הכירו את משרד אינג' ישקה שיינהולץ בהרצליה
הכירו את משרד אינג' ישקה שיינהולץ בהרצליה

ייעוץ ותכנון בנושא איטום שיקום מבנים וקורוזיה: הכירו את משרד אינג' ישקה שיינהולץ בהרצליה

מבנים יכולים להיפגע בצורות שונות. עבודות השיקום נועדו להחזיר את המבנה למצב יציב למשך שנים רבות ולהגן עליו מפני רטיבות, נשירות חלקי בטון מהמבנה או שעלולים להזיק למעטפת וליסודות המבנה. עבודת שיקום מבנים דורשת ידע מקצועי רב וניסיון רחב שנים תוך תכנון וביצוע קפדני ביותר. לכן, כדי למנוע כשלים שיכולים להשפיע על עמידות המבנה בעתיד, כדאי לבחור אנשי מקצוע מיומנים בעלי ידע נרחב.

פורסם בתאריך: 29.11.18 19:01

אחד המשרדים המובילים בנושא איטום, שיקום מבנים וקורוזיה הוא משרדו של אינג' ישקה שיינהולץ השוכן ברחוב הס 32 בעיר הרצליה. את המשרד מנהל מר שיינהולץ, מהנדס חומרים ומתכות במקצועו וראש מדור חומרים וקורוזיה בחיל הים לשעבר. ישקה צבר ניסיון רב שנים בחברות מוכרות בארץ, כאשר בשנת 2006 החליט לפתוח משרד לייעוץ ותכנון בנושאים הנ"ל. קיים קשר ישיר בין אי שיקום מבנים, בעיות קורוזיה  וכשלי איטום. הידע התיאורטי והמעשי הרב שצבר במשך השנים בשלושת התחומים האלו הפכו את משרדו של ישקה למוביל בתחומו תוך שחרט על דגלו ערכים של מקצועיות, יושר ויחס אישי לכל לקוח ולקוח. "אנחנו תופרים לכל לקוח מפרט מפורט מאוד באופן אישי. גם אם לפעמים זה לוקח זמן, אני מעדיף שהעבודה תהיה אישית, איכותית ומקצועית כמה שאפשר ". מספר ישקה.

לצדו של ישקה עובד אשר יעקב, בעל מקצוע מיומן עם וותק של ארבעים שנים בתחום האיטום התכנון והביצוע. בנוסף אליו, צוות המשרד המיומן כולל חמישה הנדסאים בתחום האדריכלות והנדסה אזרחית השותפים לתכנון וליווי הפרויקטים השונים של המשרד תוך שמירה על סטנדרטים קפדניים במיוחד.

מלון סן טרופה באשדוד בשלבי האיטום השונים

מלון סן טרופה באשדוד בשלבי האיטום השונים

ישקה בהרצאה

ישקה בהרצאה

משרדו של ישקה מעניק חוות דעת משפטיות וייעוץ מלא למבנים הנמצאים בקרבת ים ומאגרי מים, ומציע מגוון פתרונות לבעיות רטיבות ונזילות מים בבתים, בניינים מסחריים, מפעלים, מבנים ציבוריים, מטבחים, חניונים, מרתפים, מאגרי מים ובריכות. כמו כן, המשרד מעניק פיקוח עליון בשטח הן בהכנת התשתיות לפני האיטום והן בשלב הביצוע המהווה ערך עליון שעליו לא פוסחים במשרדו של ישקה. הבקרה על תהליך העבודה מתבצעת תוך הקפדה על איכות ועלות ביצוע הוגנת של הקבלן בשטח אל מול היזם. עם מקצועיות כזאת, אנחנו לא מופתעים שמשרדו של ישקה מלא בלקוחות נאמנים אשר שוכרים את שירותיו פעם אחר פעם ונהנים מייעוץ ברמה גבוהה.

איטום מבנים

המשרד מעניק שירותי ייעוץ, תכנון ופיקוח של איטום סוגי מבנים שונים בפרויקטים חדשים וישנים, בניה פרטית וציבורית וחוות דעת מומחה בתחום האיטום. בין הפרויקטים השונים בתחום האיטום נמנים בניין פדקו בהרצליה, גוגל תל אביב, כלמוביל ראש העין ואשדוד, בתי כנסת בבית שמש, מלון סן טרופה אשדוד, מלון "The Jaffa"  ת"א ועוד.

שיקום מבנים

ביצוע שיקום מבנים ישנים נעשה ממספר סיבות: מבנה שנחלש עקב תנועות קרקע, תנודות עקב רעשי אדמה, עייפות החומר, חלחול מים לתוך קירות המבנה או סביבת כימיקלים קרובה. עבודת שיקום טובה מאריכה בכ-20 שנה את חיי המבנה. משרדו של ישקה העניק ייעוץ שיקום מבנים למלונות רבים כדוגמת מלון הילטון בתל אביב, הרודס תל אביב, קראון פלאזה והרשימה עוד ארוכה. אחד הפרויקטים המובילים של המשרד הוא שיקום המרינה בהרצליה. החל משנת 2008 בוצע שיקום מקיף לשבעה עשר מזחים שהיו בסכנת קריסה ממשית. כיום ניתן לטייל במרינה בבטחה וללא דאגה, וכל זאת בזכות עבודת השיקום היסודית שבוצעה על פי הייעוץ והתכנון של צוות המשרד. 

הגנה נגד קורוזיה

הגורמים להופעת קורוזיה יכולים להיות קירבה לים ולמאגרי מים, מתקני טיהור שפכים וסביבה כימיקלית. כמו כן, אי טיפול בשיקום המבנה יגרום להחמרת התפשטות הקורוזיה, שיכול להביא לכשלים באיטום המבנה. המשרד מספק יעוץ ותכנון לבעיות קורוזיה באלמנט בטון מזוין או פלדה קונסטרוקטיבית הכולל הכנת מפרטים המכילים הסברים מפורטים בנוגע לסוג החומר, הטיפולים הנדרשים וכדומה. פרויקטים מובילים: שער הים נתניה מלון דירות וחניון עד קו המים, קונסרבטוריון ואודיטוריום בקרית ים, פרויקט טיילת דוד מגדל מגורים ומגדל מלון, מלון הרודס במרינה הרצליה, פרויקט מגדלי ליאון ת"א הכולל מגדל מגורים ומלון ועוד.

ניתן להתרשם מפרויקטים רבים ומוצלחים באתר.

אז אם אתם מחפשים משרד המתמחה בתחומים אלו ומספק שירות פיקוח עליון, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל ייעוץ אדיב ומקצועי מהמומחים של משרד אינג' יעקב ישקה שיינהולץ.

קישור למייל
טלפון: 09-9546510 (מנהלת המשרד מיטל)
קישור לאתר  
כתובת: רחוב הס 32, הרצליה

רטיבות וקורוזיה

רטיבות וקורוזיה

מלון סן טרופה באשדוד בשלבי האיטום השונים

מלון סן טרופה באשדוד בשלבי האיטום השונים


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר