חנויות תכשיטים בשרון: קונים רק מהמומחים (צילום: By KathySG, shutterstock)
חנויות תכשיטים בשרון: קונים רק מהמומחים (צילום: By KathySG, shutterstock)

חנויות תכשיטים בשרון – קונים רק מהמומחים

טבעות, צמידים ושעוני יוקרה חשוב לקנות אצל מומחים בתחום. חנויות תכשיטים בשרון יאפשרו לכם ליהנות ממגון מותגים יוקרה, עיצובים ייחודים ושירותים מקצועיים

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:50

אמרוד פאריס בע"מ, חנות תכשיטים

קניית תכשיטים ושעונים היא מעמד מרגש. הרי את ההטבעות והצמידים המשובצים יהלומים ושעוני היוקרה אנחנו קונים לאהובים עלינו או לעצמנו בארועים המרגשים בחיים. בחירה של תכשיט מעוצב כמו טבעת יהלומים, צמיד עם אבנים יקרות ושעון ממותג היא קשה. כדי להצליח לבחור נכון תוך תשומת לב לפרטים הקטנים חשוב לפנות למומחה. אמרוד פריז בע"מ מציעה לכם ניסיון, ידע ומומחיות רבת שנים שתבטיח לכם את התכשיט היפה ביותר בתיבת התכשיטים.

אמרוד פריז הינו עסק משפחתי שצמח בפריז לפני 65 שנים. הרשת מונה ארבעה סניפים מתוכם אחד בנתניה ועוד שלושה בצרפת. אחרי סבו ואביו גם מיכאל פיטוסי הצטרף לעסק המשפחתי וכיום הוא הבעלים. פיטוסי הוא יהלומן, תכשיטן ושען ואת השכלתו רכש בפלאס ונדום (place vandôme) בפריז. הוא קונה זהב ויהלומים ומהם מעצב תכשיטים ייחודיים. כמו כן, מיכאל יודע במקצועיות רבה לשדרג ולתקן תכשיטים ישנים.

אמרוד פאריס. צילום: מיכאל פיטוסי

אמרוד פאריס. צילום: מיכאל פיטוסי

מיכאל פיטוסי מסביר שהוא מגשים חלומות ללקוחות. אם את חולמת על תכשיט בעיצוב אישי ומיוחד- כזה שיש לו אופי וסגנון ייחודים, באמרוד פריז יידעו לעצב אותו במיוחד עבורך. פיטוסי בעל ניסיון רב בעיצוב תכשיטים ושיבוץ יהלומים יעצב במיוחד עבורך את טבעת היהלום עליה חלמת או את הצמיד המשובץ אותו תרצי. הוא מספר כי בחלון הראווה בחנות לא תראו דגמים רבים כי הוא מעדיף לעצב את התכשיטים בעיצוב אישי ומיוחד עבור לקוחותיו.

מיכאל פיטוסי

מיכאל פיטוסי

שעוני יוקרה זוכים למקום של כבוד באמרוד פריז. מיכאל פיטוסי מומחה לתיקון שעוני יוקרה והחנות היא היחידה בארץ המעניקה שירות תיקונים לשעונים ממותגי יוקרה דוגמת ברייטלינג, קרטייה ורולקס. בחנות מציע פיטוסי חלקי חילוף מקוריים לשעונים של החברות הללו- מה שיאפשר לכם ליהנות משעון ממותג ויוקרתי גם לאחר התיקון. תעודת אחריות לשנה תבטיח לכם שקט נפשי אחרי שטיפלתם יפה בשעון היוקרתי.

רבים מהלקוחות מספרים למיכאל כי הם מגיעים בגלל המחירים הנגישים והאטרקטיביים ונשארים בגלל השירות. אין ספק שהידע, הניסיון והמקצועיות של פיטוסי הופכת את אמרוד פריס לחנות שממש כדאי לבקר בה כשאתם בוחרים תכשיט או שעון יוקרתי לכם ולאהובים עליכם.

אמרוד פאריס. צילום: מיכאל פיטוסי

אמרוד פאריס. צילום: מיכאל פיטוסי

אמרוד פאריס בע"מ

חנות תכשיטים
תל חי 4, נתניה
טלפון: 09-8320286

טלפון נייד: 0525091582

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

קישור לאתר
Waze


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר