חנויות תאורה בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות תאורה בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות תאורה בשרון

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:25

חלום תאורה, חנות חשמל

עיצוב התאורה בבית דורש מאיתנו הכנה מוקדמת, בכדי שתשתלב באופן מדויק ונכון בעיצוב הכולל של חללי הבית. לתכנון המוקדם חשיבות רבה והוא זה שישפיע על האווירה הכללית. לכן בבואנו לבחור את גופי התאורה חשוב לעשות זאת אצל מקצוענים. הניסיון, הידע והמקצועיות רבי השנים (כ- 40 שנים בתחום) מאפשרים לשפוך אור על התכניות שלכם לבית חלומי ומואר.

חלום תאורה נמצאים במתחם SOHO ליד איקאה באזור תעשיה פולג בנתניה שהוא בית מקדש לעיצוב והלוקיישן הנכון למביני עניין. החנות בניהולו של ליאון וקסלר משתרעת על גודל של 300 מ"ר מציעה את מגוון גופי התאורה הגדול, הרחב והעשיר ביותר באזור השרון. גופי התאורה המוצעים כולם באישור מכון התקנים הישראלי, מעוצבים בגדלים, סגנונות וצבעים שונים – מה שמאפשר לכם למצוא את גופי התאורה המותאמים ביותר לחלל אותו אתם מבקשים לעצב.

חוויית הקנייה בחלום תאורה היא חדשנית, שונה ואחרת מכל מה שהכרתם. החנות מחולקת לאזורים- בהתאם לחדרי הבית השונים- ומציעה מראה כולל ומעוצב של חדרים שונים. בכל אזור מוצגים חדרים בסגנונות עיצוב שונים הכוללים פריטים דוגמת טפטים, כורסאות וחפצי נוי המספקים רעיונות והשראה לעיצוב חדרכם הפרטי. פרט להשראה, עיצוב התאורה בחללים אלו מספק גם פתרונות מקצועיים באשר לסוגיות כמו עוצמת התאורה וגודלם של גופי התאורה המתאימים לכם.

צוות החנות כולל אנשי מקצוע בעלי ידע, הבנה וניסיון רב שנים. בחלום תאורה תמצאו חממה לאנשי מקצוע שיספקו מענה לכל שאלה וסוגיה בנושאי התאורה נכונה ומתאימה. מחלקה מיוחדת מספקת פתרונות מקצועיים לאדריכלים, מעצבים ואנשי מקצוע מתחום העיצוב. התאמה של גופי תאורה במידות שונות או גובה מבוקש, פתרונות ציפוי וצבע לגופי תאורה והגדלת והנמכת עוצמת האור הן רק חלק מהסוגיות עליהן שמים דגש במחלקת הפתרונות לאנשי המקצוע. חלום תאורה מספקת חווית קניה שונה, מבחר עצום של גופי תאורה ומקצועיות שאין שני לה. ל

חלום תאורה
מפי 5, נתניה
טלפון: 09-8993979
לאון וקסלר, קשרי אדריכלים: 054-7669508
לסיור וירטואלי בחנות לחצו כאן

קישור לדף הפייסבוק

חלום תאורה

חלום תאורה


ברגמן אמני תאורה 

הבחירה בחנות לעיצוב תאורה אינה קלה- ההיצע הרחב של חנויות תאורה לא הופך את המשימה לפשוטה.

אבל כשמדובר בברגמן אמני תאורה, המשפט "אור בבית" אינו סתם עוד דימוי אלא המומחיות שלהם. את העסק המשפחתי ברגמן אמני תאורה הקימו דינה (ז"ל) ורפאל ברגמן בשנת 1965 וכיום נחשבים בני המשפחה לאמנים ומומחים בתחום עיצוב התאורה. כבר למעלה מ 50 שנה שהמוטו שלהם הוא להעניק לאור התייחסות מיוחדת- ממש כמו לאובייקט שנמצא בחדר בו הוא מוצב. התייחסותם לתאורה הטבעית ולחלל היא זאת שמאפשרת להם להציג מגוון רחב של אפשרויות וגופי תאורה מקוריים ומעוצבים.

באולם התצוגה המשתרע על פני 400 מ"ר תגלו את האור. ברגמן אמני תאורה מקפידים להיות מעודכנים בכל הקשור בטרנדים וחידושים בתחום עיצוב התאורה בארץ ובחו"ל. ומציעים מגוון גופי תאורה מעוצבים בסגנונות שונים- טרנדיים עכשוויים לצד קלאסיים ועל זמניים. בחלל המואר של ברגמן תגלו גם גופי תאורה טכניים, גופי תאורה מוגני מים, פאנלים של לד, פסי לד ותאורה ייחודית.

רונית ברגמן בתו של רפאל משמשת כיועצת ומעצבת תאורה ומעדכנת שבברגמן אמני תאורה מציעים לצד אולם התצוגה הגדול גם סטודיו משפחתי לעיצוב גופי תאורה. אבי המשפחה, רפאל ברגמן מנהל את הסטודיו ואילו רונית מעצבת גופי תאורה במקצועה, היא זאת שמעצבת גופי תאורה ייחודיים ומעוצבים.

לדבריה, גופי התאורה מעוצבים באופן אישי, עשויים מפליז ומצופים ציפוי אלקטרוליטי או נצבעים בתנור. הסטודיו נחשב למחלקת הפנטזיות של הלקוחות בכל הקשור בעיצוב תאורה בבית. את גופי התאורה יעצבו בהתאם לדרישות האישיות ויספקו מענה לכל האילוצים העיצוביים.

ברגמן אמני תאורה

ברגמן אמני תאורה

חשיבות רבה ישנה בברגמן לצרכים האישיים והתכנוניים שלכם. בין שלל השירותים המקצועיים הניתנים במקום תוכלו ליהנות מייעוץ וליווי אישי, תוך התאמה לתכנון אדריכלי ומתן פתרון אופטימלי לכל דרישה. כך למשל תוכלו לקבל בהזמנות מיוחדות גופי תאורה שיתוכננו בהתאם למידותכם, לצרכים האישיים שלכם ולעיצוב האישי אותו תבחרו.

לא רק בבתים פרטים תגלו את האור של ברגמן אמני תאורה. נברשות וגופי תאורה רבים מיוצרים עבור בתי כנסת, מקוואות,  בתי מלון וספריות על פי הזמנה. הם יספקו גם מנרות קריסטל צ'כי בעבודת יד בסגנון קלאסי ומודרני. נראה שאם אתם רוצים להאיר את העסק שלכם באור מחמיא, הגעתם למקום הנכון.

ישנן לא מעט חנויות תאורה בשרון אבל נראה שברגמן אמני תאורה נחשבים למוכרת שבהן. הידע הרחב בתחום עיצוב תאורה, הניסיון רב השנים והשירות שכולל ליווי אישי הם אלה שמסבירים למה. אתם מוזמנים להיות חברים של ברגמן אמני תאורה בפייסבוק מה חדש בתחום עיצוב התאורה.

הצורן 4, א.ת פולג צפון, נתניה

טלפון 099586729 

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

ברגמן אמני תאורה

ברגמן אמני תאורה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר