מטפלים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
מטפלים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מטפלים מומלצים בשרון

מטפלים הוליסטיים מספקים שלווה ורוגע באמצעות טיפולי מגע ומתמקדים במערך הכולל של הגוף והנפש כחלק בלתי נפרד. הכירו את המטפלים המומלצים בשרון שיספקו עבורכם חוויה טיפולית בלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:44

בין עצי הפרדס הירוקים במרכז הטבע, בליווי שירת הציפורים המרגיעה, ממוקמת קליניקת העיסויים המופלאה של נטלי לקה. הכירו את המטפלת המוכשרת מרשפון שתהפוך את חוויית העיסוי שלכם לשמימית מבלי לוותר על הליך הריפוי המקצועי.

נטלי לקה (29), היא מומחית ושם דבר בעולם העיסויים. את הכשרתה בצעה במלון יערות הכרמל הידוע באיכות המעסים שלו, שם גם עבדה כמעסה במהלך השנה הראשונה ללימודיה וצברה ניסיון ומוניטין מקצועי ראשוני. היא המשיכה להתמקצע בתחום ולמדה אוסטאופתיה במכללה לאוסטאופתיה בוינגייט ולאחר מכן עבדה כמטפלת בהולמס פלייס ספא, בריץ קלרטון ספא במרינה בהרצליה  ובמרכז אשפוז יום לאנשים עם הפרעות במצבי רוח והתמכרויות. בשנה האחרונה היא מטפלת בקליניקה העצמאית בביתה הפסטורלי ברשפון, קרוב ככל האפשר לטבע, בין הפרדסים.

מדוע בחרת בתחום העיסויים והטיפול באמצעות מגע?

"אני מאוד אוהבת ונמשכת אל התחום. יש הרבה נושאי עניין הקשורים להתפתחות אישית אשר מרתקים אותי, ביניהם:rריפוי אנרגטי ורגשי, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, רוחניות, שאמאניזם, פסיכולוגיה, אימון אישי, יוגה, צ'יקונג, פילאטיס, טיולים, טבע, תזונה נבונה ושמירה על הטבע והחי.

כבר בילדותי, אהבתי לגעת וליצור אוירה של שמחה ורוגע. מגיל צעיר הייתי מעסה את אמי ובהמשך גם את חברותיי וחבריי עד שהחלטתי בגיל 22 ללמוד בצורה מקצועית".

נטלי לקה, מטפלים בשרון

נטלי לקה, מטפלים בשרון

מה מספק העיסוי, מלבד חוויה מרגיעה ומענגת?

"עיסוי זו דרך נהדרת לשחרר שרירים תפוסים, להרגיע את הגוף והנפש, ולחזק את מערכת החיסון. מחקרים רבים כבר הראו, כי בזמן ולאחר העיסוי משתחררים אנדורפינים והורמוני 'הרגשה טובה' (דופמין, סרוטונין, אוקסיטוצין ועוד), ומתבצע ייצור מוגבר של תאי טי ולימפוציטים, בעצם חיזוק של מערכת החיסון. מגע הוא צורך בסיסי וחיוני לכל יצור חי – כפי שמחקרים רבים הראו שתינוק אשר לא ננגע פשוט לא שורד או מפתח הפרעות קשות ואדם בודד מפתח דכאון, כעסים, מחלות ומת בטרם עת".

מהי התפישה שלך בתחום ההוליסטי?

"הראיה הגלובלית שלי היא שאפשר ורצוי לחיות בגן עדן שבו כל נחל זורם חופשי וכל חיה עפה או רצה חופשי וגם אנחנו אוהבים, נאהבים ומגשימים את עצמנו. זה באחריותנו".

וכיצד הטיפול מאפשר זאת?

"הטיפול היא דרך מדהימה להתחבר חזרה לעצמך, להקשיב, להתבונן, להרגיש, להבין ולאהוב את עצמך ולאפשר את הזמן לחזק את הקשר עם עצמך  – מה שמהווה את הבסיס למערכות יחסים בריאות, להגשמה עצמית, לאושר וסיפוק".

מה המטופל צריך לעשות כדי לשמר את הפוטנציאל הזה?

"אימון גופני הוא חלק בלתי נפרד. יש לקחת אחריות על עצמך כמטופל ולשמור על הבריאות ולא די רק בטיפול. אנשים אשר שומרים על עצמם מבחינה תזונתית וספורטיבית ומשלימים את השגרה ע"י טיפול אחת לשבוע, שבועיים, או חודש, זוכים לאיכות כה גבוהה. אדם אשר מקדיש את עצמו לטיפול ואל כוונת הריפוי עשוי להרגיש כאילו היה שוב תינוק והוא יכול "לשחרר" ולסמוך על המטפל שיעודד את החיוניות שלו בצורה נעימה ויאהב אותו. בעיני, לטפל במישהו זה לאהוב אותו. העיסוי הוא עמוק ומשחרר עד כמה שהרקמה נותנת והנשימה מאפשרת".

מה את מביאה מעצמך לטיפול?

"אני תמיד בתקשורת עם המטופל ובשיתוף פעולה. מכיוון שלמדתי אוסטאופתיה, יש לי ידע מעמיק ויש סיבה ומטרה מאחורי כל טכניקה או תנועה שאני עושה בהסתכלות גלובלית ונקודתית. עשוי להיות קשר לדוגמה, בין אבנים בכליות לכאבי ברכיים. יכול להיות קשר בין כאב ראש לקשיי עיכול, וישנן דוגמאות רבות נוספות שבתור מטפלת בעיסוי בלבד לא הייתי ערה להן ולא היתה עוברת בי המחשבה לאבחן ולחקור את הגוף והנפש ולטפל בהתאם".

כתובת הקליניקה: רשפון

טלפון: 054-5585115

נטלי לקה, מומחית ושם דבר בעולם העיסויים

נטלי לקה, מומחית ושם דבר בעולם העיסויים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר