מלווים עסקיים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

מלווים עסקיים במרכז שיקדמו לך את העסק כמה צעדים קדימה

משלב ההקמה ועד שלב הפעילות השוטפת, כל עסק צריך פיקוח וליווי שיבטיחו שהוא מבצע את הצעדים הנכונים. אספנו במיוחד עבורכם מספר מלווים עסקיים במרכז שיקחו אתכם יד ביד אל עבר הצלחה עסקית

פורסם בתאריך: 10.2.19 09:39

ענבל מבס ליווי עסקי

כבעלי עסקים או מנהלים וודאי תתחברו לעובדה שבזמן העבודה השוטפת לעיתים קשה לייצר את היכולת להסתכל ממבט-על על העסק ולבחון אותו על כל גורמיו. כאחראים שמאיישים את עמדות המפתח בחברה או עסק ישנם הרבה מאוד לחצים הנובעים ממשימות, והחלטות שיש לקבל, כאלה שעלולות להשפיע על עתיד החברה. המציאות מראה שגם כמנהלים או בעלי העסק, אנחנו עושים טעויות לפעמים, אם זה בניהול שלנו או בחוסר תשומת הלב שאנחנו מקדישים למבנה הארגוני, דבר שמוליך לטעויות שעלולות להיות הרות אסון.

תפקידו של מלווה עיסקי מתרכז לרוב באחד מהשניים: ייעוץ הנוגע להתנהלות החברה או אימון אישי של אחד מאנשי המפתח בה. אך דווקא השילוב העדין בין השניים הוא זה שמספק את ה-X Factor שמאפשר למנהל עיסקי להפוך כל עסק ממוצע לעסק ממריא.

היכולת לשלב בין אימון אישי וייעוץ עסקי הפכה ברבות השנים לטבע שני אצל ענבל מבס, מלווה עסקית והבעלים של משרד מצליח לליווי עסקי. את הדגש על השילוב בין השניים שמה ענבל לאחר שהבחינה כי ההסתכלות על הארגון כיחידה אחת, הוליסטית, מאפשר לה לקבל מושג נכון יותר על האופן בו ניתן לנהל את העסק בהצלחה. באמצעות הטמעה של שינויים תהליכיים, מבניים, חברתיים וניהוליים ראתה פעם אחר פעם כיצד ניתן להביא כל עסק למיצוי הפוטנציאל שלו המתבטא בצמיחה. לחילופין הבחינה ענבל גם כיצד אותם גורמים מאפשרים "לפתוח את הסתימות" שתוקעות ומונעות מהעסק לצמוח.

עם הניסיון שרכשה כסמנכ"לית לקוחות בחברת פרסום ומנהלת תחום בחברות מובילות, החליטה ענבל לעשות הסבה לתחום הליווי העסקי. לאחר שרכשה את השכלתה במכון אדלר, המתמחה בלימודי אימון וייעוץ, החלה ענבל לפעול בעולם המקצועי כמלווה עסקית וחילקה את עבודתה ל-3 תחומיים בסיסיים ולתחום אחד עיקרי:

  • חברות ועסקים: חברות וארגונים השוכרים את שירותיה בתור מלווה עסקית. עיקר העבודה כאן מתחלק לעבודה עם מנהל ספציפי או אבחון של נקודות התורפה של העסק, שיכולים לכלול גם נושאים כספיים ומערכתיים, וגם דינאמיקה בין העובדים.
  • לקוחות פרטיים: עבודה מול מנהלים, עצמאיים, או אנשים בעמדות מפתח, המבקשים לעשות שינוי, להשתפר במקום עבודתם, בניהול העסק או כאלה המעוניינים לעשות הסבה מקצועית.
  • קהל מקצועי: הכוונה ואימון ליועצים ארגוניים המבקשים השגחה והדרכה במהלך עבודתם השוטפת במטרה לשפר את היכולות ואת כלי עבודה איתם הם עובדים.

עסקים משפחתיים:

נתונים מראים שכיום קרוב ל-70 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, כלומר כאלה בהם עובדים בני זוג, אחים או הורים וילדיהם. בעוד שעסקים משפחתיים כלכך נפוצים הם לרוב מצריכים תשומת לב וטיפול עדין יותר בכל גורמי העסק, כתוצאה מהיחסים הקיימים בין הנפשות הפועלות. התנהלות מסוג זה יוצרת אתגר לא קטן, שבחלק מהפעמים מביא את הצדדים השונים לחוסר הבנה ואפילו לפגיעה ביחסים ובעסק.

העבודה של ענבל לאורך השנים אל מול אותם עסקים משפחתיים, הביאה אותה להתמחות בדינאמיקה העדינה הנוצרת כתוצאה מניהול עסק. דינאמיקה המאופיינת ברגש שעלול לערפל לעיתים את ההחלטות הרות הגורל שיש לקחת במסגרת העסק. שילוב של טכניקות אימון יחד עם עבודת ייעוץ אירגוני מאפשר לה להכנס לעסק משפחתי ברגישות מקסימלית ולרתום את כל בני העסק למטרה משותפת ולצמיחה של העסק.

בדיוק כמו שבדרכים אנחנו משתמשים בווייז על מנת להימנע מעומסי תנועה, רחובות ללא מוצא, ולהגיע ליעד בשלום, ככה גם בעת ניהול העסק אנחנו צריכים גורם מכווין. מצפן שיעזור לנו לקרוא את המפה העסקית בה אנחנו פועלים ולקבל החלטות נכונות בהתאם.

לנהל את העסק בצורה אופטימלית יכול להצריך מאמצים רבים, אך בעזרת הכוונה נכונה של מלווה עסקי, אין ספק שניתן להגיע להישגים מסחררים, ולהביא את העסק לצמיחה שקודם לכן לא חלמתם עליה.

ליצירת קשר עם ענבל:

טלפון: 054-6785456
כתובת: כפר סבא, ששת הימים 42.

מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק

הופכת כל עסק להצלחה מסחררת - ענבל מבס. צילום: מוניקה פיץ

הופכת כל עסק להצלחה מסחררת – ענבל מבס. צילום: מוניקה פיץ


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר