פאנקי קונספט (מאגר Shutterstock)
פאנקי קונספט (מאגר Shutterstock)

הכירו את פאנקי קונספט ופאנקי מרקט

פורסם בתאריך: 7.11.18 21:39

אומרים שהיא החנות הכי היפה בארץ! "הקירות בה צועקים אהבה" אמרה אחת הלקוחות לשחף, מנהלת חנות פאנקי קונספט שנפתחה באביב השנה וכבר זכתה למעלה מ 80 ביקורות מרגשות עד דמעות בפייסבוק בדף של Funky Concept.
אז מה כל כך מיוחד בחנות הזו שחובה לבקר בה?

ראשית, העיצוב של החנות. שחף מספרת כי החנות נפתחה מאהבה לחופש, לים, לאופנה, לזולת ולחיים בכלל. כל פינה בחנות עוצבה מחומרים טבעיים של עץ, במבוק, בדי יוטה וצבעים של חול ים וטורקיז עופפים את החנות. לקוחות מדמים את החנות לחופשה בתאילנד, ביוון, הודו או מקסיקו. ואם כבר החלטתם לנפוש באחד מהאתרים האקזוטיים ברחבי העולם, ב- Funky Concept תוכלו לרכוש את כל הדרוש לחופשה מושלמת. החל מבגדי ים ושמלות של המותג האגדי Purple המוכר לנופשים באילת, וכלה בתכשיטים אפנתיים, תיקים מעוצבים, מגבות חוף, לונגים ועוד שלל רב של אקססוריז לגוף ולבית לכל אוהבי הים.

"לקוחות מגיעים אלינו מכל רחבי הארץ רק כדי לרכוש את המוצרים של מותג Purple הנחשב לאופנה צעירה וקלילה שנוגעת בגוף ברכות ומחמיאה לכל אישה". כך מספרת לנו שחף.

קצת על המחירים

"כאם חד הורית נתקלתי בקושי רב לפנק את עצמי בלבוש אופנתי, בתכשיט עיצובי או אפילו לעצב את הבית בחמימות ובסטייל מבלי לגהץ את הויזה בתשלומים מייגעים ורב חודשיים". כך מספרת לנו שחף וממשיכה. "המשימה שלי היא למצוא מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים על מנת לתמחר אותם במינימום עלות ולאפשר לנשים כמוני להרגיש יפות, סקסיות, ומבלי להכביד על הכיס. כשאני שומעת מלקוחות שהמחירים שפויים אני מאושרת שהמטרה הושגה!” מספרת שחף בהתרגשות.

שחף, מנהלת החנות, היא בכלל רואת חשבון במקצועה שבער בה הצורך להחליף את המספרים והמסמכים החשבונאים באנשים, בצבעים וביצירתיות. "אני מקבלת את הלקוחות שנכנסים לחנות באהבה אותנטית, במודעות וברגישות לצרכים שלהם מעבר לפריט לבוש או תכשיט. אני מרגישה את הלקוחות שלי ולעיתים קרובות הלקוחות יוצאים מהחנות עם חיבוק מעצים וחיוך על הפנים גם אם לא רכשו כלום. אני מרגישה שהיעוד שלי הוא לשמח אנשים, ממש כמו שסטנדאפיסט משימתו להצחיק את הקהל. אני מקפידה על אנרגיה טובה בחנות החל מסדר, ניקיון, צבעוניות ועיצוב נקי וכלה במוסיקה קצבית משמחת”.

לצד החנות Funky Concept, (שער B) שבקנון ארנה בהרצליה, נפתחה הקיץ חנות אחות Funky Market (שער A), אשר דומה לאחותה בעיצוב, באווירה, בשירות ובמחירים הזולים אך מציעה שלל של מוצרים עכשוויים כגון גאדג'טים לכל גיל, משחקים, תכשיטים, לוכדי חלומות בכל הצבעים, תיקים לכל מטרה, חיות מתנפחות, קעקועים זמניים, דברי עיצוב לבית ולגינה, צעיפים, כובעים, נעלי בית מחממים, ממש שוק מכל וכל.

שתי החנויות היפהפיות מתחדשות בקצב מהיר כיאה לעידן המודרני, ובכל שבוע תמצאו משהו חדש ומקורי על המדף.
אנו בהחלט ממליצים לכם להיכנס לדף הפייסבוק ולדף האינסטגרם של החנות, לעקוב ולשתף ולזכות בפרסים שווים במיוחד.

פאנקי (צילום: ליאור אברהמי)

פאנקי (צילום: ליאור אברהמי)

השונית 2 קניון ארנה, הרצליה
טלפון: 073-7303510
קישור לדף הפייסבוק
כתובת מייל: [email protected]


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "פאנקי קונספט"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר