מסעדת שלושת הקצבים. צילום: איציק לביא
מסעדת שלושת הקצבים. צילום: איציק לביא

שלושת הקצבים – מסעדת בשרים

יצאנו להכיר את מסעדת "שלושת הקצבים" , מסעדת בשרים בנתניה שתגרום לכם לזנוח את המנגל בבית לפחות מספר פעמים בשנה

פורסם בתאריך: 9.10.18 20:51

שלושת הקצבים היא מסעדה אותנטית השוכנת בלב נתניה ממש בתוך ההמולה של השוק. המסעדה בהחלט בולטת בנוף ומזכירה מעט את המסעדות האיכותיות במחנה יהודה. מסתבר שמלבד הבשרים המעולים והאווירה האותנטית, יש למסעדה גם סיפור נוסטלגי מעניין; היא בכלל תוצאה של ביקוש אדיר מצד לקוחות 'איטליז בוארון' בבעלות המשפחה הקיים שנים רבות בנתניה.
וותיקי העיר מכירים היטב את האיטליז, הם פוקדים אותו מידי שבוע ונהנים מבשר טרי ואיכותי, כך שלא פלא שהפצירו שוב ושוב מבעלי המקום לפתוח מסעדה. לפני ארבע שנים החליט איציק בוארון, בעל ידע עשיר בטיפול בנתחי בשר לפתוח ביחד עם שני שותפים מסעדה, ומכאן נולד שמה – שלושת הקצבים, שם אותנטי שאומר הכל. את הבשר המשובח של האיטליז והמסעדה הם מגדלים בעצמם באזור הצפון ומספקים יום יום בשר טרי.

אווירה רומנטית המשלבת ניחוח של בשר ויין

מסעדת שלושת הקצבים ממותגת כבר שנים כמקום שבו תמצאו בשרים איכותיים, אך מלבד הבשרים סועדים ייהנו מ – 16 סוגי סלטים טריים טריים, מנות פתיחה משובחות כמו סיגרים עם שקדי עגל לנשנוש או אגרול אבוקדו שלא ניתן לסרב לו. המנות העיקריות הן גולת הכותרת במסעדה, והמומלצות הן; סטייק על העצם במשקל 1,200 גרם, מיקס גריל המאפשר לבחור איזו מנה שרוצים מהתפריט לפי משקל וזה כמובן רק חלק קטן מהתפריט המשובח.
"אנחנו מארחים באהבה בעיקר חובבי בשר ותיירים צרפתיים, וגם כאלה שמחפשים מקום טוב לאכול בו בשר. יש לנו מבחר גדול של בשרים על האש, כשבין המנות המומלצות במיוחד תמצאו נתחי בשר על העצם של עגלה שחורה, שזהו סוג של אנגוס משובח המוכר היטב לחובבי בשר. את הנתח תמצאו בקילו מאתיים ואם תעדיפו בשר שומני תיהנו מאסאדו טלה משובח על האש". כך מסביר לנו בוארון.
אז אווירה אותנטית של שלווה תמצאו במקום כמו גם בשר משובח של קצבים, עסקיות צהריים מפנקות ומחירים סבירים שבהחלט שווים כל ביס. נותר לכם להגיע ולהתמכר.

ראובן ברקת 16 נתניה
טלפון להזמנות: 077-5586397 (מומלץ להזמין שולחן מראש)
קישור לאתר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר