חוף התכלת. צילום: אופי קראוס
חוף התכלת. צילום: אופי קראוס

הקרקע שצמודה למרינה בהרצליה צפויה להפוך להרצליה פיתוח החדשה

פורסם בתאריך: 6.1.19 16:00

השטח שנמצא דרומית למרינה של הרצליה וממש בצמוד לקו החוף, הפך בשנים האחרונות לאחת מהאפשרויות (האחרונות) המעניינות שנותרו למשקיעים בישראל. אומנם לא מדובר בקרקע בעלות של 100,000 ש"ח, אולם מי שמסוגל להשקיע סכומים אשר נעים סביב 650-700 אלף ₪, כדאי שישקול  להצטרף לקבוצת המחזיקים בקרקע המדוברת. הפרויקט העצום שעתיד להיבנות על הקרקע יגרום לבעלי הקרקעות לחייך..

רצועת הזהב הנדל"נית הלוהטת בארץ

רצועת החוף השוכנת על התפר שבין צפון ת"א להרצליה היא היקרה ביותר בישראל, ולא לחינם היא זכתה בפי המשקיעים לכינוי “רצועת הזהב”. זוהי עתודת הקרקע האחרונה של הרצליה פיתוח ופרויקט הדגל של עיריית הרצליה, אשר צפוי להכניס למדינה ולרשויות המקומיות מילארדי שקלים.

המרוץ להרחבת הרצליה עולה הילוך

עיריית הרצליה דוחפת בכל הכוח את תכניותיה להרחבת העיר. בשנתיים האחרונות התקבלו כמה החלטות שמאיצות את הליכי הבנייה בעיר ומחזירות את המשקיעים להרצליה. בשנת 2016, קבינט הדיור החליט לאפשר אישור מזורז של תכניות בקרקע פרטית במקרה של ריבוי בעלים. באזור תל אביב והרצליה קיימים מספר מתחמים כאלה וביניהם הפרויקט המדובר הצמוד למרינה – מתחם חוף התכלת. בתחילת ינואר 2017 הודיעה עיריית הרצליה על אישור תוכנית חוף התכלת ובמרץ 2017 התוכנית אושרה להפקדה בוועדה המחוזית.

הקרקע האטרקטיבית ביותר בתוכנית המתאר המאושרת של הרצליה

הקרקע במתחם "חוף התכלת" נחשבת לקרקע היוקרתית ביותר בתוכנית המתאר הכוללת של הרצליה וזאת בעיקר בשל המיקום הנחשק בסמיכות לים. כשמנתחים את שווי הקרקעות בהרצליה פיתוח, מבינים מה הולך להיות במתחם חוף התכלת. הרצליה נמצאת בתנופת תיירות עצומה, ומתווה המגורים, התעשייה, המלונאות והמסחר הקיים כיום במרינה, ישתלב עם המתחם העתידי שיכלול 10,000 יחידות דיור בבנייה רוויה, שטחי מסחר ובתי מלון .

נסו למצוא חלקת אדמה בסמוך להרצליה פיתוח

אם תרצו לרכוש לעצמכם דירה חדשה בפרויקט נחשק על הים בהרצליה, כנראה שתצטרכו להיפרד מ -6.5-5.5 מיליון ש"ח. קרקע בחוף התכלת נמכרת כרגע במחירים שמתחילים מ-650,000 ש"ח ליחידת קרקע. הסיבה שהקרקע עדיין נגישה למשקיעים יחסית קטנים נובעת מהעובדה שהליכי האישורים של הקרקע עדיין לא הסתיימו. נקודת הזמן הזו היא האיזון הנכון עבור משקיעים קטנים: מצד אחד – תוכנית שנמצאת בהליכים מזורזים, מהצד השני – לפני היתרי בנייה. מי שימתין לקבלת היתרי הבנייה ורק אז ירצה לרכוש את הקרקע, ייתקל במחירי עתק שכנראה כבר לא יוכל לממן.

כמה ניתן להרוויח?

כרגע הקרקע נמצאת אחרי ההפקדה בוועדה המחוזית. לאחר אישור הוועדה המחוזית, היא צפויה להגיע לשווי של מיליון ₪. לאחר ההפקדה בוועדה הארצית, היא צפויה להיות שווה 1.2 מיליון ש"ח ולאחר מתן תוקף צפויה להגיע ל- 1.3 מיליון ₪. לאחר ההכנה של התוכנית המפורטת, היא תהיה מוערכת ב-1.5 מיליון ש"ח (כפול ממחירה כיום). לאחר אישור התוכנית המפורטת, הקרקע צפויה לזנק לשווי של 2.2-2.5 מיליון ש"ח. כל אחת מתחנות היציאה הללו ניתנת למימוש עבור המשקיעים הקטנים מאחר והרכישה נעשית מבעלות פרטית בטאבו. מי שירצה להמתין עד שיחידת הקרקע תהפוך לדירה בנויה, צפוי לרווח של כמה מיליוני שקלים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הקרקע בחוף התכלת? היכנסו, מלאו פרטים ונציגי חברת KGROUP המשווקת את הקרקע יחזרו אליכם

תודה על פנייתך

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

חוף התכלת. צילום: אופי קראוס

חוף התכלת. צילום: אופי קראוס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר