לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב
לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

לו לה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

פורסם בתאריך: 26.2.19 15:29

לו לה הינו בוטיק למבוגרים קטן וייחודי, מזמין אסתטי ונעים אשר יושב בחצר מצוירת ומקסימה ממש .לו לה מציעה חוויית קנייה ידידותית שאין דומה לה בחנויות ,בפרט בעולם אביזרי המין והצעצועים למבוגרים.

החנות פועלת כבר 10 שנים בניהולה של גליה ומייחדת את עצמה בנוף חנויות אביזרי המין בארץ בניראות שונה, במבחר עצום של אביזרים שמוחזק בחנות ,החל מהלבשה תחתונה מרשימה ,מבחר של ספרות אירוטית למבוגרים ,כך שכל אחד יכול למצוא את שחשקה נפשו.

חוויית הקנייה פה רחוקה שנות אור מ"שלם וקח". אפשר לקבל במקום ייעוץ על המוצרים והאביזרים, הסברים והתאמה אישית. אנשים שחוששים להגיע לחנויות לאביזרי מין מרגישים בנוח להגיע ל"לו לה". מלבד הייעוץ נוקטים כאן בגישה של אין מכירה בכוח, "אל תקנו עכשיו אם אתם לא שלמים עם המוצר והרכישה" אומרת גליה.

את "לו לה" הקימה עוד ב-2009 גליה פרדו שהייתה בעלת חנות פרחים בעבר, זיהתה הזדמנות ופתחה את החנות והגשימה את החלום. "בין חדרה לחיפה אנחנו היחידים". תהליך הקמת החנות מתועד גם בסרטו של איתן חריס "לולה" אשר השתתף בפסטיבל הסרטים בחיפה בשנת 2012 ומתאר את התהליך הלא מתפשר של הקמת החנות במושבה בזכרון יעקב עם המון אמונה ולעיתים כנגד חלק מן התושבים, אך בנחישות של גליה אשר האמינה ובכח שלה ובמוצר שאותו היא מעוניינת לספק ללקוחות היא לא ויתרה והגיעה לפתיחת החנות.

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

"לו לה" משרתת לקוחות מכל חלקי הארץ. העיקר בעבודה לדברי גליה הוא "לחוש ולהרגיש את המוצר בידיים, לראות שהוא איכותי וליהנות מתהליך הקנייה" ולכן חוץ מכך שהיא מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ החנות מהווה מוקד עלייה לרגל ללקוחות שחוזרים ושבים לחנות בשל החווייה שהיא מספקת להם. ישנה כבר קהילה של לקוחות חוזרים, אנשים מגיעים להתייעץ, לחלוק חוויות מהשימוש במוצרים ונוצרת מערכת של אמון בין החנות ללקוח.

לגליה יש "אני מאמין" חד וברור בכל הנוגע למוצרים המגיעים לחנות. כל המוצרים חייבים להיות איכותיים, בטיחותים לשימוש ובעיקר ידידותיים. המוצרים בחנות צבעוניים וקלילים, לא מאיימים ולא מסובכים מדי. גליה מקפידה להיות עם אצבע על הדופק בכל מה שנוגע למוצרים חדשים ולאופנות בעולם אביזרי המין. מתבצעת עבודה ישירות מול יצרנים וספקים מהעולם. מוצרים שמעוצבים באירופה ומיוצרים באיכות הגבוהה ביותר מגיעים לחנות כאשר אין התפשרות על אף מוצר הן מבחינת איכות החומרים והבטיחות בשימוש והן מבחינת אופי המוצר והתאמתו לחנות.

בשונה מרוב החנויות, החנות מקפידה על יחס אישי ודיסקרטי ללקוחות מכלל קצוות האוכלוסיה, גם אוכלוסיה שלא נצפית באופן רגיל בחנויות לאביזרי מין, אנשים ובעיקר נשים דתיות, שאולי פחות מקובל מבחינתן להגיע לחנויות לאביזרי מין, מרגישות מאד בנוח להגיע לחנות , שכן היא מעוצבת במחשבה להקל על כניסה של לקוחות שאולי לא תמיד ירגישו בנוח או אפילו יתביישו להגיע לחנות לאביזרי מין. "החוויה הראשונה שלי בתל אביב בחנות לאביזרי מין הייתה מאד לא נעימה" מספרת גליה "החנות הרגישה מקום סליזי ולא נעים ובתור אישה לא הרגשתי בנוח להיות שם ולכן כשעיצבתי את החנות היה לי חשוב שהנראות החיצונית, העיצוב הפתוח וכל השאר ייצרו אווירה נעימה ולא מלחיצה לכל אחד שיירצה להיכנס"

ובאמת, עיצוב החנות פתוח ונעים, במקום תחושה של מועדון עם מוזיקה רועשת אפשר למצוא במקום מוזיקה קלאסית רגועה, צוות מקוצעי ומהימן שמוכן לייעץ ולהסביר לכל לקוח ובמיוחד אם זה לקוח חסר ניסיון בעולם אביזרי המין. במבט ראשון התחושה במקום היא של סלון פתוח ונעים.

הסיפור של החנות הוא סיפור של אמונה בדרך והמון עבודה קשה. גליה מתארת כיצד גדלה עם החנות "בסצינת הפתיחה בסרט שנעשה על החנות אפשר לראות איך מסבירים לי מה זה ויברטור. היום, אחרי יותר מ-10 שנים החנות היא סמכות ושם דבר בארץ בכלל ובצפון בפרט. מפני שכאשר אתה מתעקש ומאמין במוצר ובמקום שלך אז מצליחים"

"לו לה" בוטיק לאיבזרי מין

כתובת: המייסדים 43, זכרון יעקב

טלפון: 054-5881717

אתר: קישור לאתר

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב

לולה: חנות בוטיק למבוגרים בזכרון יעקב


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר