אטליזים וקצביות מובילים הרצליה, אילוסטרציה ingimage
אטליזים וקצביות מובילים הרצליה, אילוסטרציה ingimage

אטליזים וקצביות בהרצליה | המקומות שאתם חייבים להכיר

בשר איכותי וטעים, עושה את ההבדל בין ארוחה טובה לארוחה מצוינת. הכירו את האטליזים והקצביות המובילות בהרצליה שישאירו לכם טעם של עוד מכל קניה במקום

פורסם בתאריך: 17.9.18 09:05

מעדני הקצב | בשרים רטבים ומוצרי בוטיק

מעדני הקצב, צילום מעדני הקצב

מעדני הקצב, צילום מעדני הקצב

מעדני הקצב מציעים מוצרים ייחודים לצד בשרים מיושנים ובשר טרי ואיכותי.
אודות: "מעדני הקצב", קצביה שנפתחה לפני כשנה על ידי נתנאל שרעבי, בעיר הרצליה ומציעה בשרים איכותיים, יינות ייחודים, רטבים ומוצרי בוטיק שונים. הבעלים נתנאל, מגיע מתחום הבשר ובמשך שנים רבות עבד בקצביה בירושלים והחלום שלו היה לפתוח מקום משלו, שיעניק ללקוחות את הבשרים האיכותיים ביותר, לצד מוצרים כשרים, בכשרות מהודרת.
הקצביה מתפרסת על שטח של כ-200 מטר מרובע ולקצביה רישיון לייצור מוצרי בוטיק כגון: המבורגרים, נקניקיות, קבבים ועוד "אצלנו ניתן למצוא מוצרים ייחודים שקשה למצוא במקומות אחרים" מסבירים בקצביה "יש לנו חדרי קירור ליישון בשר, מקררים מיוחדים ליישון בשר וכל המוצרים הם ברמת סופר פרמיום ומעלה" לצד הבשר, ניתן לרכוש מוצרי גורמה נלווים שקשה למצוא בסופרים.
מי בעסק: מלבד נתנאל, במקום אפשר למצוא צוות גדול ומקצועי בעל ניסיון רב שנים, אשר מייעץ ללקוחות, נותן מתכונים ולא פעם בונה עם הלקוחות את התפריט לחג או שבת.
על השולחן: ב"מעדני הקצב", מגוון בשרים מובחרים ביותר: נתחי אנטרקוט, פילה, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, נתחי כבש לבישול, שיפודים, קבבים ועוד וכן יש להם התמחות בהכנת נקניקיות בסוגים שונים ומגוונים, המבורגים בטעם ביתי וקבבים בטעמים ייחודים. בשר הבקר והכבש שאנו מיצרים הם 100% טריים. ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. לצד זה, מציעה הקצביה מוצרים נלווים להשלמת הארוחה, רטבים ייחודיים, תבלינים בייצור ביתי, חמוצים, סלטים, תוספות יבשות וטריות לבשר, ירקות לבישול, מחלקת אלכוהול עשירה ועוד "אנחנו מעניקים לקונים שלנו ייעוץ אישי ומקצועי, מבחירת הבשרים בהתאם למנה אותה הם רוצים ועד רמת התוספות" מסבירים במקום.
הכנות לחגים: חודש תשרי- חודש החגים, הוא חודש עמוס ובמעדני הקצב, כבר מוכנים לקהל הלקוחות הגדול "אנחנו מכינים לחגים דברים ייחודים, בשרים מתובלים, שוק כבש בקר מתובל ועוד" מסבירים בקצביה ומציינים שבחגים הם מגדילים את כוח האדם במקום ואת כמויות הבשר. מאחר והחגים ידועים גם כחגי הבשר על האש, ב'מעדני הקצב' מתכוננים מבעוד מועד "אנחנו דואגים למלא את המקררים ולהתכונן מראש" ולמביני עניין, במקום יש מקררים שמיישנים סוגים שונים של בשרים.
הייחודיות : "אחד הדברים הייחודים ל'מעדני הקצב" זו העובדה שהבשרים שלהם מגיעים מרמת הגולן והדבר מאפשר להם לבדוק ולוודא את איכות הבשר לאורך כל הדרך "הבשר שלנו מגודל בחוות מובילות בצפון, בשר ישראלי, איכותי ומבוקר" מסבירים בקצביה ומוסיפים שאין צורך להזמין מראש וניתן לבצע הזמנות והמשלוחים הם חינם ומהיום להיום.
הקשר עם הלקוחות: אחד הדברים עליהם שמים דגש ב'מעדני הקצב', זה הקשר עם הלקוחות והיחס האישי והמקצועי. הם מכירים את הלקוחות שלהם, יודעים מה כל אחד אוהב והצוות במקום תמיד מוכן לעזור ולייעץ "לא מעט מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, הקצבים יודעים מה הם אוהבים, מה הנתח המועדף ויודעים להמליץ בהתאם".

ימים א'-ג' 9:00-19:00, יום ד' 9:00-20:00 יום ה' 9:00-21:00 יום שישי 8:00-14:00
משלוחים חינם

בן גוריון 13‏ ‏הרצליה
09-777-7958
קישור לדף הפייסבוק 

מעבר לאתר

 


בטשון בוצ'רי

בטשון בוצ'רי פתחה את הקצביה ומעדניית הבשרים בהרצליה באוגוסט 2018 וזכתה להצלחה רבה. למשפחת בטשון שמפעילה את חנות הבשרים והקצביה היסטוריה מרשימה ומפוארת שהחלה בכלל בתחום הדגים. בשנת 1957 פתח תאופיק בטשון, סב המשפחה את חנות הדגים הראשונה 'בטשון דגים' ביפו. החנות הפכה לעסק משפחתי כשהבן טוני והנכד תאופיק (טוטו) הצטרפו והפכו את החנות המיתולוגית למוקד עלייה לרגל לחובבי הדגים ופירות הים. לפני שמונה שנים פתחו חנות דגים נוספת בהרצליה שזכתה להצלחה רבה עם לקוחות מרוצים. הרעיון לפתוח בית מקדש לבשרים הגיע דווקא מהלקוחות "בעקבות ההצלחה של חנות הדגים בהרצליה הרבה לקוחות קבועים הציעו לנו לפתוח גם חנות ומעדנייה שתציע בשרים מובחרים עם שירות כמו שאנחנו יודעים לתת" אומר תאופיק (טוטו) בטשון הנכד שמנצח על הקצביה ומעדניית הבשרים ביד רמה. "החלטנו שאנחנו רוצים להציע לאנשים את בשר איכותי, טעים ומשובח במחירים נגישים. את המקום פתחנו בהרצליה ובמהרה הוא הפך למבוקש".

צילום: תאופיק (טוטו) בטשון

בטשון בוצ'רי. צילום: תאופיק (טוטו) בטשון

על השולחן: בבטשון בוצ'רי תגלו ממלכה שלמה לחובבי הבשר. הקרניבורים שמבינים ויודעים להעריך בשר איכותי, טרי ומשובח יגלו בבטשון בוצ'רי סוגים שונים של בשרים בהם בשר מיושן, בשר אדום, בשר אסאדו, בשר אנגוס ובשר מעושן. הקבב נעשה בייצור עצמי וגם נקניקיות צ'וריסו, שניצל בקר, צלעות בקר, טלה וכבש, אנטרקוט, פרגיות וצלי בקר מוצעים לאלו מכם שמחפשים את מנת הבשר המושלמת "ידוע שחובבי הבשר שמעריכים איכות לא מוכנים להתפשר על הבשר שהם אוכלים. כשאנחנו אוכלים בשר בין אם בבישול וצלייה במטבח בארוחות, בין אם אנחנו עושים על האש או ברביקיו עם החברים ומשפחה אנחנו מעוניינים להנות מהבשר ולהרגיש בכל ביס את הטעם המשובח והאמיתי של הבשר" אומר תאופיק (טוטו) בטשון. הטריות והאיכות בבטשון היא שם המשחק בבטשון בוצ'רי. "אנחנו לא מתפשרים כשמדובר בבשר אותו אנחנו מציעים ללקוחות. העופות טריים וללא אנטיביוטיקה וחומרים משמרים שפוגעים באיכות העוף. הבשר טרי ולא קפוא- מה שאומר שמדובר בבשר איכותי ומעולה".

הייחודיות: בבטשון בוצ'רי דוגלים במחירים הוגנים לבשר שאותו תרצו. "לצרכנים רבים יש תחושה שאם המחיר גבוה ויקר הרי שמדובר בבשר איכותי ומשובח "חשוב להבין שמחירי הבשר לא חייבים להיות גבוהים ויקרים כדי לדעת שהבשר שאתם מקבלים הוא טרי, ומשובח. כיום ניתן למצוא בשרים במחירים אטרקטיביים ושפויים שיבטיחו רכישה כדאית ובעיקר טעימה" מגלה תאופיק (טוטו) בטשון. בבטשון מציעים ללקוחות חובבי הבשר גם שירות הזמנות ומשלוחים בטלפון ובאינטרנט. במסגרת השירות תוכלו לבקש באופן מפורט ומדויק את חלקי הבשר, אופן החיתוך והטיפול בשר מהקצב והמשלוח יגיע אליכם עד פתח הבית "כיום המודעות של חובבי הבשר עלתה והם יודעים בדיוק מה הם רוצים. השירות מאפשר להם לקבל בדיוק את הבשר אותו הם רוצים להגיש".

בטשון בוצ'רי

השופטים 1, הרצליה

טלפון: 09-955-9014

מעבר לאתר

צילום: תאופיק (טוטו) בטשון

צילום: תאופיק (טוטו) בטשון


 

מיט פוינט

מיט פוינט, צילום מיט פוינט

אודות: MeatPoint – בית הבשר דבאח- הרצליה. קצבייה לממכר בשר טרי, היישר מהגליל העליון. הקצבייה פתוחה שבעה ימים בשבוע, ומנוהלת על ידי שלושה שותפים: תמיר אניב, ראובן בר ואכרם דבאח הבעלים של בית הבשר דבאח. "זאת שותפות מלאה והמקום שלנו נפתח מתוך חיבור בין אנשים עם אהבה לנושא" מסביר בר שמוסיף שהבשר שהם מוכרים במקום מגיע באופן ייעודי מעדרי הבקר הישראלי של אכרם בגליל העליון ורמת הגולן.
איך הכל התחיל: "במשך שנים אני נוסע לחיפה לרכוש בשר מ-בית הבשר דבאח- של אכרם" מספר בר "לאורך שנים עסקתי בתחום הביטחוני ובמסגרת תפקידי נסעתי ברחבי העולם וגיליתי מהו בשר איכותי. כשחזרתי לארץ, חיפשתי לרכוש בשר טרי ברמת איכות גבוהה ובאופן טבעי אהבת הבשר הובילה לחיבור בנינו וכך נוצר בנינו קשר חברי. מה שהתחיל בתור לקוח, התפתח די מהר לקשר אישי וחם שהוביל גם לחברות בין המשפחות המורחבות".
בר מושבניק במקור, שאחרי הצבא עבד שנים רבות בתחום הביטחוני ולאחר שפרש הצטרף לתחום ההיטק והיה סמנכ"ל בחברת ECI. בהמשך פנה ליזמות בהיי טק ומשם הגיע הרעיון לחבר בין עולם היזמות ואהבתו לבשר. ביחד עם אכרם החליטו על הקמת מיזם למכירת בשר "און ליין" והכול באופן מתקדם ובאישורי משרד הבריאות. לאחר שבר ודבאח החלו לגלגל את הרעיון, הצטרף אליהם תמיר אניב, יזם נוסף- וגיסו של בר. תמיר, טייס קרב בעבורו וכיום טייס באל על בשלבי פרישה "גם הוא הסתובב הרבה בעולם ותמיד חיפש את הבשר האיכותי. המיזם שלנו עורר בו עניין והצירוף שלו סגר לנו את המעגל" מסביר בר "החזון שלנו, הוא לפתוח מספר סניפים תחת המותג- MeatPoint לשיווק בשר טרי וברמת איכות גבוהה, המשלב חנות מקוונת עם חנות פיסית שתספק חווית קנייה ייחודית ללקוח והכול במחירים שפויים והוגנים."
וכך אחרי שבחנו והבינו את הצורך, נפתחה לפני כחודש וחצי החנות הראשונה בהרצליה– MeatPoint – בית הבשר דבאח שפועלת גם בסופי שבוע "המקום מצד אחד מתחשב בסביבה ומהצד השני הוא במיקום מתאים לצירי גישה נוחים למשלוחים באזור" מסביר בר.
הצוות במקום: מלבד שלושת השותפים, כולל הצוות שלושה קצבים מקצועיים, בעלי ניסון של למעלה מ-20 שנה, אחד מהם מגיע במיוחד מדיר אל אסד. השני, ניהל קצבייה שנים רבות וכשחיפש שינוי – ההיכרות עם בר הובילה באופן טבעי גם אותו למיזם.
על החנות: MeatPoint – בית הבשר דבאח, יושב על שטח של 180 מטר מרובע, המקום מעוצב באופן ייחודי ומזמין. "הגיעו זוג מירושלים שסיפרו ששמעו על הקצבייה הכי יפה בארץ ובאו במיוחד להתרשם" מספר בר. בחנות יש מקררים ייחודים ליישון בשר- יבש ורטוב, ומכונת וואקום שאוטמת את הבשרים בהתאם לבקשות הלקוחות.
על השולחן: בקצבייה אפשר לרכוש את כל סוגי הבשר האפשריים של בקר, כבש ועוף. מגוון סטיקים משובחים של: אנטרקוט עגלה דרך סינטה על העצם ועד סטיק טומהוק ופילה. נתחי בשר כמו פיקניה שייטל ואסדו. בשר כבש בלאדי – צלעות, כתף ועוד. עוף בכל האופציות- משניצלים, דרך פרגיות ועד עופות שלמים ללא עצם. נקניקיות מרגז וצ'וריסוס ועוד. בנוסף, יש חלקי פנים כמו טחול ממולא, מוח עגל, שקדים ועוד "כל המוצרים הם ללא חומרים משמרים ומיוצרים מבשר טרי ואיכותי ביותר." מדגיש בר.
בנוסף ניתן למצוא במקום יינות, תבלינים ורטבים לבשר, וכן ציוד נלווה לטיפול בבשר "על האש" ולעישון הבשר. "התגובות שאנחנו מקבלים הם לא פחות ממדהימות" אומר בר שניתן למצוא אותו או את תמיר שבעה ימים בשבוע במקום עובדים ונהנים מכל רגע.
ייחודיות: מעבר לבשרים, אחד הדברים הייחודים ל MeatPoint זו ה"פיתה בלחמה". הרעיון נולד בביקור מקרי של בר אצל אכרם שאחרי שטעם ממנה לא הפסיק לחלום עליה. מאז נחשבת הפיתה למנת הבית- "מדובר בקציצת קבב שנאפת בתוך פיתה בתנור לבנים שנבנה במיוחד למקום". הפיתה מוגשת כל יום החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד אחרונת הפיתות, היא מוגשת יחד עם טחינה טרייה וחמוצים וכבר הפכה להיות אגדה בקרב באי – MeatPoint. "מבחינת אוכל מוכן, אנחנו מוכרים רק את הפיתה" מדגיש בר.
הלקוחות: של MeatPoint "בשנים האחרונות המודעות לבשר איכותי עלתה מאוד" מסביר בר, הקהל הישראלי למד ומבין מהו בשר טוב . קמו קבוצות המתמחות ב"פלאו", קבוצות בתחום המעשנות והסו וויד, וכמובן הקהל המסורתי של "הממנגלים" הוא אומר ומסביר שקהל הלקוחות שלהם מגיע מאותן קבוצות, אבל לא רק והוא מאוד מגוון. אפשר למצוא חבר'ה צעירים שעובדים במקום במשרדי ההייטק שרוכשים בשר לארוחת הערב המשפחתית, או זוג סטקים ובקבוק יין לארוחה רומנטית. יש לקוחות שמזמינים משלוחים ויש את תושבי האזור שלא מוכנים לוותר על חווית הקניה במקום ובאים להתענג ולהסתובב בחנות "אנו כבר פוגשים את הלקוחות שרכשו פעם אחת, שחוזרים פעם שנייה ושלישית" הוא אומר.
הכנות לחג: לקראת החג, מכינים במקום מלאי גדול של בשר טרי ומתארגנים להוספת כוח אדם במידת הצורך. "אנחנו שומרים על רמת מחירים מוזלת לאורך כל השנה וגם בחגים." מסביר בר.
משלוחים: בימים אלה, שוקדים -ב MeatPoint במרץ על בניית החנות המקוונת ודרכה ניתן יהיה לעשות הזמנות של כל מוצרי הבשר שנמכרים בחנות, המשלוחים יתקיימו באזור הרצליה והסביבה, רמת השרון, רעננה, רשפון, כפר שמריהו, גליל ים, רמת אביב ועוד.

אבא אבן 3, הרצליה בכניסה מצומת הסירה
09-7440909
קישור לדף הפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר