הכירו את עורך דין עמיר סגל. אילוסטרציה: מאגר Shutterstock.com
הכירו את עורך דין עמיר סגל. אילוסטרציה: מאגר Shutterstock.com

עורך דין ירושה בהרצליה שכדאי להכיר

לצוואה שנותיר אחרינו יש ערך כלכלי ורגשי רב והיא עשויה להיות בגדר "מצילת חיים" עבור דור ההמשך. עו"ד עמיר סגל, עורך דין לירושה מהרצליה, מסביר על חשיבות עריכת צוואה מחד, וניהול סכסוך ירושה אצל עורך דין מומחה בתחום מאידך

פורסם בתאריך: 27.11.18 21:18

חלוקת הרכוש לאחר פטירתו של אדם היא אחד התהליכים המורכבים והרגישים ביותר בהם אנו ניצבים.

פעמים רבות, הקרב על הירושה מעורר סכסוכים, מאבקים ומחלוקות קשות ואף עשוי לייצר קרע בין בני המשפחה. זה וודאי לא היתה שאיפתו האחרונה של כותב הצוואה ולכן, אין ספק כי ייעוץ ולווי משפטי בכל עניין עריכת הצוואה לכדי מסמך ברור ותקף, חשוב מאין כמוהו.

עריכת צוואה או צוואה הדדית דורשת רגישות, ניסיון חיים, הבנה מקצועית והתנסות משפטית. עוה"ד עמיר סגל מתמחה בתחום הגשת בקשות למתן צו ירושה ולקיום צוואה וכן בניהול הליכים משפטיים בתחום, לקיום צוואה או להגשת התנגדות לקיומה. עוה"ד סגל אף משמש לא אחת כמנהל עיזבון במקרים בהם נדרש כזה.
שנות הניסיון הרבות וההתמחות המקצועית של עורך דין סגל גם כמגשר וגם כעורך דין ותיק בתחום, ביחד עם הטיפול האישי והרגיש, הם אלו שמובילים להצלחתו הרבה בניהול תיקים רבים בענייני ירושה, לשביעות רצון לקוחותיו.

"כל צוואה וצרכיה שלה. כך למשל, לא הרי מי שעזבונו העתידי אמור לכלול נחלה חקלאית או יחידה במושב כמי שיש לו דירה, מי שיש לו דירה אחת ומי שיש לו יותר, מי שיש לו ילד עם צרכים מיוחדים, מי שגרוש או במערכת יחסים שניה, פורמאלית ולא פורמאלית וכדומה", אומר עו"ד סגל.

לצד זאת, וכחלק מהשירותים הנלווים לתכנון חיי הפרט בתקופה המודרנית, המאפשרת מתן אוטונומיה לפרט לקבל החלטותיו בנושאים רגישים תוך שמירת כבודו כאדם, הוסמך עורך הדין סגל מטעם לשכת עורכי הדין להנפיק ייפוי כח מתמשך. בהתאם הוא מייעץ ועורך מסמכים מעין אלו וכן, מסייע בעריכת המסמכים הנדרשים לצורך מניעת הארכת חיים, בהתאם לחוק החולה הנוטה למות: כמי שהיה בין עורכי הדין הראשונים בארץ שהחל לעסוק בתחום ייפוי הכח המתמשך וכמי שעוסק 30 שנה בתחומים משיקים יש לעורך הדין עמיר סגל את המקצועיות ואת ניסיון החיים והניסיון המקצועי ההכרחי לשם מתן ייעוץ וסיוע בתחומים אלו.

 


לשאלות ותשובות בענייני ירושה עם עורך דין עמיר סגל


 

משרד עורך הדין עמיר סגל הינו משרד בעל ותק של שלושים שנה. המשרד מתמחה ומוביל בתחום הירושה ודיני עזבונות וכן בתחום המסחרי (רכישה \ מכירה של נדל"ן כולל נחלות במושבים ועוד). עוה"ד עמיר סגל מטפל באופן אישי בכל לקוח. ללקוחות המשרד קשר ישיר אליו והוא זה שמטפל אישית בכל ענייניו של כל לקוח ואין גורם ביניים בין הלקוח ובינו.

מה שמייחד משרד זה הינו תודעת השירות הגבוהה והעמדת הלקוח במרכז. "יחסי עורך הדין והלקוח מתבססים בראש וראשונה על יחסי אימון! הלקוח חייב להרגיש ולדעת שעניינו נמצא בידיים טובות ומה שעומד על הכף, בכל שלב, זה טובתו שלו, ורק היא. כדי להבטיח קיום יחסים אלו אני מקפיד, לכל אורך יחסי עם הלקוח, להבין ולהכיר את צרכיו לעומקם ולפעול בכל ענייניו ברגישות, הגינות, יושרה, יסודיות, יצירתיות ומקצועיות". אומר עו"ד סגל.

כאדם וכאזרח מעורב, שרגיש לסביבתו, מקפיד עורך הדין סגל, באופן קבוע ונמשך, לעסוק לצד עיסוקיו המקצועיים בתרומה לקהילה ובמסגרת זו הוא מילא וממלא בהתנדבות תפקידים רבים ומגוונים בתחומים הקשורים בחינוך, נוער בסיכון, חיזוק הקשר עם התפוצות ועוד. את התכונות הללו של נתינה לזולת והקשבה אמיתית לצרכיו, מביא עמו עו"ד סגל גם לחייו המקצועיים כעורך דין.

משרד עו"ד עמיר סגל ממוקם בבית הנדיב בהרצליה, בקרבה לעיר ובנגישות מכסימלית מנתיבי איילון מחד וכביש 531 מאידך.
טלפון: 09-7441000

רחוב הנדיב 71, הרצליה
קישור למייל
קישור לאתר 
עמוד הירושה באתר

עורך דין עמיר סגל

עורך דין עמיר סגל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר