רעיון מתוק (צילום: שרה רובין)
רעיון מתוק (צילום: שרה רובין)

צ'רלי בממלכת השוקולד: עכשיו גם "ברעיון מתוק"

פורסם בתאריך: 8.10.18 12:08

מעטים האנשים שלא אוהבים מתוק, ומעטים עוד יותר האנשים שלא אוהבים שוקולד. אם נשלב את הטירוף המשכר לכדי עוגת קומות העשויה משוקולדים שונים ומגוונים, זרי שוקלדים מתוקים העשויים ממיטב הפרלנים בשוק, או מארזים מתוקים המשלבים שוקולד לצד הפתעות ומתנות מרגשות, נקבל חוויה הרמונית בלתי רגילה שאין אחד שלא ישמח לקבל כמתנה וכמובן לטרוף במהרה.
אם תוך כדי הקריאה כבר עולה בכם חשק עז למתוק או שאתם בדיוק מחפשים מתנה שווה ומרגשת במיוחד, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של "רעיון מתוק": חנות הזרים המתוקים בהרצליה. שם אנחנו מבטיחים שכבר תמצאו משהו שירגש אתכם ויפתח לכם את התיאבון במהרה.

מארז ליולדת (צילום: שרה רובין)

מארז ליולדת (צילום: שרה רובין)

איפה כמה ולמה?
"רעיון מתוק" היא חנות מתוקה ומטריפה בהרצליה הצעירה (רחוב בר עקיבא 4) עם אתר מתנות מתוקות אונליין – עולם ההפתעות והמתנות המתוקות המוביל בארץ.
זה המקום שלכם להפתיע ולרגש חברים ובני משפחה, עובדים וקולגות לעסקים עם מגוון מתנות מתוקות, זרי שוקולדים ומארזים ייחודיים לחגים ,ימי הולדת ואירועים מיוחדים שאותם ניתן לרכוש פיזית בחנות, באופן טלפוני או באתר .
"רעיון מתוק" היא אחת החלוצות בתחום זרי הממתקים. אתר החנות קיים 15 שנים, והחנות בהרצליה קיימת 9 שנים עם מאגר לקוחות נאמנים הגדל בהתמדה כל שנה.
"רעיון מתוק" מתמחה בסל מוצרים מגוון מתוק ומיוחד של עוגת ממתקים, עוגות קינדר, עוגת פרלינים, עוגת פרלינים וממתקים משולבת, עוגות קומותיים, מגשי פירות טעימים ואפילו פתרונות מתוקים לחבר'ה הטבעוניים שביננו. וכמובן איך אפשר בלי בלונים? אפשר לרכוש החל מבלון אחד עד זר בלונים יפיפה, ואותם ניתן לשלב באופן מושלם עם מגוון המתוקים בחנות.

כל הזרים והמארזים בחנות מבוססים על טהרת השוקולד האיכותי בלבד וכוללים הפתעה מיוחדת, ממתקים בהתאמה אישית, וברכה ייחודית. ואו! זה כבר ממש מגרה!
באופן כללי, מכיוון ששוקולד הוא קונצנזוס כלל עולמי, המתנה הזו מתאימה למגוון אירועים כמו: ימי הולדת לקטנטנים ולגדולים, הפתעה מרגשת לימי נישואים, ט"ו באב, ולנטיינס דיי ועוד. המתנות המתוקות פופולאריות במיוחד כמתנה ליולדת המשלבת ביגוד והפתעות לה ולרך הנולד, זרי הוקרת תודה לגננות ומורות, מתנות מתוקות מקוריות לחנוכות בית או פתיחת עסק חדש, ומבחר חבילות שי לעסקים, או ועדי עובדים.
מזה שנתיים החנות והאתר בבעלות שרה רובין, אמנית ותיקה, אשר מכינה במו ידיה וביצירתיות מופלאה את מגוון הזרים והעוגות שיש בחנות.

שרה חרטה על דגלה שירות קשוב ללקוחותיה הנאמנים:

"אני מאמינה קודם כל בשירות כמה שיותר אישי ואכפתי עבור הלקוחות שלי" מספרת שרה. "אני נותנת לכל הלקוחות את היחס החם והאישי ביותר, ואני מתאימה לכל לקוח את המוצר המתוק שיתאים לצרכיו, למסגרת תקציבו, ולמטרה שלשמה נרכש. אני בטוחה שכל לקוח ימצא באתר ובחנות הבית מענה מרגש ומתוק מתוך מבחר המתנות שפתחנו עבורכם, אבל אם לא מצאתם מה שחיפשתם, אל תהססו ליצור איתי קשר ואתאים לכם מתנה מתוקה באופן אישי. המתנות המתוקות שבחרתם יגיעו ליעדם תוך יום עבודה (עד שש שעות מזמן ההזמנה)."

מתנה מתוקה ומושלמת לכל אירוע ולכל עסק

שרה מוסיפה כי "אנחנו מקבלים תגובות מדהימות על הזרים והמארזים שאנחנו מכינים. הם מאד מרגשים ומפתיעים, ויוצאי דופן באיכות ובטריות השוקולד. זאת תודות לתהליכי בקרה ואריזה מוקפדים. מכיוון ששוקולד הוא מוצר רגיש, אנו מקפידים להכין את המארז רק סמוך למשלוח".

שרה מוסיפה כי רוב עבודתם היא מפה לאוזן, דבר שמעיד על שביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוחות שלהם.
ניתן להזמין בחנות מתנות מתוקות קבוצתיות לוועדי עובדים, ימי כיף לתלמידים, ימי גיבוש והעצמה בעסק, סדנאות והרצאות, מתנות יום הולדת למשתתפים וכל זאת בהתאם לתקציב ייעודי מוגדר מראש.

מהו הזר האהוב על הלקוחות?
"עוגת ממתקים קינדר היא אחת המתנות הפופולאריות בחנות, והאהובה במיוחד בעיקר על ילדי יום הולדת. בדרך כלל היא מלווה גם ברכישה של סל מתנות מתוקות מפתיעות לשאר הילדים המגיעים לחגיגה. בנוסף, באתר הבית יש שני זרים המככבים ברשימת הנמכרים ביותר: זר הפרלינים האדום וזר הברונזה המתוק לגברים. אלו זרים מיוחדים מאוד שהלקוחות תמיד מרוצים מהם ואני ממליצה עליהם בחום רב!"

את היצירתיות והיחס האישי של שרה תוכלו להרגיש מיד בשיחת הטלפון הראשונה כשתזמינו את אחד הזרים או העוגות. גם מבט חטוף באתר שמציע מגוון רעיונות לזרים מתוקים ומשגעים, יעשה את העבודה.
אז אם אתם רוצים לרגש ולהפתיע, לומר תודה או להביע אהבה, מתנה מתוקה זו התשובה. אז קדימה למה אתם מחכים?

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

כתובת: רבי עקיבא 4

טלפון: 0547951155

עוגת קינדר (צילום: שרה רובין)

עוגת קינדר (צילום: שרה רובין)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר