מסעדות מומלצות בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות מומלצות בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות מומלצות בהרצליה

מחפשים אחר מסעדת בשרים שתגרום לכם לדמיין שאתם בדרום אמריקה? חולמים על סושי ומנות שיזכירו לם את הטיול ליפן? הכירו את המסעדות המומלצות בהרצליה

פורסם בתאריך: 14.1.19 23:16

מסעדת "צארום" – אוכל שמח של בית

מסעדת "צארום" הינה מסעדה מזרחית כשרה בעלת וותק של 45 שנים, שקמה על טהרת האוכל התימני. שלושת הדורות של משפחת צארום מבשלים אוכל ביתי מנצח, כאילו נכנסתם אליהם הביתה. כיאה לאוכל ביתי, המחירים במקום הם שווים לכל כיס, העובדים ידידותיים והאווירה היא אינטימית וחמה. כמו כן, חשוב להדגיש שהמקום נגיש לנכים ומפעיל שירות משלוחים, וכי הבשר חלק בית יוסף והעוף כשר למהדרין.

ברגעים שבהם הרעב נמצא בשיאו, קיים פיתרון פשוט: אוכל. אך האמת היא שזה לא כל כך פשוט כשאנו באמת רעבים. במקרה כזה, אנו רוצים מנות גדולות שלא כל מסעדה מספקת, מצפים שהמנה תיקלע לטעמנו האישי וכל זאת מבלי שאפילו התחלנו לדבר על עניין התקציב. מסעדת "צארום" מתאימה במדויק למצבים בהם אנו רוצים לאכול מנה מוכרת, גדולה, זולה וטעימה.

ב"צארום", תמצאו אוכל שרבים מאיתנו נוהגים לאכול בביתם, ועל כן, הסיכוי שלא תמצאו מנה שתתאים לכם היא פשוט אפסית. ההבדל בינו לבין האוכל בביתכם בא לידי ביטוי כמובן באיכות, בטריות ובזמינות שניתן למצוא אך ורק במסעדה מקצועית.

טריות היא מרכיב חשוב בעשיית אוכל ביתי מהוקצע. בהתאם לכך, מידי יום נאפים במקום פיתות תימניות ולאפות, נחתכים סלטים טריים ומבושלת שווארמה טעימה לכל חך. רבים מהמתכונים של "צארום" עברו מדור לדור ועל כן גם לאחר 45 שנות פעילות, המסעדה פועלת בדיוק באותה המתכונת.

מסעדה תימנית עם ותק של 45 שנים. צילום: אשר צארום

מסעדה תימנית עם ותק של 45 שנים. צילום: אשר צארום

היינו שמחים לתת לכם טעימה אמיתית מהתפריט, אך מן הסתם נוכל לתת לכם רק טעימה במלל. בין שלל המנות שתוכלו לאכול ב"צארום" ניתן למצוא מרק רגל, מרק בשר, מרק עוף, מרק שעועית, מרק ירקות, קוסקוס, שיפודי קבב אנגוס, בורגר טלה, עוף כשר למהדרין, שניצלים, מלאווח ועוד המון. אנו בטוחים שלפחות אחד מן המאכלים שציינו ברשימה מעורר אצל כל אחד מכם תיאבון. הבטחנו מתאים לכל חך, וקיימנו.

מה מסמל יותר מכל אוכל ביתי אם לא ארוחת שישי?! מידי יום שישי ובערבי חג, מתקיים במסעדת "צארום" יריד אוכל ביתי ומיוחד המנוהל על ידי אם המשפחה – הדסה צארום, שמציע מגוון רחב של מאכלים מזרחים, תימניים וישראליים כגון: דג מרוקאי, קציצות דגים, קציצות עוף, צלי, בקר, לשון, שניצלונים, קובות, קובנה, לחוח ועוד. אנו ממליצים לכם להביא את משפחתכם וחבריכם, שכן ביום חגיגי שכזה, הכי נעים לאכול בחברותא.

אם כל מה שציינו עד עכשיו עדיין לא מספיק לכם בשביל לקפוץ כבר מחר בבוקר לסעודה במקום, בואו נדבר גם על הוותק של המסעדה. במשך 45 שנים, ממשיכה משפחת צארום להנגיש את המתכונים הביתיים שהם עצמם אוכלים לקהל הרחב, וזאת תוך שמירה על איכות ומקצועיות בכל מרכיבי החוויה הקולינרית. בקיצור, שווה ביקור.

מסעדת "צארום"
*המקום נגיש לנכים, קיים גם שירות משלוחים להרצליה, רעננה ורמת השרון
כתובת: ברל כצנלסון 25, הרצליה.
שעות פעילות: ימים א'-ה' 11:00-23:00, יום ו' 9:00-15:00, שבת- חצי שעה מצאת השבת עד 23:00
טלפון: 09-9558431
קישור לאתר

מסעדת צארום מנות גדולות במחירים נוחים. צילום:אשר צארום

מסעדת צארום מנות גדולות במחירים נוחים. צילום:אשר צארום


מסעדת ג'פניקה

ג’פניקה היא רשת מסעדות אסיאתיות מובילה הפועלת בארץ משנת 2004 ונמצאת בהתרחבות ארצית כאשר מלבד הסניפים הקיימים : כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון, נתניה, אם הדרך, קיסריה ועוד, עומלת הרשת על בניה ופתיחת סניפים רבים נוספים בערים: חולון, אשקלון, אריאל, בורסת רמת גן, קריית מוצקין והרצת סניף אילת, רגבה וכרמיאל.

מטבחה של הרשת מתמחה בסגנון האסייתי בכלל ובסגנון היפני בפרט ולאורך השנים עובר המטבח שדרוג הן בחומרי גלם, בשילוב של מוצרים טריים ואיכותיים והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של שף הרשת ליאון לאוגנקי. תפריט הרשת מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר, שפע ירקות והרבה אורז, מנות ראשונות ומבחר של מנות היישר מהווק.

"הרשת קשובה לצורכי הלקוח ודואגת לשמור על מחירים נוחים תוך הקפדה על איכות וטריות המזון", מסביר ליאון לאוגנקי, שמוסיף שמאוד חשוב להם שבג'פניקה, המסעדה האסייאתית המובילה באזור השרון, תהיה תודעת שירות גבוהה ועיצוב נקי ונעים המשלב אלמנטים יפניים, אשר מעניקים ללקוחות הרשת חוויה שלמה ומהנה בכל ביקור "המסעדות שלנו נותנות שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע משפחות, זוגות ויחידים. "מציין גדי בנוליאל מנכ"ל הרשת שמוסיף שהמקום בעל נגישות וידידותי לילדים.

אגרולים בג'פניקה הרצליה. צילום: גליה אבירם

אגרולים בג'פניקה הרצליה. צילום: גליה אבירם

התפריט: בבסיס התפריט מגוון רחב של מנות סושי ובהן קומבינציות ורולים ייחודיים לרשת כגון: מקאו סלמון אטריות אודון מוקפצות בקארי ירוק וחלב קוקוס עם ברוקולי, פטריות שמפניון, בצל ירוק, בזיליקום וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים, טוטורי סלמון, סלט נאם טוק ניאה תאילנדי פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום. ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה. וסלט האוסקה כרוב, גזר, עגבניות שרי, בצל סגול, עלי נענע וכוסברה. ברוטב צ'ילי ולמון גראס. הטעמים והניחוחות המתבססים על המטבח התאילנדי והיפני ומשלבים מגוון טעמים ערבים לחך. בנוסף, במסעדות ניתן למצוא מנות ילדים בהן קריספי צ'יקן, אצבעות עוף.

רשת ג'פניקה נותנת שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע למשפחות, זוגות ויחידים.

"יש אצלנו במסעדות מגוון גדול של מנות וכל לקוח יכול למצוא את המנה שהוא אוהב ומעדיף. אצלנו זה לא רק מסעדה, אלא מקום בילוי שכולל יחס אישי ואדיב, מקום מעוצב לצד מוסיקה נעימה".

ג'פניקה פרש. צילום: גליה אבירם

ג'פניקה פרש. צילום: גליה אבירם

סלט מלפפונים בג'פניקה. צילום: גליה אבירם

מגשי מסיבות: בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו שאפשר לחגוג ולארח מבלי להיות שעות במטבח וג'פניקה מציעה מגוון מגשי מסיבה קטנים וגדולים עם מגוון רולים אינסיידאווט, סשימי, צמחוני ועם מגוון דגים טריים.

קינוחים: אי אפשר לסיים ארוחה מבלי משהו מתוק וברשת ג'פניקה אפשר למצוא תפריט קינוחים עשיר אשר כולל בין היתר פרפה חלבה ושוקולד קריספי, פינוק מנגו וניל ושוקולד לבן, שוקולד בלגי וחמאת בוטנים ועוד.

מועדון הלקוחות של הרשת מונה כ– 100 אלף חברים, אשר נהנים ממגוון הטבות ייחודיות ומבצעים אטרקטיביים.

סניף הרצליה: סניף עם עיצוב מודרני ובעל קווים נקיים המציע לקהל לקוחותיו חווית שירות מצויינת, יחס אישי וחם לכל סועד יחד עם אווירה חמה ומשפחתית. בסניף ישנו איזור ישיבה בחוץ אשר מקורה ומזמין גם בעונת החורף ופתוח ומאוורר בחודשי הקיץ. בנוסף, לסניף ישנו איזור הזמנת take away  נפרד על מנת לתת את השירות המיטבי לקהל לקוחותיו

כתובת: הסדנאות 10 הרצליה פיתוח
שעות פתיחה:
ראשון עד שבת: 12:00-00:00
עסקיות בימי חול עד 17:00 בישיבה בסניף
אזור עישון: בחוץ
גישה לנכים: יש
חניה: יש
הזמנת מקום: כל יום

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

מסעדת ג'פניקה הרצליה

מסעדת ג'פניקה הרצליה


לה ואקה לוקה- מסעדת גריל דרום אמריקאית

חובבי הבשר שבינינו יודעים להעריך בשר טוב ואוהבים לערוך היכרות עם נתחים מעולים. מביני העניין יודעים מתי מגישים להם בשר איכותי וטעים ויודעים להעריך מסעדות שמדברים בשפה שלהם. מסעדת לה ואקה לוקה שבהרצליה מציעה לקרניבורים חגיגה שלמה של בשרים משובחים שנבחרים בקפידה. עם ניסיון של יותר מ- 30 שנה בתחום המסעדנות, החליטו במסעדת לה ואקה לוקה להעניק לסועדים את חוויית הבשר האולטימטיבית. הבשר שנבחר על ידי אנשי גריל מקצועיים עובר תהליך יישון שמתבצע במקררים ייעודים למשך לפחות שלושה שבועות- מה שמבטיח בשר איכותי, טעים ועסיסי.

חגיגת בשרים דרום אמריקאית. באדיבות מסעדת לה ואקה לוקה

חגיגת בשרים דרום אמריקאית. באדיבות מסעדת לה ואקה לוקה

מסעדת לה ואקה לוקה

מסעדת לה ואקה לוקה

אז מה מחכה לכם בתפריט? סינטה, פילה, אנטריקוט ואסאדו עם העצם או בלעדיה. מנות MIX שונות יציעו לכם חגיגת בשרים בצלחת שבה תקבלו סוגים שונים של בשרים ועופות דוגמת אנטריקוט ופרגית. מנות המיקס מגיעות עם ירקות- למקרה שזה חשוב לכם. חובבי הבשר ששומרים אמונים למנות בשריות כמו המבורגר ונקניקיות ימצאו את מבוקשם בתפריט הקרניבורים העשיר בלה ואקה לוקה.

כמובן שאי אפשר לדבר על התפריט מבלי להזכיר את עסקית הצהריים המשתלמת המוצעת בימים א-ה בין השעות  12:00-17:00. במחיר המנה העיקרית תקבלו מנה ראשונה ושתייה.

אם אתם מחפשים מקום לחגוג בו אירוע עם "בשר" הגעתם למקום הנכון. לה ואקה לוקה היא מסעדה מושלמת לאירועים מכל סוג ומכל אופי. בחדר פרטי בקומת הגלריה תוכלו לחגוג אירועים אינטימיים לעד 40 איש. אם אתם הולכים על זה בגדול תוכלו לחגוג במסעדה – שתסגר במיוחד עבורכם- אירועים ל- 120 איש.  תפריט האירועים הוא איך לא על טהרת הבשרים שיספק לחוגגים חוויה קרניבורית מושלמת.

אין ספק שמסעדת לה ואקה לוקה מציעה קרנבל בשרים דרום אמריקאית שאין שני לה- ככה זה שאיכות הבשר היא ללא פשרות.

צוות המסעדה שעומד לשירותכם מציע תפריט שכולו בשר וחווית קולינרית עשירה בטעמים, שירות אדיב ומקצועי ואווירה חמה כפי שיודעים לתת במסעדות גריל ארגנטינאיות.

מסעדת לה ואקה לוקה
מדינת היהודים 60, הרצליה
טלפון: 09-9555037
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

חגיגת בשרים דרום אמריקאית. באדיבות מסעדת לה ואקה לוקה

חגיגת בשרים דרום אמריקאית. באדיבות מסעדת לה ואקה לוקה


טאבולה

המטבעות נזרקים אל מימי בריכת המזרקה. המהדרין מקפידים על המסורת – זריקה ביד ימין, מעבר לכתף שמאל. הצליל של רגע המפגש בין המטבע למים, הטיפות הקטנות שניתזות לכל עבר והתקווה שממלאת את לב משליך המטבע מרגישים כמו רגע איטלקי מזוקק.
צריך רגע כדי להיזכר שזו לא מזרקת טרווי ברומא, שמאמינים כי השלכת המטבע לתוכה מבטיחה לזורק לשוב אל העיר בעתיד. זו המזרקה הסמוכה למסעדת טאבולה בהרצליה, בכיכר שבכמעט 30 שנות פעילות המסעדה זכתה לשם "כיכר טאבולה", כיאה למוסד הרצלייני ותיק. ואם יתמזל מזלכם לבקר בה – תמצאו את עצמכם שבים אליה שוב ושוב.

הנסיכה היחידה בשכונת הווילות של הרצליה

כמו נסיכה איטלקייה, טאבולה היא אחת ויחידה. יפהפייה בלי להיות מנקרת עיניים, מתוחכמת בפשטות שובת לב. הדרך אליה, בשדרה המרכזית של אחד הרחובות היפים בארץ, משובצת עצים עתיקים בני מאה שנה שכמו נלקחו ממציאות אחרת, מסרט ישן וטוב – מציתה את הדמיון של אורחיה ומעוררת את תאבונם.

שדרת העצים העתיקים כמו נמשכת בתוך המסעדה בזכות תכנון רגיש שמכניס את הטבע, את החוץ, אל המסעדה פנימה. זוהי המסעדה היחידה בשכונת הווילות של הרצליה פיתוח, ובכשלושת עשורי פעילותה האקסקלוסיביות שלה נודעה למרחוק, מעבר לים. תושבי אזור הווילות כבר עשו להם נוהג להזמין אורחים מהארץ או מחו"ל למפגש בטאבולה, אם עסקי או פרטי. כשהאווירה המהפנטת מבטיחה וגם מקיימת, המנות משובחות והשירות נעים ולבבי – אי אפשר לעמוד בפני קסמה של הנסיכה האיטלקייה.

מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד

מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

ואכן, בהיותה של טאבולה ממוקמת במרכז הארץ, מגיעים אליה מהצפון ומהדרום, מירושלים ומכל רחבי הארץ. תושבי אזור הווילות, רבים מהם דיפלומטים ושגרירים וכן עובדי התעשייה האווירית והתעשייה הצבאית, גאים בשכונתית המיוחדת שלהם וקובעים בה את ארוחות הצהריים שלהם ואת המפגשים הרשמיים והלא רשמיים שלהם.

בשעות הללו המקום לובש חליפה עסקית, מציע ארוחות עסקיות משובחות במחירים מוזלים, ולצד יינות עם ניחוח של חו"ל – הרצינות שבטבע המפגשים הללו מתפוגגת מעט לכדי הנאה צרופה, כזו שרק מסייעת להתמקד בפרטים הקטנים שמרכיבים החלטות שברומו של עולם.
תפריט העסקיות מוצע לאורחי המסעדה בימים ראשון עד שישי, מהשעה 12 בצהריים עד חמש אחר הצהריים. הארוחה העסקית מורכבת ממנה ראשונה לבחירה, תוך תשלום רק על המנה העיקרית, וכוללת גם שתייה קלה, לחם ביתי, קינוח בהנחה מיוחדת וכוס יין בהנחה מיוחדת.
המפות הלבנות והשולחנות שמעוטרים בנרות מוסיפים קסם משל עצמם. עליהם מוגשות פסטות טריות שנעשות בעבודת יד וכן בשרים, דגים ומאכלי ים. אחת המנות הפופולריות והמיוחדות בטאבולה היא לזניה תרד ובשר ברוטב בשמל ועגבניות, לצד פילה ואנטרקוט מצוינים ושפע של מנות נוספות.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

לצדם פותחו במסעדה מנות טבעוניות עשירות בזכות היותה של דפנה ברגר, הבעלים של המסעדה, טבעונית, אשר זוכות להצלחה רבה בקרב אורחי המסעדה. בין השאר תמצאו בתפריט רביולי בטטה ברוטב קוקוס עם אגוז מוסקט, קוביות בטטה ובזיליקום, קציצות עדשים, פאי רועים שמבוסס על פטריות, אפונה ובטטה וקרפצ'יו סלק.

גזרת הקינוחים אף היא מציעה שפע איכותי של קינוחים מדהימים שמתחלפים ומתעדכנים כל העת, הכוללים גם מנות אחרונות טבעוניות, כאשר ניתן גם להזמין עוגות שלמות לאירועים. ועולם היין של טאבולה? הוא אי משל עצמו, ומורכב ממגוון גדול של יינות איכותיים המיובאים מכל העולם, בעיקר מאיטליה.

מסעדת טאבולה
טלפון: 09-9573818
כתובת: הנשיא יצחק 75, הרצליה
מועדי פתיחה: ימים ראשון עד שבת, מ-12:00 עד חצות
קישור לאתר

לקינוח. צילום: נתי חדד

לקינוח. צילום: נתי חדד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר