מעבדת סלולר בהרצליה
מעבדת סלולר בהרצליה

המומחים | מעבדות סלולר בהרצליה ששווה להכיר

מעבדות סלולר בהרצליה נפתחות בכמויות אדירות בשנים האחרונות. אבל יש את אלו שעושים את ההבדל בשירות אדיב, אמין ומקצועי. יצאנו להכיר אותם וחזרנו רגועים שעולמנו לא יחרב כשהטלפון הנייד ישבר בפעם הבאה

פורסם בתאריך: 22.8.18 00:50

 

מעבדת פיקס מי פון

פיקס מיי פון
"הכי חשוב, שהלקוח ירגיש בבית"

לפני כחמש שנים פתח רודי וקנין את פיקס מיי פון בהרצליה, כשמאחוריו כמה שנים טובות של עבודה בתחום. כשפתח את החנות בהרצליה, השיק בה מעבדה לתיקון כל סוגי המכשירים הסלולריים הקיימים בשוק, המתמקצעת בכל סוגי התיקונים, החל מתקלות קלות או תיקונים קלים של קורוזיה במכשיר ועד מכשירים שנשרפו כתוצאה מקצר חשמלי.
במקביל למעבדה קיימת חנות, בה מוכרים מכשירי טלפון חדשים, החל מהדגמים הפשוטים ביותר ועד למתקדמים והחדישים ביותר. וקנין לא סתם מוכר טלפונים, הוא מעניק הסברים על כל סוגי הטלפונים הסלולריים.
"אנחנו נותנים הסברים לכל סוגי המכשירים, אם לקוח קנה אצלנו מכשיר טלפון, כמובן שהוא מקבל מאיתנו הדרכה, הוא יוצא עם מכשיר חדש שעובד ולא קופסה", אומר וקנין. "הלקוח יקבל אצלנו שירות מא' עד ת', גם אם נכנס כדי לשאול שאלה, אנו משתדלים לענות לו על כל צרכיו".
בחנות תוכלו למצוא גם את כל האביזרים הנלווים למכשירים סלולריים, החל מכיסויים, מגני מסך, רמקולים, גאדג'טים חדשים שיוצאים, כרטיסי זיכרון ורמקולים, מבלוטוס ועד לקריוקי".
וקנין משתדל להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר שהוא יכול והפך את זו לדרך חיים. "אנחנו מנסים לגרום לכך שכל לקוח יצא עם חיוך", "אומר וקנין", "שזה יהיה כרטיס הביקור שלנו, כי אחרי שהלקוח יצא מאיתנו, הוא ימליץ עלינו לחברים ומשפחה. המוטו שלי הוא שהלקוח ירגיש מרוצה וירגיש בבית, שירגיש שדואגים לו".

כתובת: הנדיב 7 הרצליה
טלפון: 09-7720720


מובייילי "אני מוכר שירות"

לפני כשש שנים, בשנת 2012 פתח איתי כחלון את "מוביילי", חנות סלולאר המעניקה שירות לכל מכשירי הטלפונים הסלולריים . מהר מאוד כחלון הבין, שמה שיבדיל אותו משאר חנויות הסלולר, היא חוויית הקנייה שהוא יעניק ללקוחותיו, שתותיר עליהם רושם ותגרום להם לחזור. כחלון לא טעה והפך את החנות לאחד מחנויות הסלולר המועדפות על תושבי הרצליה והסביבה.
במוביילי תוכלו למצוא מעבדה לתיקונים מורכבים במכשירים סלולריים, כאלה שלא מתקנים בכל מקום. המעבדה במוביילי היא ברמה כל כך גבוהה, שהיא מעניקה שירות גם לחנויות סלולר אחרות. "המעבדה שלנו ברמה מאוד גבוהה", אומר כחלון, "אנו יכולים להתמודד עם תיקונים הכי מורכבים שיש למכשירי טלפון ולכן יש גם חנויות שפונות אלינו כדי שנתקן עבורם תקלות במכשירים".
במקביל למעבדה, בה מתקנים את כל סוגי המכשירים, קיימת חנות ובה כל המוצרים הנלווים למכשירים סלולריים, כולל כיסויים, מטענים וגאדג'טים שונים.
בנוסף למקצועיות הגבוהה שיש במוביילי, העובדה שכחלון חרט על דגלו לדאוג שחווית הלקוח תהיה במקום הראשון, הביאו את מוביילי להיות אחת מחנויות הסלולר הטובות באזור.
"מה שמאפיין את מוביילי הוא החוויה השרותית שאנו מעניקים ללקוחות, מגיעים אלינו מכל מקום בארץ בגלל השירות", אומר כחלון. "המוטו שלנו הוא קודם כל להעניק שירות, בגדול אני מוכר שירות והלקוחות חוזרים אלי אך ורק בגלל השירות".

 

מעבדת מוביליי

מעבדת מוביליי

כתובת: סוקולוב 36 הרצליה
טלפון: 077-5611702

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר