חנויות ארוטיקה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות ארוטיקה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות ארוטיקה במרכז

הגיע הזמן ללמוד מהמקצועניים בתחום הארוטיקה והמיניות: איך משכללים את היחסים האינטימיים ומעשירים את החוויה הזוגית והאישית – הבאנו לכם רשימה של חנויות מין מהמובילות במרכז

פורסם בתאריך: 4.3.19 08:41

חנות "זמן לאהבה" – מענה אמיתי לצרכים האינטימיים שלכם

קיקי ואזנה, ידועה ברשת כ"כוהנת האהבה", היא המנהלת של חנות ייחודית המותאמת לצרכיהם השונים של כל לקוחה ולקוח. ביקשנו ללמוד ממנה בנושאים של ייעוץ מיני, תפיסות שגויות ופורנוגרפיה ברשת.

באיזה גיל לדעתך המקצועית, מתאים וכדאי לקבל ייעוץ מיני כלשהו?

קיקי: "היום ילדים מתחילים לקיים יחסים בגיל צעיר מאד. באופן אישי, אני גדלתי בסביבה פתוחה שבה אפשרו ועודדו לשאול שאלות בנושא. לי זה עזר מאד כאשר הנושא היה 'טבעי' ולא אסור לדיבור. אבל במדינה שלנו ניתן ללמוד גם מכמות ההפלות הרבות בגיל צעיר על חוסר הבנה של השלכות קיום יחסי מין בגילאים צעירים.. להורה יש אחריות לדבר על זה עם הילדים שלו בצורה בוגרת, אחרת הילד ילמד ממקורות אחרים העלולים להזיק להתפתחות של תפיסה מינית לא בריאה. כמובן שקיימת דרך נכונה וטובה יותר לעשות זאת."

סרטי פורנו – מה הם עושים לדימוי שלנו על יחסי מין?

קיקי מסבירה שפורנו גורם להרבה טעויות בדרך. הפורנו בונה, בעיקר אצל מתבגרים, עולם של אשליות שצריך לתקן אותן אחר כך. "תאר לעצמך את הסיטואציה בה, גם גברים בוגרים, שרואים סרטי פורנו לא מבינים איך הגבר מחזיק כל כך הרבה זמן מעמד במצב של עוררות מינית והם חיים עם התסכול הזה". כל שכן ילד, נער מתבגר, שצופה בסרטים אלו ללא ניסיון מוקדם ולא מבין עד כמה הכול מבוים. חשוב להבין שגם סרטי פורנו, כמו כל סרט אחר, אינם תיאור אמין של מה שקורה במציאות. בעיקר צעירים (בנים ובנות) מתקשים להבין את זה.

האם לפורנו יש גם תפקיד חיובי בחיי מין בוגרים?

אין ספק שאנשים לומדים מסרטים, זה נותן להם השראה ואם הם מתקשים לחשוב לבד, זה פותח ומרחיב את הדמיון. אבל חשוב לשים לב לעובדה שיש לזה כיום צריכה מוגזמת וטשטוש רב של עובדות ואלה יוצרים פעולה הפוכה.

קיקי:" כל דבר, כולל צפייה בסרטי פורנו, צריך לעשות בטוב טעם וגם בתחום הזה יש את הדברים היותר הגיוניים ויש את היותר פנטזיונרים".

צור קשר

אתר
פייסבוק: זמן לאהבה  
למעבר לעמוד האינסטגרם
כתובת: יעקב 43 רחובות
מייל: [email protected] 
טלפון: 052-6665521

דיקלה. צילום: מלי לוי

דיקלה. צילום: מלי לוי


ארוטיקה

סקס הוא אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיינו. אם הייתם שואלים אנשים, האם הם היו מוכנים לוותר על סקס עד סוף חייהם בתמורה לשלום עולמי, כנראה שהיינו רואים פה אנשים עם חרבות ואקדחים עד קץ האנושות.

אך למרות שסקס ממלא תפקיד כה חשוב בחיינו, בבריאות הפיזית והמנטלית שלנו ובכיף שאנחנו מקבלים מהחיים, נראה שאף אחד לא באמת מדבר עליו בריש גלי. מעבר לכמה סרטי פורנו וכתבה פרובוקטיבית פה ושם, אין לנו באמת מקום אליו אנחנו יכולים להגיע כדי ללמוד על עצמנו ועל המיניות שלנו. זאת לפחות, עד שנכנסים לארוטיקה, חנות הסקס הוותיקה שבתל אביב.

"אנשים נכנסים לחנות כדי לקנות משהו שהם שמעו עליו, או סתם מתוך סקרנות לראות מה באמת מתרחש בחנות סקס, אבל לאחר כמה סיבובים וכמה חיוכים מבויישים הם מתחילים להיות סקרנים ומתחילים לשאול את המוכרים שאלות". מספר אלון, הבעלים.

"ברוב הפעמים מה שקורה זה שבעקבות השיחה עם המוכר, אנשים מגלים על עצמם ועל חווית המין שלהם דברים שהם לא ידעו קודם לכן. חלקם אולי חושבים שהם היחידים שסובלים מבעיה מסוימת, או שהם היחידים שיש להם פטיש מוזר, אבל היופי בשיחה עם המוכר הוא שהשיחה מכניסה לפרופורציות ומיישרת קו בנוגע לכל התפיסות השגויות שקשורות לחיי המין שלנו. עבור אנשים רבים, החוויה הזו שקולה לפעמים אפילו לשיחה עם פסיכולוג, מכיוון שהמוכרים שבחנות יודעים להכווין את הלקוחות ולפתוח אותם לרעיונות שקודם לכן אולי רצו לחוות או לנסות אבל לא העיזו".

כל מה שצריך לערב של כיף. צילום: אלון גולדשטיין

טוב, אז דיברתם עם המוכרים וגיליתם מי אתם, מה אתם ומה גורם לכם לצרוח במיטה, מזל טוב, אתם בחצי הדרך להארה. עכשיו כשאתם יודעים מה עושה לכם טוב, הגיע הזמן שתמצאו את הצעצוע שישלח אתכם ואת הפרטנר שלכם לחלל ובחזרה.

החנות מחזיקה במבחר כל כך גדול של צעצועים ואביזרי מין שאם הייתם מחברים את כולם וטומנים אותם מתחת לקרום כדור הארץ כנראה שהיה מתפרץ כאן מתישהו הר געש.
בין הדברים שתוכלו למצוא בחנות ישנו מבחר גדול עבור גברים ונשים לעינוג פרטי וכן צעצועים ואביזרים שמיועדים לזוגות, שלישיות, רביעיות או מסיבות רבות משתתפים.

"יש לנו הכל מהכל, כולל את הדברים הכי חדשים שקיימים בשוק כמו הפלאשלייט לגברים, שהוא מכשיר דמוי פנס שמדמה בצידו האחד פה של בחורה ומצידו השני את איבר המין שלה. עבור נשים באמת שלא חסרים צעצועים, אבל אחד הטרנדים החזקים היום הוא הסטיספייר שיוצר תחושה של נשיקות עדינות על הדגדגן ויכול להביא כל אחת לשיאים חדשים שהיא לא פינטזה עליהם אפילו", מספר אלון.

ארוטיקה היא כבר מזמן לא רק חנות למוצרי מין, אלא מקום בו תוכלו לדבר, להתייעץ ולקבל מידע נוסף על דברים שאנחנו לא תמיד מרגישים בנוח לדבר עליהם עם האנשים שקרובים אלינו.
אם אתם רוצים ללמוד דבר או שניים ולמצוא צעצוע שיהפוך את המיטה למקום טיפה יותר מעניין מסתם מקום בו אתם ישנים, חנות הסקס שבתל אביב תיקח אתכם למסע שיכול לשנות לכם את החיים.

ניתן להזמין גם מהאתר
למעבר לאתר

כתובת: לוינסקי 108, בחזית הבניין, תל אביב
טלפון: 03-6393721

שעות פעילות:
א-ה': 21:00-09:30
ו': 17:00-09:00

מגוון גדול של צעצועים לנשים. צילום: אלון גולדשטיין


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר