מרחיקי יונים מומלצים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

הרחקת יונים בשרון

אומרים שיונה המחזיקה בפיה עלה של זית, היא סימן לשלום. אך לפעמים, היא מגיעה בלי שום דבר בפיה, סתם בשביל להציק לכם. תחום הרחקת היונים מציע עבורכם מגוון רחב של פתרונות, אשר יצמצמו את נזקי היונים בסביבתכם וימנעו מכם סכנות מיותרות. הכנו עבורכם רשימה של מרחיקי יונים מומלצים באזור השרון

פורסם בתאריך: 20.1.19 17:30

"דרור אלון הרחקת יונים" – שירות איכותי ויעיל

דרור אלון הוא מרחיק יונים ובעלי כנף בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום, אשר פועל בכל רחבי הארץ. הוא מחזיק באישור ייחודי בדרגה בכירה של "ניהול עבודה בגובה" ממשרד העבודה, אשר מסמיך אותו להיות מנהל עבודה בסנפלינג. דרור הוא המדביר היחיד בארץ שמחזיק משאית עם מנוף והוא בעל רישיון "מפעיל מנוף".

הרישיונות הייחודים של דרור מאפשרים לו לטפל בכל סוגי הבעיות הנוגעות להרחקת בעלי כנף. "אני יכול להגיע לבניינים בכל הגבהים. הטיפול ביונים נעשה ע"י מנוף או סנפלינג ואני מתאים את אופן הטיפול לכל בעיה בנפרד, על מנת לחסוך ללקוח עלויות מיותרות ולהעניק עבורו את השירות האיכותי והיעיל ביותר".

דרור אלון הרחקת יונים

דרור אלון הרחקת יונים

דרור מסביר לנו על נזקי היונים והסכנות העלולות להיווצר בעקבותיהן. "היונים גורמות נזקים בשני היבטים. ראשית, לשלשלת היונים מושכת חרקים, אשר גורמים נזק לרהיטים בבית. שנית, היונים נושאות עמן קרציוני יונים. שניים מתוך ארבעת סוגי הקרציות, יכולים לפגוע באדם ולגרום לגירודים בגוף. במקרה בו אדם חווה תסמין שכזה, מדביר טוב יכול לזהות האם הבעיה נוצרה כתוצאה ממגע עם פרעושים, קרציות, קרציוני יונים או אלרגיה. לאחר שאני מזהה את היצור שגרם לבעיה, אני מתאים לו את שיטות ההרחקה".

תהליך הרחקת העופות מחולק למספר שלבים. "היונים בדרך כלל מתחבאות במסתור הכביסה. לכן, אני מנקה את האזור ובמקביל, מתקין רשת, אשר מונעת את כניסת היונים, מבלי לגרום להן נזק. לאחר מכן, אני מחטא את האזור לחלוטין. מלבד התקנות רשתות, אני גם משתמש במידת הצורך בעזרים, כגון: דוקרנים, קפיצים ועוד".

דרור אלון מעניק שירות מקצועי למגוון רחב של לקוחות, ומקפיד על יושר והגינות. "הדבר הכי חשוב מבחינתי, הוא להעניק ללקוח שירות מקצועי ויעיל במחיר הוגן".

"דרור אלון הרחקת יונים"

טלפון: 052-22498578

 

דרור אלון הרחקת יונים

דרור אלון הרחקת יונים


"נשר הרחקת יונים" – "לשים את כל ביצי היונים בסל אחד"

"נשר הרחקת יונים" הינה חברה המתמחה בסילוק יונים למגוון לקוחות בכל רחבי הארץ: בתים פרטיים, בניינים, עסקים, מפעלים, מחסנים ומוסדות ממשלתיים. "נשר" מספקת עבודה מקצועית ונותנת ללקוחותיה אחריות מלאה בכתב ל-7 שנים, כך שירגישו ביטחון מלא בביצוע המלאכה. החברה אף מציעה שירותי ניקיון עפ"י דרישת הלקוח.

אייל, אחד ממנהלי החברה, מספר לנו מדוע נכנס לתחום: "בתחילת דרכי, עבדתי בתחום ה'היי טק'. לאחר מכן, גרתי בארה"ב במשך 5 שנים וכשחזרתי, לא מצאתי את מקומי בענף. התגלגלתי בין כמה עבודות עד שבן דוד שלי הציע לי לעבוד בתחום הרחקת היונים. בהתחלה נרתעתי, מכיוון שזה היה שינוי גדול מאוד מהעיסוק הקודם שלי, אך לבסוף החלטתי לנסות. מצאתי אתגר גדול במקצוע והחלטתי 'לשים את כל ביצי היונים בסל אחד'".

רשתות מתכתיות לגגות עם פנלים סולאריים. "נשר הרחקת יונים".

רשתות מתכתיות לגגות עם פנלים סולאריים. "נשר הרחקת יונים".

אייל מחזיק בכל האישורים והביטוחים הנחוצים לעיסוק בתחום. "יש לי את כל אישורי הגובה. נוסף על כך, שותפי, מוטי, אני וכל צוות העובדים מחזיקים באישור סנפלינג לגלישת מעטפת. אנו אף עוברים ריענון כל שנתיים במוסדות הנמצאים תחת פיקוח של משרד הכלכלה".

היונים גורמות לנזקים בבית וחושפות את הדיירים לסכנות רבות. "הן יכולות לשאת מחלות ולהעביר למעלה מ-60 מהן לבני אדם. נוסף על כך, הלשלשת שלהן מושכת חרקים, חושפת אנשים לכינים וחיידקים למיניהם, יוצרת גלי ריח חריפים ולא נעימים ואף יכולה לפגוע במשטחים ובחוטי חשמל ולהרוס אותם".

רשתות למרפסות. "נשר הרחקת יונים".

רשתות למרפסות. "נשר הרחקת יונים".

ב"נשר הרחקת יונים" משתמשים במגוון רחב של כלים מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר בשוק: רשתות, קפיצים מקפיצים, חוטי רטט, דוקרנים ועוד. חשוב לציין שהכלים אינם פוגעים ביונים בשום אופן.

החברה מקפידה על מקצועיות ויעילות. "אנחנו נותנים לכל לקוח יחס אישי ועובדים במקצועיות רבה, על מנת שבעיית היונים לא תחזור לאותו אזור בשנית".

"נשר הרחקת יונים"

לכל שאלה או ייעוץ, ניתן לפנות אל הטלפונים הבאים:

טלפון: 1-700-500-109

נייד אייל: 050-2245050

נייד מוטי: 050-7271117

קישור לאתר

קישור למייל

 

קפיצים לרעפים. "נשר הרחקת יונים".

קפיצים לרעפים. "נשר הרחקת יונים".


"אמונה הרחקת יונים" – לסלק מבלי לפגוע

התערבות האדם בדרכי הטבע מפרה את המאזן האקולוגי ופוגעת בצורה משמעותית לא רק בבעלי החיים, אלא גם בנו. לכן, לכל המדבירים ומסלקי היונים בעולם, חייב להיות עיקרון מנחה משותף- תמיד לחפש דרך אחרת לטפל במזיקים, מלבד הרג.

אריה נימני, מנהל "אמונה הרחקת יונים", מאמין אמונה שלמה בתפיסה הזו. נימני מספק שירותי הדברה והרחקת יונים לחברות המובילות בשוק, תוך הקפדה על סטנדרט בטיחות גבוה וגימור איכותי ללא פשרות. יש לו ניסיון של למעלה מעשור בתחום והוא מטפל בפלישת בעלי כנף ומכרסמים במקצועיות רבה, מאזור אשדוד ועד חדרה.

האהבה לבעלי חיים, התפתחה אצל נימני כבר מגיל קטן: "כשהייתי צעיר, הייתי מגדל יונים ובעלי חיים והיה לי קשר עמוק אליהם. חבר שלי עבד בתחום הרחקת היונים ונוכחתי לגלות את הקצב המהיר שבו מתפתחת בעיית היונים משנה לשנה. לכן, החלטתי לעזור לאנשים ולפתור את הבעיה הזו בדרכים ידידותיות, שאינן פוגעות ביונים כלל".

אמונה הרחקת יונים.

אמונה הרחקת יונים.

בזכות הידע הרחב שרכש נימני בתחום לאורך השנים, הוא יודע לטפל בכל הבעיות הקשורות לפלישת יונים. "קינון היונים עלול לגרום למחלות רבות העלולות לפגוע בבריאותם של אנשים: שפעת העופות, זבוב היונה, דלקת מוח נגיפית, סלמונלה, כיני יונים וכדו'. יתרה מזאת, הלשלשת גורמת לריחות לא נעימים ומפיצה גם היא מחלות למיניהן".

נימני משתמש במגוון שיטות איכותיות לטיפול ביונים: רשתות, דוקרנים, חוטי רטט, אמצעים אלקטרוניים, מלכודות מתקדמות, קפיצים מקפיצים ועוד. את שיטת הטיפול, מתאים נימני לבעיה באופן פרטני.

"אמונה הרחקת יונים" מעניקה גם שירותי ניקיון לאחר ביצוע העבודה. "אנו מחטאים את האזור לחלוטין, על מנת לשמור על הדיירים מפני מזיקים שיכולים לפלוש לאזור בעקבות קינון היונים. הטיפול מתבצע באמצעות גרניק, שהיא למעשה מכונת שטיפה בלחץ מים, קיטור וכלי חיטוי למיניהם".

אריה נימני הוא לפני הכל אדם מקצוען, הדוגל בשמירה על המאזן האקולוגי התקין ולכן, משתמש אך ורק באמצעים ירוקים בעבודותיו. "חשוב לי להעניק ללקוחותיי שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר ובמקביל, לשמור על חייהם של בעלי החיים".

"אמונה הרחקת יונים".

 

"אמונה הרחקת יונים"

טלפון: 050-3366915

כתובת: אמיר 13, רמת גן.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר