תכשיטי בר דור הרצליה
תכשיטי בר דור הרצליה

חנות תכשיטים מומלצת בהרצליה | הכירו את חנות הבוטיק "בר דור"

חנות הבוטיק המשפחתית 'בר-דור' בהרצליה מקפידה על אווירה משפחתית ויחס נעים ואישי. היא מציעה מגוון תכשיטי זהב, בעיצוב אישי או על פי תכתיבים עולמיים, כך שכל אחד ואחת ימצאו בחנות את פריט העיצוב שמתאים להם

פורסם בתאריך: 8.11.18 21:39

בין כל רשתות תכשיטי היוקרה וחנויות המשווקים הגדולות, לא פשוט למצוא חנות תכשיטים שמרגישים נוח להיכנס פנימה, לדבר עם הבעלים בגובה העיניים ולקבל ייעוץ כן ואמיתי בבחירת התכשיט המתאים.

אם בעבר חתנים וכלות היו נוהרים לעבר רשתות ענק לבחירת טבעות האירוסין והנישואין שלהם, הרי שכיום חלה מגמה הפוכה, וסקרים מראים כי יותר ויותר אנשים בוחרים בחנויות תכשיטים מקומיות וקטנות יותר, כך שיוכלו לזכות לתשומת לב מלאה מבעלי החנות ובעת רכישת פריט יוקרה שמושקע בו סכום כסף לא מבוטל, לקבל המלצות מניסיונם רב השנים איזו טבעת נישואין תהיה הנוחה ביותר לענוד למשך שנים ארוכות, שצבעיה לא ידהו ומראיה לא יישחק.

חנות התכשיטים המשפחתית 'בר-דור' היא אחת מחנויות התכשיטים הוותיקות בהרצליה ופועלת כבר משנת 1988, והיא אחת מהחנויות הללו שפשוט מזמינות אותך להיכנס אליהן. עיצוב החנות נעים לעין ואינו מתיימר והמוכרים מנוסים ואדיבים. עם זאת, התכשיטים כולם ברמת גימור מהגבוהות ביותר שיש, ומבחר התכשיטים בחנות לא נופל מכל רשת תכשיטים אחרת.
את החנות המשפחתית מנהל יובל יעקובי הבעלים, יחד עם שלושת בניו ובתו המסייעים במיתוג העסק. הם בין היתר, אחראים לפן השיווקי של החנות ומקפידים להשתתף בתערוכות בינלאומיות לפחות פעמיים בשנה ולהביא לחנות פריטים ייחודיים שלא תמצאו בכל מקום אחר בארץ. פולינה, המוכרת, הצטרפה למשפחה לאחר עשרות שנות ניסיון בענף ומספקת שירות ואדיבות מרעננת, הרבה מעל לסטנדרט הישראלי.

טבעת רובי ויהלומים 18 קראט

טבעת רובי ויהלומים 18 קראט

מבחר תכשיטים מחנות הבוטיק "בר דור": 

החנות שומרת על הצביון המשפחתי והיחס האישי והחם לכל לקוח. "ככל שאתה מבלה יותר בעסקי התכשיטים, כך אתה יודע מה אתה רוצה" אומר יובל. "רציתי להעביר את התחושה של הנוח אך האלגנטי וליצור סביבה לא כוללנית ולא אקסקלוסיבית מידי, שבה כל אחד ירגיש נוח לקנות תכשיטים או סתם להסתובב בחנות ולהתרשם".
בחנות נמכרים תכשיטי זהב, יהלומים, זרקונים ואבני חן. טבעות, שרשראות, צמידים, תליונים ועגילים ממבחר סוגים ועיצובים. בחנות 'בר-דור' נמכרים תכשיטי זהב יוקרתיים משובצים יהלומים לצד תכשיטי זרקונים ממגוון צבעים וטקסטורות, כך שהפריטים יהיו נגישים לכל כיס.

"הקו העיצובי כיום משתנה וטרנדי, ויש גם את עניין העיצוב האישי שבולט היום בתחום. אנשים מגיעים לחנות עם חלום או פנטזיה על תכשיט בעיצוב מסוים, עם יהלום ספציפי מאוד או לחילופין זירקוניה, ואנחנו הופכים עבורם את התכשיט למציאות". אומר יובל יעקובי.

צמיד וטבעת 18 קראט משובץ ספירים ויהלומים

מה ייחודי בחנות שלכם?

"המוצרים שלנו הם סנטימנטליים. הלקוחות שלנו נאמנים לנו ונשארים איתנו לאורך השנים, ישנן נשים שרכשו אצלנו את טבעת האירוסין שלהן וכיום הנכדות שלהן מגיעות לקנות בעצמן. אנחנו ללא ספק One stop shop של תכשיטים. יש מקרים בהם אנחנו מלווים את כל האירוע, החל ממכירת טבעת אירוסין, דרך תכשיטים לחינה ועד לטבעות הנישואין עצמן. כמו כן, אנו מוכרים שרשראות, עגילים וצמידים לכל אירוע וליום יום. חשוב לנו להתעדכן בכל קווי העיצוב החדשניים העולמיים ולהביא לחנות מוצרים ייחודיים ומעניינים. האווירה בחנות היא ביתית ואנו שומרים על הצביון המשפחתי. אנחנו מכירים את הלקוחות שלנו שנים רבות והם הופכים להיות חלק מהמשפחה. גם הלקוחות החדשים ברובם, הופכים עם הזמן לקבועים ולחברים טובים. ההקפדה שלנו היא על שירות לקוחות מהגבוהים שיש ושביעות רצון הלקוחות. תמיד נדאג לבוא לקראת הלקוח ולספק לו את הטוב ביותר כדי שייצא מרוצה. על כן, פוקדים את החנות לקוחות חוזרים מכל רחבי הארץ ואנו דואגים להם ליחס אישי".

כתובת החנות: סוקולוב 37 הרצליה
טלפון: 09-9541604
קישור לאתר 

 

טבעות יהלומים 18 קראט

טבעות יהלומים 18 קראט

טבעות ספירים 18 קראט

טבעות ספירים 18 קראט

יובל ויוסי בתערוכה

יובל ויוסי בתערוכה

יובל, עומר וחן בתערוכה

יובל, עומר וחן בתערוכה


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חנות התכשיטים "בר דור"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר