הסרת שיער בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
הסרת שיער בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

הסרת שיער בלייזר בהרצליה

מחפשים אחר המקום המושלם להסרת שיער בהרצליה והסביבה? יצאנו לראות איפה כדאי לכם להוריד את השיער מגופכם בתהליך פשוט, יעיל ובמחיר הוגן

פורסם בתאריך: 17.3.19 23:37

דוקטור אולגה פרידמן

דוקטור אולגה פרידמן הינה מומחית להסרת שיער בלייזר. בעלת ניסיון של שנים רבות כולל במכון פרופורציה ורשת נטורפיל.

בשנים האחרונות, תחום הסרת השיער הולך ומתפתח ומכשירי הלייזר כבשו את השוק. זמן הטיפול ירד בצורה משמעותית, הכאב פחת והמכשירים מתאימים לטיפול בכמעט כל גווני העור ובכל חלקי הגוף.   אחת המובילות בתחום היא דוקטור אולגה פרידמן לה קהל לקוחות אשר מלווה אותה לאורך השנים. דוקטור פרידמן, בנוסף להיותה מומחית להסרת שיער בלייזר היא גם רופאה נוירולוגית בהכשרתה והיתה בין הראשונות בתחום להסרת שיער בלייזר באמצעות מכשור מתקדם.

אולגה החלה לעסוק בתחום הסרת השיער לפני למעלה מעשור והתמחתה אצל דוקטור רודינצקי. לאור הביקוש הרב של לקוחות, החליטה בשנת 2017 לצאת לעצמאות ופתחה את מכון 'פרידמן לייזר' "העבודה שלי היא אהבה גדולה שנותנת לי שמחת חיים. כאשר לקוח או לקוחה יוצאים ממני מרוצים זה ממלא אותי אושר" מסבירה דר' פרידמן את המוטו שלה ומציינת שהניסיון הרב שלה בתחום עוזר לה להתאים את הטיפול באופן מקסימלי, לסוג העור, לסוגי הצמיחה ועוד.

בנוסף, דוקטור פרידמן היא מומחית מוסמכת לדיקור סיני ולעיסוי רפואי (עיסוי עמוק), כך שאת הטיפולים היא מתאימה באופן אישי כדי להקל על הכאבים ולשפר את תפקודן של מערכות רבות בגוף.

במכון פרידמן לייזר- תוכלו לרכוש סדרת טיפולים במבצעים מיוחדים, להסיר את השיער גם טיפולים בודדים

לתחזק טיפולים קודמים. ניתן לתאם פגישה לייעוץ ואבחון אישי חינם.

קצת על המכשיר

דוקטור פרידמן עובדת עם המכשיר האמריקאי Light sheer (לייט שיר) אשר מתאים כמעט לכל סוגי העור ולכל גווני השיער של נשים וגברים כאחד.  בזכות היתרונות הרבים והטכנולוגיה המתקדמת שלו,  המכשיר הפך לפופולרי ביותר בקרב מומחים לטיפולים אסתטיים בכל העולם.  מאפשר למעניק למטופלים הרגשה של נוחות מרבית במהלך הטיפול "כבר אחרי הטיפול הראשון של הסרת שיער בלייזר ניתן להבחין בתוצאות" היא מציינת.

יצירת קשר:

רחוב  פינסקר, 1- הרצליה.     

טלפון: ‏052-847-1402‏

דף פייסבוק- פרידמן לייזר – הסרת שיער בלייזר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר