עורך דין דויד אלון דדון
עורך דין דויד אלון דדון

עורך דין לדיני משפחה ומעמד אישי ברמת השרון: הכירו את עו"ד דויד אלון דדון

דיני משפחה ומעמד אישי הם תחומים מורכבים וסבוכים רגשית. אם אתם בדיוק מחפשים ייעוץ משפטי בנושא, כדאי שתכירו את משרדו של עו"ד דויד אלון דדון ברמת השרון

פורסם בתאריך: 5.11.18 17:10

דיני משפחה הוא תחום מורכב שדורש מעורך הדין העוסק בו, הרבה מעבר ממומחיות והתמקצעות בתחום. המורכבות בתחום נובעת מכך שבדרך כלל הסכסוכים מלווים ברגשות קשים, משברים נפשיים, כלכליים ועוד. החלטות הצדדים במהלך המשבר, הן החלטות אמוציונאליות בעיקרן וחשוב מאוד שעורך הדין יהיה בעל ערכים והוגן, אשר בשום פנים ואופן לא ילבה את היצרים, ויעשה כל שביכולתו על מנת להרגיע ולהוביל את הלקוח להתמקדות בצד המקצועי, תוך חתירה לפתרון הוגן ומכובד.

משרדו של עורך הדין דויד אלון דדון עוסק בדיני משפחה ומעמד אישי וקיים כבר ארבע שנים ברחוב החרושת 18 ברמת השרון. עורכי הדין במשרד מוסמכים ובעלי וותק רב ויודעים להתמודד במקצועיות רבה גם עם הפן הרגשי בהליכים מורכבים אלו. המשרד מייצג לקוחות פרטיים וחברות גדולות ועוסק בענייני נישואין וגירושין, מזונות, הסכמי ממון, חלוקות רכוש, צוואות, ירושות, עיזבונות ועוד. כמו כן, המשרד עוסק בכל הקשור למשפט מסחרי לרבות חוזים מסחריים, חוזי מקרקעין וכדומה. עו"ד דויד אלון דדון בעל תואר שני במשפט מסחרי מטעם המכללה למנהל בראשון לציון, עוסק בתחום דיני המשפחה כשמונה שנים וייצג עד היום מאות לקוחות מרוצים אשר חוזרים לקבל את שירותי המשרד המקצועי והמיומן במידת הצורך.

"בכל נושא הסכסוכים במשפחה, הצדדים פועלים מתוך מצוקות אישיות ורגשיות ועל כן, כדאי ורצוי שהטיפול בהם יעשה במלוא הרגישות. זה הדבר העיקרי שהמשרד שלנו מיישם הלכה למעשה" מספר עו"ד דויד אלון. "כאדם שגדל והתחנך לערכים וכעו"ד, אני מחויב לעשות את המקסימום על מנת שהסכסוך ייפתר בדרך הוגנת תוך דאגה ושמירת האינטרסים של הצד אותו אני מייצג ותוך הקפדה על כבוד וזכויותיו של הצד השני".

ספר על תיק חם שאתם עובדים עליו במשרד כיום?

"מעבר לתיקי המשפחה הרגילים – גירושין, מזונות, צוואות וכד' – בהן עוסק המשרד באופן שוטף, אנו עובדים גם על שני תיקים מעניינים- תיק אחד מתנהל בבית המשפט לענייני משפחה בראשל"צ, הסכם גירושין והתיק השני בבית המשפט לענייני משפחה בקריות, הסכם ממון- בהם נחתם הסכם גירושין/ממון בין בני הזוג וניתן לו תוקף של פסק דין, וכעבור זמן התברר שתצהיר הבעל הינו שקרי וכי למעשה חתימת האישה על הסכם הממון/גירושין הושגה בדרכי מרמה. בשני המקרים הגשנו תביעה לביטול ההסכם ובימים אלו אנו מוכיחים את עניין המרמה. ביטול הסכם ממון ו/או גירושין לאחר שניתן לו תוקף של פסק דין בהסכמת הצדדים, הוא נדיר ביותר וניתן רק במקרים שבהם יוכח באופן חד משמעי כי ההסכם נחתם/הושג בדרכי מרמה ו/או כפייה".

סיפורי הצלחה

מקרים הנוגעים לפסיקת בתי הדין הרבניים בענייני כתובת האישה, הולכים והופכים ליותר ויותר נדירים בימינו, כאשר גם בעבר נהגו בתי הדין הרבניים לחייב את הבעל ולפסוק סכומים נמוכים מתוך כתובת האישה. לפני קצת למעלה משנה הצליח עורך הדין דויד אלון דדון, לשכנע את בית הדין הרבני באשדוד, לחייב את הבעל ולפסוק לטובת האישה סך של 120,000₪ מתוך כתובתה, ולפני קצת פחות משנה הצליח עורך הדין דויד אלון דדון, לשכנע את בית הדין הרבני ברחובות לחייב את הבעל ולפסוק לטובת האישה סך של 180,000 ₪ מתוך כתובתה.
לפני כשנתיים, קיבל בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, את בקשתו של עורך הדין דויד אלון דדון, לדחות על הסף את תביעת הבעל לקבל 50% מערך הדירה בה מתגוררת אשתו בנפרד מזה מעל 10 שנים. תביעתו של הבעל נדחתה על הסף והאישה נותרה בעלת הזכויות היחידה בדירה בה היא מתגוררת.

לפני כחצי שנה, הצליח עו"ד דויד אלון דדון, לבטל במהלך הליך גישור, תביעת פינוי מעסק כנגד לקוח שלו, אשר הפעיל אולם אירועים בראשל"צ ולהביא לחתימת הסכם רב שנתי נוסף בין הצדדים. לפני פחות משנתיים, הצליח עו"ד דויד אלון דדון, במסגרת עתירה לבג"צ, להביא לשחרורה של מכולה של לקוח שלו, אשר חולטה ע"י המכס.
אלה כמובן רק דוגמאות מעשרות סיפורי הצלחה בהם משרדו של עו"ד דויד אלון לקחו חלק.

טלפון: 03-6280999
כתובת: רח' החרושת 18, רמת השרון
כתות דוא"ל: [email protected]
קישור לדף הפייסבוק

עורך דין דויד אלון דדון

עורך דין דויד אלון דדון

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם עורך דין דויד אלון דדון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר