפט, יוצר סינרגיה הנותנת ביטוי להיבטים השונים של התחום.
"אני לעולם לא אקח תיק שאני לא מאמין בסיכוי שלו, ותמיד אפרוס בפני הלקוח את כלל הסיכויים והסיכונים שיש בתיק", מסביר עו"ד ברוש את האני המאמין שלו. "המצפון והיושרה המקצועית שלי עומדים לנגד עיניי, וזה יותר משמעותי מלנסות להשיג עוד לקוח. לכן חשוב לי, כבר מההתחלה, להעריך את הסיכויים של הלקוח ולתת לו הערכה משפטית ריאלית, עד כמה שניתן, כך שיידע לקראת מה אנו נכנסים".

מספר טלפון: 054-4205280


 


יונה מרקוביץ ושות' עורכי דין ונוטריון

עורכת דין יונה מרקוביץ

עורכת דין יונה מרקוביץ

כשאדם נזקק לשירותיו של עורך דין, הוא יעדיף תמיד לשכור עורך דין בעל ניסיון וותק רב שנים. עו"ד יונה מרקוביץ היא בעלת ניסיון וותק של 42 שנים כעורכת- דין, במהלכם ב-23 שנים האחרונות היא פועלת גם כנוטריון. בנוסף, פועלת עו"ד מרקוביץ כמגשרת והיא עוסקת בשני תחומים: מקרקעין ועיזבונות. בתחום המקרקעין מתמחה עו"ד מרקוביץ ברכישת דירות יד ראשונה ויד שניה. "ברכישות מקבלנים אני בדרך כלל מייצגת דיירים/רוכשים בלבד, הן בפרויקטים חדשים, בקבוצות רכישה או בכל פרויקט של התחדשות עירונית. בנוסף אני מייצגת צדדים בעסקאות מכירה לדירות יד שניה והסכמי שכירות.
בתחום השני מתמחה עו"ד מרקוביץ בכל הקשור לעיזבונות, צוואות, ירושות, מעמד אישי, הסכמים בין יורשים, ניהול עיזבונות, אפוטרופסות וכן ייפוי כוח מתמשך, המעניק לאדם את היכולת לקבוע מי ימונה לאפוטרופוס שלו ואיך יפעל, עוד בטרם הגיע למצב בו הוא זקוק לאפוטרופוס.
"אחרי שנים של ניסיון ועבודה כעורכת דין, הגעתי למצב בו אני מעדיפה להעניק שירות בוטיק איכותי ללקוחות שלי. היתרון שלי הוא הענקת ליווי אישי צמוד ללקוחותיי מתחילת התהליך ועד סופו. אני זמינה ללקוחות שלי 24/7, כי מבחינתי אין תחליף למסירות ללקוח ולשמירה על האינטרסים המובהקים שלו. אני שייכת לעורכי הדין מהדור הישן, מונעת מאכפתיות, ושוקלת תמיד את שיקולי הלקוח וטובתו האישית בלבד".
המקצועיות, המסירות והאכפתיות של עורכת דין מרקוביץ הפכו לסימן ההיכר שלה ואחרי עשרות שנים של עבודה, אין זה פלא כי הרבה מלקוחותיה הינם לקוחות חוזרים, ילדיהם ואף נכדיהם. "אני מסתכלת בגאווה על דורות של לקוחות, כאשר במשך עשרות השנים שאני עורכת דין אני מטפלת כבר בדור השלישי: אם כשהייתי עורכת דין צעירה פנו אלי ההורים כשקנו לראשונה דירת שיכון, לאחר מכן הם חזרו אלי כשעברו לדירה מרווחת, וכשהצליחו לרכוש בית פרטי הם פנו אלי בפעם השלישית. וכשילדיהם בגרו, גם הילדים הגיעו אלי וגם זכיתי לטפל בדור השלישי, בנכדים. זה מאד מרגש לזכות בהערכת הלקוחות".

כתובת: בנייני "שער העיר" בהרצליה, רחוב בן גוריון 22 ב'.
טלפון: 052-2591840


 

משרד עורך דין פן ושות'

עורך דין גיא פן

עורך דין גיא פן

משרדו המבוסס של עו״ד גיא פן מתמחה מזה 25 שנה בתחום האזרחי והמסחרי.
המשרד מייצג מגוון לקוחות בתחומי התעשייה, נדל"ן, קבלנות ובניין, בנקאות, אינטרנט והייטק, מסחר בינלאומי ונושאים משפטיים מגוונים נוספים, ובכלל זה ייצוג בתחומי עריכת חוזים מסחריים ובמו"מ הקודם לכך, וכן בתחום הליטיגציה (הליכים בבתי המשפט) הכולל בין היתר הגשת תביעות כספיות, פירוקים פשיטות רגל וכינוסי נכסים, וכן גביית חובות בלשכות ההוצאה לפועל.
במשרד פועלים שלושה עורכי דין נוספים לצדו של עו"ד פן, המתמחים באופן ספציפי בנזקי גוף, דיני עבודה ומקרקעין.
בשנה האחרונה, הרחיב המשרד את פעילותו בתחום המסחרי ועוסק בייעוץ וליווי חברות ואנשים פרטיים הפועלים בתחום המטבעות הדיגיטליים.
בישראל טרם הוסדרה רגולציה בתחום המטבעות הדיגיטליים. הבנקים מצדם אינם מקלים על הפעילות והעיסוק המתפתח בתחום המטבעות הדיגיטליים והם נמנעים מלקחת על עצמם סיכונים ופועלים תחת רגולציות פנימיות מחמירות ביותר.
לדברי עו"ד גיא פן: "בנק ישראל והרשות לניירות ערך מתריעים על סכנות בתחום המטבעות הדיגיטליים ולכן הבנקים חוששים להיות חשופים לסנקציות בתחום הלבנת ההון".
עוד מוסיף עו"ד פן: כי "חברות ואנשים פרטיים העוסקים בתחום נתקלים בקשיים של פתיחת חשבונות בנק, ואף הוצאת והכנסת כספים לחשבון אשר מקורם במטבע דיגיטלי. משרדנו, יודע לתת מענה משפטי מיידי, אמין ומקצועי הן לאדם הפרטי, הן לחברה והן ליזמים".
משרדו של עו"ד גיא פן מלווה את לקוחותיו בכל תחומי הייצוג האזרחי: רכישת נכסים, דיני עבודה, פשיטות רגל וגבייה בהליכי הוצאה לפועל. בתחום המסחרי מסייע המשרד להקמת חברות, התקשרויות חוזיות בארץ ובחו״ל, ניהול השקעות, ובמידת הצורך לווי חברות בתהליכי פירוק, כינוסי נכסים וייצוג הליכים המתנהלים בבתי המשפט. בנוסף, המשרד מציע לווי משפטי לפרויקטים בתחום הנדל"ן.
השרות המשפטי מתבצע במשרדו של עו"ד פן ע"י צוות עובדים מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בקבלת קהל ומתן מענה מהיר לצרכים השונים בכל תיק ותיק. כל זאת נעשה תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה וטיפול אישי.

כתובת המשרד: רח׳ המנופים 8 הרצליה פיתוח.
טלפון: 09-9568990
[email protected]

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר