קייטרינג בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטרינג בשרון: האנשים שיעשו לכם את האירוע למושלם

כולנו מכירים את הרגע הזה בו אנחנו מארחים לחג או מפיקים אירוע משמח והדבר הכי חשוב לנו הוא שיהיה אוכל טוב, טרי ואיכותי. אם גם לכם יש אירוע בקרוב ואתם זקוקים לשירותי קייטרינג, בואו להכיר את החברות שהופכות את אזור השרון לטעים במיוחד

פורסם בתאריך: 18.3.19 10:54

טעם השרון – קייטרינג מזרחי

יש אנשים שעבורם הטעם המנצח הוא טעם של בית ויש אנשים שמה שהם מחפשים זה טעמים חדשים ומקוריים. עבור הצוות של קייטרינג מזרחי, הטריק הוא בשילוב בין השניים. בטעמי חברת ההסעדה תוכלו לזהות טעמים מרוקאיים, עיראקים, טריפוליטאים ועוד, ולצידם, טעמי המזרח הרחוק, אסיה ואפילו אירופה בשילובים חדשניים שיוצרים מנות בלתי נשכחות.

טעם השרון- קייטרינג מזרחי. צילום: צילום: שאול מימון

טעם השרון- קייטרינג מזרחי. צילום: צילום: שאול מימון

מאכילים באהבה כבר 25 שנה

קייטרינג מזרחי קיים כבר למעלה מ-25 שנה בשוק ההסעדה ומתמחה בשירותי קייטרינג לאירועים בכל הסוגים. "אנחנו מתמחים בהסעדה לחינות, שבת חתן, חתונות, אירועי חברה" מספר אבי אזרזר, מנהל החברה. "בנוסף, בערבי שישי וערבי חג אנחנו עורכים מכירה גדולה של אוכל לשבת ולחג". את המכירה הם מקיימים בנתניה ברחבת המסעדה, שהיא חלק מחברת הקייטרינג, ותושבי הסביבה מוזמנים להגיע למסעדה לארוחת צהריים מדי יום, כדי לטעום את האוכל והשפע הרב.

לכמה אורחים תוכלו לספק שירותי הסעדה?

"אין לנו הגבלה של כמויות" אומר אבי. "אנחנו יכולים לספק אוכל לאירוע של 20 או 30 מוזמנים, וגם לאירוע של 600 מוזמנים. יש לנו את כל הציוד, כוח אדם, מלצרים, אנחנו גם מציעים השכרת ציוד במידת הצורך, שולחנות, כיסאות. הלקוח בוחר אם הוא רוצה רק אוכל או ממש הפקה מלאה של אירוח. אנחנו בונים את הכל לפי הצרכים של הלקוח".

תמיד לחדש, לחדש, לחדש

אל קייטרינג מזרחי הגיע אבי אזרזר לפני 7 שנים, אך הוא מתעסק בתחום המזון כל חייו. הוא למד לימודי בישול בתדמור ועבד במגוון רחב של גני אירועים ומסעדות. "אני מחפש תמיד לחדש" מספר אבי. "אני תמיד הולך לקורסים חדשים, לסדנאות, אי אפשר להישאר תקוע במקצוע הזה. תמיד יש שיפורים והתקדמויות. אני לומד ואחר כך יוצר רעיונות חדשים בתפריט של המסעדה והקייטרינג. כך הלקוחות מקבלים את הטוב ביותר. לאחרונה הוספתי מנה של פטריית פורטבלו ממולאת בבשר, מנה שרצה מעולה באירועים. עוד מנה שהכנסנו לא מזמן היא דג סלמון בטריאקי. הלקוחות אוהבים. כמובן שהכל אצלנו בכשרות מהדרין והבשר "חלק גלאט".

לא על האוכל לבדו

למרות שהאוכל הוא העיקר, גם השירות הוא קריטי בבחירת חברה. קייטרינג מזרחי שם את איכות השירות במקום הראשון. "עבורנו מה שמנחה אותנו זו איכות, בין אם מדובר באיכות המזון שאנחנו מגישים ובין אם מדובר באיכות השירות. אנחנו דואגים לשפע, מלווים את הלקוח, מייעצים לו טרם האירוע, דואגים שיהיה הכי מרוצה".

טלפון להזמנות: 052-8703737

כתובת המסעדה: פנקס 14 אזור התעשייה הישן, נתניה

טעם השרון- קייטרינג מזרחי. צילום: צילום: אבי אזרזר

טעם השרון- קייטרינג מזרחי. צילום: צילום: אבי אזרזר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר