הילה בטבע (צילום: אמנון בן חור)
הילה בטבע (צילום: אמנון בן חור)

הילה בטבע- בית טבע

פורסם בתאריך: 9.10.18 21:05

חנות "הילה בטבע" קיימת משנת 2004 במרכז הרצליה ומשלבת בין חנות למוצרים טבעיים לבין קליניקה טיפולית. את החנות מנהלת יעל בן חור נטורופטית ואירידיולוגית במקצועה, בעלת ניסיון של מעל כעשור בתחום ומומחית לרקיחת שמנים אתריים וצמחי מרפא. בחנות תמצאו מגוון תמציות הנרקחות באופן אישי לכל לקוח וכן טיפולים בפרחי באך, וויטמינים ומינראליים, מזון טבעי ואורגני ומוצרי קוסמטיקה טבעיים איכותיים במיוחד של מותגים גדולים בינלאומיים בתחום טיפוח העור.

צלם: אמנון בן חור

צלם: אמנון בן חור

בחנות מתקיימים גם אבחונים בשיטת אירידיולוגיה הנעשים באמצעות מצלמה ייחודית המצלמת את גלגל העין, שדרכם ניתן לדעת מה קורה בגוף האדם עם ידי אבחון מקצועי, כמו גם לאבחן מחלות שונות. בתום האבחון תקבלו המלצות לתזונה וטיפול אישי על פי תוצאות הבדיקה. בנוסף לאבחון זה, ניתן לקבל גם ייעוץ תזונתי על פי בדיקות דם ושילוב תזונה בריאה להורדה במשקל או לכל צורך אחר.
את האווירה המרגיעה בחנות "הילה בטבע" תחושו כבר בכניסה לחנות, כל לקוח מתקבל בזרועות פתוחות עם המון סבלנות, אדיבות ואהבה. כלל השירותים והטיפולים ניתנים באופן אישי ואינטימי לכל לקוח, כלל הלקוחות חוזרים שוב ושוב לחנות ומתקבלים כמו בני משפחה לכל דבר.
המוצרים בחנות הילה בטבע נבחרים בקפידה והם של חברות ומותגים מוכרים בשוק כדי לספק את הטוב ביותר לכל לקוח. בחנות תמצאו מוצרים טיפוליים של מותגים גדולים כמו BIOCARE, סולגאר, אלטמן, נוטריקר ,וולדה ועוד. כמו כן ניתן למצוא ליינים שונים של מוצרים טבעיים לילדים ותינוקות של חברת ד"ר קיי וברא צמחים.

כתובת: סוקולוב 57 הרצליה
טלפון: 09-956-7121
קישור למייל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר