אשר&אשר צילום ingimage
אשר&אשר צילום ingimage

אשר & אשר: הרבה דגים בים

יצאנו להכיר את חנות הדגים אשר & אשר בהרצליה, שמציעה מבחר של דגי ים טריים, מעושנים וקפואים בייבוא אישי והשירות ללקוח מעל לכל

פורסם בתאריך: 30.10.18 16:30

דגים למאכל הם חלק מההווי המשפחתי הישראלי. לא כולם אוכלים דגים באופן קבוע, אולם בחגים ובאירועים לא תמצאו ברוב הבתים שולחנות ללא מאכלי דגים. יש כאלו המעדיפים דגים בתנור או בטיגון, אחרים יבשלו קציצות ברוטב אדום ובחגי ישראל המשמעותיים – פסח וראש השנה קציצות הגפילטע פיש עם החזרת אינם ניתנים לוויתור. השאלה הכי חשובה היא איפה לקנות דגים טריים ואיכותיים שטעמם הנפלא יערב לחיך הסועדים?

חנות הדגים אשר & אשר היא פנינת ים במרכז הרצליה, מציעה מבחר נרחב של דגי ים ובריכות טעימים וכשרים. בין אם אתם מחפשים את מאכלי הים הטריים ביותר בעיר, או את פינת החמד לקבל בה רעיונות למתכונים טעימים ומפתיעים, זה המקום לבקר בו, שוב ושוב.
בין סוגי הדגים הנמכרים בחנות: סלמון, דניס, לוקוס, קוד, לברק, מושט, בורי, בס, טונה, מוסר ים, פלמידה, אינטיאס ונוספים. החנות קיימת מזה 10 חודשים ומנוהלת על – ידי בעליה: אשר בובליל ואשר אלמלם, שניהם בקיאים ומכירים היטב את שוק הדגים ואת השחקנים החשובים בתחום. הם מייבאים את הסחורה מהחברות הטובות והמוכרות ביותר בארץ ובחו"ל ודואגים ללקוחותיהם החוזרים בהבטחה שיקבלו את המוצרים הטובים והטריים ביותר שיש.

אשר & אשר(צילום: אשר- בובליל)

אשר & אשר(צילום: אשר- בובליל)

החנות נקייה, יפה ונעימה לעין. הכל כאן נקי, אסתטי ונעים וגם המחירים מאוד נוחים. בחנות מוצעים מוצרים משלימים כגון: סלטים, פסטות טריות, דגים מעושנים, תבלינים, חמוצים, עוגות יבשות, רטבים לסושי ועוד.

במקום קיימת תצוגה של דגים טריים מונחים על משטח עם קרח לשמירת הטריות, כך שהכל מונח בפניכם ותוכלו לקנות עם העיניים. ניחוח הדגים האיכותי והתחלופה היומית מעידים על טריות המוצרים, והלקוחות העוברים ושבים מצביעים ברגליים, וחוזרים לקנות בחנות שוב ושוב.

תוכלו להזמין את הדגים הרצויים בטלפון ולקבלם באמצעות משלוח (בקנייה מעל 200 ₪ המשלוח ללא תשלום), אם כי הדבר המומלץ ביותר הוא להגיע לחנות ולקנות את הדגים במקום, כדי לקבל את הרושם מהטריות ואיכות הדגים, כך שתוכלו לבחור מהמבחר היומי המשתנה. המחירים סבירים ונוחים לכל, וצוות החנות ישמח לשרת אתכם באדיבות, מקצועיות ותשומת לב אישית ולספק לכם את המוצרים הטובים ביותר מן הים. כל המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות בהרצליה.

כתובת החנות: סוקולוב 77 הרצליה
טלפון: 09-9575910

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם אשר & אשר דגים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר