גני ילדים פרטיים בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים פרטיים בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים פרטיים בהרצליה ששווה להכיר

כאשר אתם נמצאים בתהליך של בחירת גן ילדים איכותי עבור הילד שלכם, יש מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון והחשוב בהם הוא אופי הצוות המטפל ויכולתם לספק חום, אהבה ותמיכה לילדים הרכים. להלן כמה גני ילדים פרטיים בהרצליה שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 12.2.19 13:33

גן אור – בניהול אורן סטליק

15 שנה, חלפו מאז פתח לראשונה אורן סטליק את גן אור במושב רשפון ועדיין, בכל בוקר, הוא מתרגש מחדש. גן אור, הוא גן באווירה משפחתית חמה ואורן הבעלים והגנן הראשי של הגן במושב רשפון וכפר שמריהו לא מפסיק לרגע להשקיע בילדים ובגנים "ילד בשנים הראשונות שלו בגן, זקוק בעיקר לחום ואהבה ואנחנו בגן עובדים המון על כישורי חיים ומתייחסים לילדים בהמון כבוד והערכה", מסביר אורן את הקו החינוכי שלו "שילד בגן מרגיש שאוהבים אותי, שמי שעומד מולו מכבד אותו, הוא מגיע לגן בכל בוקר ברצון וזה מה שמניע אותי לאורך כל הדרך, להעניק לכל ילד וילד, את כל מה שהוא צריך וזקוק".

אורן, פתח את הגן בשנת 2004, בתחילת דרכו הוא היה עושה לילדי רשפון וכפר שמריהו קייטנות בתקופת הקיץ, ההורים שהיו כל כך מרוצים מהעשייה החינוכית שלו, ביקשו מאורן להפוך את הצהרון לגן קבוע והוא התחיל עם קבוצה קטנה שתוך חצי שנה הפכה ל- 40 ילדים. היום הגן מונה שלוש קבוצות:

קבוצה לילדים בגיל שמונה חודשים עד גיל שנה וחצי. שנה וחצי עד שנתיים ושנתיים עד שלוש שנים.

אורן, הוא גנן מקצועי, הוא למד הוראה לגיל הרך בבית ברל ואת הניסיון שצבר לאורך השנים הוא דואג להעביר גם להורי הגן ולצוות שלו במסגרת היותו מדריך הורים מוסמך. בנוסף, הוא דואג להביא לגן הרצאות  של אנשי מקצוע במגוון נושאים החל מהורות מדולרית, הרצאות של מכון אדלר, גמילה מחיתולים ועוד. פעמיים בשנה דואג להדרכה להורים ואנשי צוות בנושא עזרה ראשונה.

"בגן יש המון חוגי העשרה, חוגי חיות, חוגי אנגלית, תנועה, מוסיקה ועוד", אורן סטליק. גן אור

"בגן יש המון חוגי העשרה, חוגי חיות, חוגי אנגלית, תנועה, מוסיקה ועוד", אורן סטליק. גן אור

גן אור- בניהול אורן סטליק

גן אור- בניהול אורן סטליק

 

איזה חוגים יש בגן?

"בגן יש המון חוגי העשרה, חוגי חיות, חוגי אנגלית, תנועה, מוסיקה ועוד".

ומה לגבי ארוחות?

"האוכל אצלנו בגן הוא מאוד בריא. ירקות, לחם מקמח מלא, אנחנו אופים בגן עם הילדים, עושים פשטידות והנושא הקולינרי מאוד מודגש. בנוסף, אנחנו שמים דגש על חקלאות, נולדתי לאבא חקלאי ומאוד חשוב לי להמשיך את השושלת ויש לנו בגן גינות אורגניות. אנחנו מטיילים הרבה בכפר, יש לנו עגלה מאוד מיוחדת שאנחנו עושים לילדים סיבוב במושב ובכפר".

מה מבדיל את הגן שלך מגנים אחרים?

"קודם כל הצוות שלי. אני מקפיד על אנשי צוות מקצועיים בעלי תעודת הוראה. הצוות שלי הוא צוות ברמה מאוד גבוהה. אנחנו עובדים ביחד, מתייעצים ואני מאוד מכבד ומעריך אותם מאוד, גם ברמה המקצועית וגם דואג להעניק להם שכר שמעריך את העבודה שלהם. אני דואג במהלך השנה לעשות להם השתלמויות ושומר על רמה גבוהה ועדכנית. לצד זה, אחד הדברים שחשוב לי זה סדר יום גם בגילאים הצעירים, אנחנו עובדים על פי תוכנית שנתית.

כמו כן, המתחם של הגנים שלנו הוא מאוד מיוחד. במקום שמים דגש על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, החל מחצר גדולה, מוצלת ונעימה, ועד מטבח מושקע וחדרי שירותים נקיים והגייניים".

 עדיין מתרגש?

"אני מאוד אוהב את העבודה שלי ולא אחליף אותה בשום עבודה אחרת. אני אוהב כל בוקר לקום וללכת לגן, אני מכיר את כל הילדים וההורים בגן בשמות שלהם ונמצא איתם בקשר רציף ומעניק להם אוזן קשבת ונותן עצה שצריך. העבודה בגן, היא אחת העבודות היא ממלאות שיש ושאני נכנס לגן והילדים מחבקים וקוראים בשמי, אין מאושר ממני".

גן רשפון- הכפר 6 רשפון.

כפר שמריהו- שביל התפוזים מתחם הגנים- כפר שמריהו.
 שעות פעילות- ראשון עד חמישי 7:30-16:30, שישי עד השעה 12:30.

‏050-575-0934‏, 09-7443658
קישור לדף הפייסבוק
חפשו את גן אור ב- INFOGAN- כפר שמריהו- רשפון.

גן אור, רשפון וכפר שמריהו

גן אור, רשפון וכפר שמריהו


גן הבית

גן ילדים מהווה בסיס לכישורים של אדם ומשמש מבוא לעתיד. החשיבות בבחירת גן אידאלי עבור הילד, כזה שיספק לו תמיכה וביטחון ויעודד אותו, אינה מוטלת בספק.

ב"גן הבית" המנוהל על ידי קובי והגר רוסו ובסיוע צוות מנוסה ומקסים, תמצאו מעין פינה כפרית-קיבוצית באמצע העיר. לצד סדר יום מובנה, הגן מאפשר זרימה חופשית ומספק עניין וסקרנות ועידוד הילדים למשחק דרמטי, חקר הסביבה, פעילות מוטורית ועזרה במטלות הגן ה"אמיתיות".

גן הבית, כשמו, בנוי ומעוצב כבית של אמא ואבא ולא כמוסד חינוכי. "אנו מקפידים על אווירה נעימה והרמונית, ומספקים מעטפת תומכת לילד בשנות חייו הראשונות" אומרים הגר וקובי. "אופי הגן מתבסס על האווירה הקסומה של פעם-  ילדות ישראלית המשלבת את הטבע הארצישראלי עם מסורת לא-דתית: הכנת יין צימוקים בפסח, טאבון, טחינת חיטה וגיבון בשבועות".

ב"גן הבית" יש פינת חי באישור וטרינרי ובה עוזרים הילדים, מאכילים ומטפלים. "בגינת הירק אנו מגדלים ירקות עונתיים, מחמצצים חמציצים וזורעים. יש לנו הרבה עצי פרי – אגוזים, הדרים, מנגו זית ואבוקדו. אנו מקריאים סיפור בשמש, סוחטים תפוזים למיץ, מבשלים ואופים בכל יום שישי חלות מקמח מלא וקינמון. חשוב להדגיש כי אין טלוויזיה וממתקים בגן מתוך עיקרון".

ב"גן הבית" יש פסנתר ומנגנת שמגיעה פעמיים בשבוע, הצגות ושעות סיפור, משחקים דידקטיים ועוד.

גן הבית

גן הבית

גן הבית

גן הבית

מה לגבי הארוחות בגן?

"כמו בבית, אנו מגישים אוכל טרי ומגוון ושפע של פירות וירקות. המוצרים בהם אנו משתמשים טבעיים ואיכותיים. האוכל טעים מאוד, מוקפד ובריא. את התפריט בנינו בשילוב עם תזונאית ונטורופתית ואנו מעדכנים אותו כשצריך ומבשלים באהבה רבה. אין בגן מזון מתועש או מטוגן, אפילו השניצל שלנו אפוי, עם תפו"א ובטטות בתנור.  גם בימי ההולדת אין צורך בחטיפים, עוגת יום ההולדת משמחת מאוד מאוד".

מה הילדים לומדים בגן הבית?

"התפתחות ההערכה העצמית היא אחת המטרות החשובות של הגן. זהו תהליך של עזרה לילדים להרגיש טוב עם מי שהם ובטוחים ביכולתם להתמודד עם אתגרי החיברות.  מבחינתנו, חמלה היא בסיס להכל. אנו נעזור לילד להרגיש נינוח ומוגן.

הגן מעודד ומלמד שיתופי פעולה: יכולת לעבוד, ללמוד ולהסתדר עם אחרים. ההזדמנות ללמוד סבלנות, כמו גם את היכולת לתת ולקחת, לחלוק ולהקשיב לאחרים. ילדים באופן טבעי סקרניים ובגן הבית אנו מעוררים ומכוונים סקרנות בריאה ואת אהבתם הטבעית של הילדים ללמידה. עם זאת, אנו מקפידים לשמור על תמימות הילדים ולא מעמיסים עליהם תכנים. המטרה שלנו היא שהם ייהנו ויחוו והלמידה נעשית על הדרך".

מהן קבוצות הגיל בגן?

"ישנן שלוש קבוצות גילאים, לכל קבוצה יש צוות גננות מוביל ואוהב. "פעוטיה"-תינוקות מגיל 3 חודשים עד שנה, קבוצת "גפן"- צעירי הגן- בני שנה עד שנתיים, וקבוצת "רימון"- בוגרי הגן- בני שנתיים ומעלה".

כתובת גן הבית:  קק"ל 24 הרצליה

טלפון:   052-3879077

קישור לאתר

מייל:   [email protected]   

גן הבית

גן הבית

גן הבית


גן האי

הכירו את גן 'האי' באזור התעשייה בהרצליה פיתוח, גן מיוחד במינו המאפשר רצף התפתחותי, החל מגיל 3 חודשים ועד לגיל 4 שנים. מייסד "האי" בן אלרום, תושב הרצליה ואב לשלושה, שירת בצה"ל בשירות קבע בחיל ההנדסה הקרבית ובהמשך ניהל פרויקטים מורכבים בחברה ביטחונית פרטית. בן ביצע מהפך קרייריסטי מרשים לטובת פיתוח והקמת גן ילדים המבוסס על פיתוח היכולות והפוטנציאל של כל ילד וילד באמצעות תוכנית חינוכית מותאמת, מפתחת ומקדמת.

בן אלרום, בעלים ומנהל הגן, הוא בוגר תואר ראשון ו-MBA מהמרכז הבינתחומי במנהל עסקים וכן בוגר תכנית "רבין" למנהיגות חברתית. בן אחראי לכלל האספקטים הניהוליים בגן ולצדו אנשי מקצוע מומחים בתחומם מעולם החינוך לגיל הרך, האחראיות על הפן החינוכי-רגשי והתכנים המותאמים באופן אידאלי לכל קבוצת גיל.

כיתת פעוטות בגן האי. צילום עצמי

כיתת פעוטות בגן האי. צילום עצמי

"טרם הקמת הגן, בצעתי מחקר מעמיק בנוגע לאופי (DNA) של הגננות ואנשי הצוות אותם ארצה לשלב בצוות הגן, והן נבחרו בקפידה תוך התאמה מיטבית לאופי הגן. הגננות בגן 'האי' הן בעלות הסמכה והכשרות מקצועיות מקיפות", אומר בן אלרום, ובכיתות ה-Preschool דובר האנגלית שלנו, מלבד היותן מקצועיות, כולן דוברות את השפה האנגלית על בוריה.

"אנו פועלים על פי תכנית שנתית מדוקדקת לכל כיתה הכוללת את כל ההיבטים ההתפתחותיים, הסנסומוטוריים, השפתיים, וכד'. הילדים בגן עוברים תהליך מובנה של שינוי והתפתחות במגוון רחב של היבטים: גמילה מחיתולים ומעבר לסיר ובהמשך לשירותים, מעבר ממזון נוזלי לטחון ובהמשך למזון בצורתו הטבעית, ועד פיתוח וטיפוח כישורי שפה, כישורים חברתיים, מנטליים, קוגניטיביים, וכו'

כיצד מתקיים הרצף ההתפתחותי בגן?

"הגן מייצר רצף התפתחותי מגיל 3 חודשים עד גיל 4 פלוס, בארבע כיתות שונות:
Babies 1: שלושה חודשים עד שנה
Babies 2: שנה עד שנתיים
Pre 1: שנתיים עד שלוש
Pre 2: שלוש עד ארבע בשפה האנגלית.

הגן ממוקם ברחוב אריה שנקר בהרצליה פיתוח, בלב אזור ההיי טק השוקק בסביבה בה השפה האנגלית הינה צורך מובהק. מחקרים מוכיחים בהתמדה, כי ככל שהילדים צעירים, יותר קל להם לרכוש ולהטמיע שפה נוספת. בכיתות הגבוהות דוברות האנגלית, אנו מרחיבים את התוכנית והחשיפה לתרבויות שונות, ארצות ומנהגים שונים, חגים ומועדים, כל אלה משקפים את הגיוון של הכיתות הבוגרות, קבלת האחר והשונה ועוד".

ויש גם צהרון או פעילויות לילדים מבחוץ?

"כן. יש לנו באי צהרון בשפה האנגלית לילדים בגילאי 5-10 הכולל איסוף הילדים מהגנים ומבתי הספר. תכנית ה-Afterschool מציעה מגוון פעילויות בשעות 13:00-17:00, וכן תכנית המשך עם חוגים חיצוניים רבים בין השעות 17:00-19:00 בהתאם לרצונות הילדים וצרכי ההורים. כלל הפעילויות והחוגים מועברים בשפה האנגלית, לדוגמא: Sport/Gym, Dancing/Hip-hop, Chess, Lego, Art craft ,Recycle Art Cooking class ועוד".

מהם היתרונות הנוספים בגן האי?

"מלבד השפה האנגלית והאפשרות לרצף החל מגיל 3 חודשים ועד גיל 10 (בצהרון ובחוגים), השלב הבא הוא להפוך למרכז חינוכי עם מגוון פעילויות מעשירות, הרצאות וסדנאות גם להורים.

"יתרון משמעותי נוסף הוא יחס החניכה, המאפשר יחס אישי ופניות תמידית מצד הגננות – בכיתת התינוקות 1:4, בכיתת הפעוטות 1:5 ובכיתות ה- Preschool 1:6".

"מזון ותזונה בגן הוא נושא המקבל תשומת לב משמעותית עם אג'נדה ברורה: מזון טרי, מבושל מדי יום, תפריט מגוון, עשיר ומתחלף אשר נבנה והותאם במיוחד על ידי אנשי מקצוע. שומרים על גמישות רבה ויכולת התאמה לצמחוניים/טבעוניים ובעלי רגישויות.

מגוון מאכלים עשירים ומזינים. צילום עצמי

מגוון מאכלים עשירים ומזינים. צילום עצמי

"לוח החופשות מצומצם עד לא קיים, זאת בהתאמה מיטבית להורים עובדים. הגן פועל ברצף מה- 1 בספטמבר עד השבוע האחרון של אוגוסט, כולל בחול המועד סוכות, פסח, חנוכה וחגים נוספים.

"אני מאמין ב- Custom made service. כל צורך שעולה על ידי ההורים נבחן ונבדקת יכולת היישום, זאת כדי לספק פתרון ספציפי לצורך ספציפי, לדוג' חברת מגבונים/חיתולים/תחליף מזון אשר מייתר את הצורך לרכוש ולספק לגן מעת לעת, ועוד ועוד".

לסיור וירטואלי בגן האי

 

 

גן האי

כתובת הגן: אריה שנקר 2 א.ת הרצליה פיתוח

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

טלפון: 09-9630086, 054-3484742

מעבר למייל

החצר האגדית בגן האי. צילום עצמי

החצר האגדית בגן האי. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר