מסעדות מומלצות בנתניה. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות מומלצות בנתניה. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות מומלצות בנתניה

בא לכם לאכול משהו בחוץ. אז מה תבחרו? אסיאתי? איטלקי? ים תיכוני? בתכל'ס זה לא ממש משנה, העיקר שיהיה טעים. אך לבחור מסעדה טובה זו משימה לא פשוטה בכלל ולכן, הכנו עבורכם רשימה של מסעדות מדהימות באזור נתניה.

פורסם בתאריך: 3.4.19 12:57

מוג'ו – Mojo Asian Foodbar

על "מוג׳ו" אפשר להמליץ מבלי להסתכסך עם איש ומבלי לחשוש לגורלה של ההמלצה. ואם מישהו מערער על הקביעה, שינסה להגיע מבלי להזמין מקום מראש. מסעדת Mojo Asian Foodbar, פועלת מזה כעשור באזור התעשייה פולג בנתניה והפכה עם השנים ל״מוסד״ מקומי ודוגמא לדרך התנהלות לא שגרתית, של שלושה יזמים צעירים תושבי האזור: אמיר אבידר, נדב צור ושגיא רזמוביץ, שהלכו עם החלום ״עד הסוף״ ומאז עושים ככל שביכולתם כדי לשמור על ערכי המותג, כאשר המטרה העיקרית נשארה תמיד זהה – "ליהנות וכמה שיותר". "כדי לשמור על איכות וחדשנות צריך לחשוב תמיד על הצעד הבא, על המנה הבאה, על הקוקטייל הבא. אנחנו אוהבים לחדש עבור הלקוחות ומאמינים שהם ראויים לקבל את המוצר הטוב ביותר, הלקוחות הם הדלק שלנו והאהבה הכי גדולה שלנו" אומר שגיא רזמוביץ ״על מנת ולהמשיך להיות בשורה הראשונה של הקולינריה המקומית והארצית, אנחנו מגייסים כל פעם לטובת פרויקט נקודתי את מיטב היועצים המקצועיים שיש לשוק להציע בארץ" הוא מוסיף ומציין שמוג׳ו שם לו למטרה להוביל חדשנות קולינארית על בסיס שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע. במקום, ניתן להנות מתפריט אסיאתי מגוון שמאזן בין סושי יפני, דרך ווק לוהט ועד מנות רחוב מתאילנד וויאטנם, והכל תוך הקפדה רבה על כל פרט ופרט ותמחור שפוי. ולכן לא פלא שעם הזמן הפך למוסד המוביל של תרבות הבילוי באזור השרון.

מתחדשים לאורך כל הדרך- על מנת להבין את הקו הלא שגרתי שלהם, אפשר להציץ ברשימה של האנשים שהיו מעורבים בבניית תפריט המסעדה והריענון שלה אחת לתקופה במשך עשור שלם: ליאון אלקלעי- השף של מסעדת ג'ירף, איה אימתאני ז״ל ממסעדת אונאמי, שחף שבתאי מניטן תאי, אדי ניומן מטפאו, דור אבן מטאיזו ושילה, מידן סיבוני שלקח חלק במשחקי השף, מוש בודניק מ סושיאל קלאב , ואן גטניו מוונג . "זו רק רשימה חלקית של השותפים שלנו לדרך ושמדובר ברשימה כזו מכובדת של שפים, הלקוחות שלנו הם המרוויחים העיקרים" אומר בחיוך שגיא.

תפריט – על מטבח המסעדה, מנצח שף וסילי סרגה עם ניסיון עשיר במטבח האסיאתי לצד צוות הכולל 9 שפים תאילנדיים. במקום אפשר למצוא מבחר עשיר של סושי, מנות wok קלאסיות ייחודיות למקום לצד פיוז׳ן ניאו-אסיאתי עם דגש על מנות המתאימות לחלוקה ועסקיות צהריים שוות במיוחד. בר המסעדה מקבל דגש רב ומתהדר בתפריט יין עשיר וברשימה של 15 קוקטיילים שנרקחו עבור mojo על ידי המיקסולוגים אדי ניומן מ״טפאו״ ו״קאב קאם״. "התפריט שלנו מתבסס על חומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק" מסביר שגיא "דגים טריים בלבד שמגיעים אלינו בהטסה מנורבגיה, ירקות שמגדלים במיוחד עבורנו במשק סמוך באחד המושבים וייצור עצמאי במטבח המסעדה של האטריות מידי בוקר, הדים סאם, הרטבים ואפילו הקינוחים ".

אוכל, בילוי והרבה אלכוהול- ה Nextdoor , קונספט חדש ומעניין של cocktails & small’s , נפתח לאחרונה במתחם המסעדה. כן , ממש בתוך המסעדה. את תפריט הקוקטיילים הרכיב המיקסולוג מוש בודניק שאחראי להצלחתם של הקוקטיילים שכבשו את העיר בשנים האחרונות. בין היתר בסושיאל קלאב , 223 ובל בוי. כל תפריט הקוקטיילים נרקח על ידי צוות ברמנים מיומן ומבוסס על הכנה ביתית מידי יום של כל חומרי הגלם תוך שימוש בפירות טריים ושיטות ההכנה המתקדמות ביותר . "מדובר בבר שמעניק ללקוחות, חוויה משלימה עם דגש על אווירה אינטימית יותר ומתאים מאוד למי שמחפש בילוי עם דרינק ונשנוש ברמה גבוהה ליד. אנחנו קוראים לזה תפריט small’s, מנות קטנות וטעימות שהכין עבורנו שף דור אבן מטאיזו ושילה וסושי מאסטר מידן סיבוני" אומר שגיא שמדגיש שמדובר בחלל בתוך חלל הראשון שנפתח מחוץ לתל אביב "nextdoor אמיתי עם סאונד מושקע, סקסי, מעז ובועט שמעניק חוויה שונה ומיוחדת בנוף המסעדות והבילוי אליו כולנו רגילים"

מוג'ו
גיבורי ישראל 17, סנטר פולג נתניה

שעות הפעילות: א'-ש' 12:00 – עד אחרון הלקוח. ארוחות עסקיות: א'-ה' 12:00 –17:00

טלפון: 09-885-0716

קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור לאתר


מסעדת "שלושת הקצבים"

שלושת הקצבים היא מסעדה אותנטית השוכנת בלב נתניה ממש בתוך ההמולה של השוק. המסעדה בהחלט בולטת בנוף ומזכירה מעט את המסעדות האיכותיות במחנה יהודה. מסתבר שמלבד הבשרים המעולים והאווירה האותנטית, יש למסעדה גם סיפור נוסטלגי מעניין; היא בכלל תוצאה של ביקוש אדיר מצד לקוחות 'איטליז בוארון' בבעלות המשפחה הקיים שנים רבות בנתניה.
וותיקי העיר מכירים היטב את האיטליז, הם פוקדים אותו מידי שבוע ונהנים מבשר טרי ואיכותי, כך שלא פלא שהפצירו שוב ושוב מבעלי המקום לפתוח מסעדה. לפני ארבע שנים החליט איציק בוארון, בעל ידע עשיר בטיפול בנתחי בשר לפתוח ביחד עם שני שותפים מסעדה, ומכאן נולד שמה – שלושת הקצבים, שם אותנטי שאומר הכל. את הבשר המשובח של האיטליז והמסעדה הם מגדלים בעצמם באזור הצפון ומספקים יום יום בשר טרי.

אווירה רומנטית המשלבת ניחוח של בשר ויין

מסעדת שלושת הקצבים ממותגת כבר שנים כמקום שבו תמצאו בשרים איכותיים, אך מלבד הבשרים סועדים ייהנו מ – 16 סוגי סלטים טריים טריים, מנות פתיחה משובחות כמו סיגרים עם שקדי עגל לנשנוש או אגרול אבוקדו שלא ניתן לסרב לו. המנות העיקריות הן גולת הכותרת במסעדה, והמומלצות הן; סטייק על העצם במשקל 1,200 גרם, מיקס גריל המאפשר לבחור איזו מנה שרוצים מהתפריט לפי משקל וזה כמובן רק חלק קטן מהתפריט המשובח.
"אנחנו מארחים באהבה בעיקר חובבי בשר ותיירים צרפתיים, וגם כאלה שמחפשים מקום טוב לאכול בו בשר. יש לנו מבחר גדול של בשרים על האש, כשבין המנות המומלצות במיוחד תמצאו נתחי בשר על העצם של עגלה שחורה, שזהו סוג של אנגוס משובח המוכר היטב לחובבי בשר. את הנתח תמצאו בקילו מאתיים ואם תעדיפו בשר שומני תיהנו מאסאדו טלה משובח על האש". כך מסביר לנו בוארון.
אז אווירה אותנטית של שלווה תמצאו במקום כמו גם בשר משובח של קצבים, עסקיות צהריים מפנקות ומחירים סבירים שבהחלט שווים כל ביס. נותר לכם להגיע ולהתמכר.

ראובן ברקת 16 נתניה
טלפון להזמנות: 077-5586397 (מומלץ להזמין שולחן מראש)
קישור לאתר

מסעדת שלושת הקצבים. צילום: איציק לביא

מסעדת שלושת הקצבים. צילום: איציק לביא


"צ'אביז נתניה" – לא עוד המבורגר רגיל

כשאתם באמת רעבים, אין תחושה יותר טובה מלתת ביס ראשון בהמבורגר עסיסי וטעים. אך למרות הקונצנזוס הקיים בנוגע להמבורגרים, צריך לזכור שיש המבורגר, ויש המבורגר. אם אתם רוצים ליהנות מהרמוניה של טעמים, אשר לא תשאיר אף חך יבשה ותגרום לכם לשמוח על כך שיצאתם מהבית, מסעדת "צ'אביז" היא המקום בשבילכם.

"צ'אביז" הינו דיינר בר אמריקאי, המציע מגוון רחב של המבורגרים עשירים בתוספות, לצד אווירה צבעונית, שנמשכת עד השעות הקטנות של הלילה. מסעדת "צ'אביז" מפורסמת בקרב תושבי נתניה, בזכות השימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, העיצוב המוקפד והמקורי והבר העשיר.

תפריט השף המגוון של "צ'אביז" הינו כשר, אך הדבר אינו גורע כלל מטעמם העשיר של ההמבורגרים. כל המבורגר במקום נבנה בקפידה ע"י השפים המפורסמים והיצירתיים של המקום, תוך יצירת איזון מדויק ורחב בין הטעמים. כמו כן, בהתאם לתפיסה האמריקאית, מגוון התוספות המוצע בכל המבורגר הינו רחב ביותר. אז כדאי שתפתחו פה גדול, כי לאכול את הכול בביס אחד זה משימה לא פשוטה בכלל.

על מנת להכין המבורגר מושלם, חשוב לבחור חומרי גלם איכותיים וטריים. לכן, במסעדת "צ'אביז", מקפידים על רכישת פרודוקטים טריים בלבד, על מנת לשמור על טעמם העשיר של ההמבורגרים ולהעניק לסועדים חוויה קולינרית ברמה גבוהה.

מסעדת צ'אביז

מבחינת עובדי "צ'אביז", חווית הלקוח מתחילה כבר ברגע שהוא נכנס למסעדה ועל כן, המקום עוצב בקפידה ע"י מיטב בעלי המקצוע מתחום עיצוב המסעדות. מעצבי ומנהלי המסעדה שאבו השראה מהאווירה הצבעונית של העיר לאס וגאס. כבר בכניסה למסעדה, תוכלו להבחין בספות העור הרחבות והנוחות ובציורי הקיר של מכונות המזל והמכוניות בלאס וגאס.

כשמדובר על מסעדת "צ'אביז", לא ניתן להתעלם מאווירת חיי הלילה הבועטת במקום. תפריט המשקאות העשיר של המסעדה, כולל בירות איכותיות מהחבית, קוקטיילים ייחודיים למקום, יינות, צ'ייסרים ועוד. לכן, כאשר תצאו בשעת לילה מאוחרת מן המקום, אל תופתעו אם תהיו שבעים ובו בזמן, קצת מסוחררים.

מתוק בצ'אביז

מתוק בצ'אביז

במידה ואין לכם כוח לצאת מהבית, המסעדה מספקת גם שירות משלוחים יעיל ומהיר, כך שלא תצטרכו להתמודד זמן רב עם דודא להמבורגר של "צ'אביז". בנוסף לכך, המסעדות מארחת אירועים מגוונים עבור מספר משתתפים גמיש, כגון: ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי גיבוש ועוד המון.

מי שמבקר ב"צ'אביז", לא מגיע אך ורק בשביל לאכול ולצאת. מדובר במקום שבו מדברים שעות ארוכות, שותים כמה בירות, רוקדים ונהנים עם העובדים והחברים, והחשוב מכל- אוכלים המבורגר עסיסי ועשיר, שפשוט עושה חשק ללקק את האצבעות.

מסעדת "צ'אביז"

כתובת: שד' עובד בן עמי 10, נתניה

טלפון: 09-8806066

שעות פעילות: ימים א'-ד' 12:00-01:00, יום ה' 12:00-03:00, יום ו' 12:00-15:30, מוצ"ש 20:30-03:00.

קישור לאתר

המבורגר גרינגו (חריף) - 200 ג' בורגר בקר, מיונז צ'יפוטלה, פלפל חלפיניו כבוש, אבוקדו (בעונה), סלסה של עגבניות וכוסברה, בצל סגול, חסה ופירורי נאצ'וס

המבורגר גרינגו (חריף) – 200 ג' בורגר בקר, מיונז צ'יפוטלה, פלפל חלפיניו כבוש, אבוקדו (בעונה), סלסה של עגבניות וכוסברה, בצל סגול, חסה ופירורי נאצ'וס

 


מסעדת פראטלי: סטריט פוד איטלקי אמיתי

בקיץ האחרון הגיעה לעיר איטלקייה חדשה ותוך חודשים ספורים הפכה לסיפור הצלחה שגלש מתחומי העיר. הדיבורים על העיצוב העכשווי של מסעדת פראטלי, "אחים" באיטלקית, בשילוב המטבח העשיר של אזור דרום איטליה – עשו להם כנפיים, והמסעדה שוקקת סועדים בכל ימות השבוע.
עתה, עם פתיחת מתחם בתי הקולנוע החדש, פותחת פראטלי חלון אחורי, תרתי משמע, אל הרחוב, ומביאה את הסטריט פוד האיטלקי האמיתי לבאי המתחם ולכל מי שרוצה ליהנות מחוויה איטלקית אותנטית קלה ופחות מחייבת, כזו שאולי נתקלתם בהן רק בסמטאות אפופות סוד בדרום איטליה שרק יודעי דבר שמעו על קיומן.
.
סוגרים פינה עם אוכל רחוב משובח בדרך לסרט

בשנים האחרונות חווה נתניה התפתחות קולינרית מואצת ומרשימה, בעיקר באזור התעשייה החדש ליד איקאה, שם מתהווה מתחם סוהו לתפארת. מסעדת פראטלי האיטלקית היא גולת הכותרת במתחם יכין סנטר המתפתח במהירות, שחוזר לאחרונה לגדולתו לאחר שבזמנים עברו היה מוקד פעילות שוקק, הרבה בזכות הקולנוע היחיד של נתניה באותם ימים שהיה ממוקם בלבו. כיום, לאחר פשיטת הרגל של גלובוס מקס שהקולנוע היה בבעלותה, החל לפעול במקום קולנוע חדש מבית רשת מובילנד הצעירה בהשקעה שמוערכת במיליונים. בעלי פראטלי, הממוקמת ממש במעבר המוביל לקולנוע, החליטו לפתוח לכיוון המעבר דוכן טייק אוויי, מושא נחשק עבור הנכנסים לקולנוע, כמו גם ליוצאים ממנו.

את הרעיון המדליק להקים דוכן אוכל רחוב איטלקי הגה שרון ישי, מייסד המסעדה יחד עם אלי גלמן והאחים אביב וליאב חסן. הקבוצה מחזיקה גם ברשת פיצריות מצליחה. כבר עם פתיחת המסעדה הקצה ישי חלון לשירות טייק אוויי ובמשך חודשים הגה ברעיון והתייעץ עם שותפיו ועם שף המקום, איגור וקריוק, לגבי התפריט ואופן ההגשה בדוכן. כבר בשלב הרעיון הבין ישי שאם המקום יענה על הצרכים האמתיים של המבקרים בקולנוע, המקום יהפוך ללהיט ועל כן חייבים לעשות אותו נכון.
לאחר שהסיק שמנות גדולות כמו במסעדה ואופן הגשה אינו מתאים לניידות של הצופים, החליטה קבוצת היזמים להכין תפריט ייחודי שלא יהיה קשור למנות שמופיעות בתפריט המסעדה, ובו מנות שף קטנות שיוגשו בקונוסים נוחים לאחיזה, אשר גם מחירן יותאם לאופיו של דוכן אוכל רחוב אותנטי.

"כשאדם הולך לקולנוע הוא לא מחפש ארוחה גדולה", מסביר ישי, "לכן החלטנו להרכיב תפריט ייחודי לדלפק, אוכל שאנשים יכולים לקנות בדרך לקולנוע או כשהם יוצאים ממנו. לשם כך יועץ התפריט שלנו אף נשלח לאיטליה כדי לאסוף רעיונות היישר מדוכני אוכל הרחוב שם. כך נוכל באמת להביא חוויה אותנטית וייחודית. גם צורת ההגשה תהיה של אוכל רחוב, במנות קטנות ובמחירים נוחים של בין 19 ל-39 שקל. הפסטה לצורך העניין תבוא בקטן ותוגש בקונוס, ותאפשר למבקרים שבאים לסרט לסגור פינה מבחינת ארוחה קלה אבל עדיין כזו שתאפשר חוויה קולינרית יוצאת דופן".

צילום:Matane.Design

צילום:Matane.Design

צילום: דביר אלמוג

צילום: דביר אלמוג

אם לשפוט על פי התפריט של מסעדת פראטלי, התפריט של דוכן האוכל צפוי להיות מלהיב לא פחות. את התפריט בנה השף אייל פינקלשטיין יחד עם שף המקום איגור וקריוק והוא כולל מנות מעניינות כמו כרובית פריכה על איולי לימון ועשבי תיבול; קרפצ'יו מפרוסות בקר דקות הכבושות בשמן זית וחומץ בלסמי עם קונפי שום, זרעי עגבניות, צ'ילי טרי ונגיעות סלסה ורדה, פרמזן ורוקט; פולנטה רכה שהיא למעשה קרם תירס עם פרמז'ן וחמאה בתוספת פטריות צלויות ושמן כמהין; כדורי ריזוטו פריכים עם גבינות ובטטה צלויה שמוגשים על איולי בזיליקום ועגבניות; שרימפס צרובים שמגיעים על סלסה של פיסטוקים עם חמאה, צלפים, צ'ילי, שום ועשבי תיבול; פטריות פורטבלו צלויות שמגיעות עם תבשיל בצל מקורמל ברוטב יין אדום ובלסמי אפוי בתנור עם בצל ומוצרלה טרייה המוגשות על מחבת לוהטת ועוד מנות הראשונות המשתנות בהתאם לעונה.

לצד אינספור סוגים של פסטות, ניוקי (ניוקי ציידים כבר טעמתם?), רטבים וסלטים, כמו גם לחם הבית הריחני שנאפה בטאבון המסעדה ומוגש עם שמן זית בלסמי, מלח ים וממרח השף, מוצעות לסועדים מנות עיקריות שנדמה כי נלקחו ממש עכשיו מחופי ארץ המגף. בין השאר תמצאו שם את תבשיל הדייגים, לזניה בשר משכבות פסטה עם רוטב בשמל ותבשיל בשר אפוי בתנור על רוטב רוזה ומוצרלה, שניצל נפוליטני, פילה בקר – וזו רק רשימה חלקית.

לצד כל השפע הזה מציע המקום גם מנות צ'יקטי – שהן הטאפס האיטלקי – מנות קטנות המרכיבות למעשה ארוחת טעימות של שבע מנות המוגשות למרכז השולחן עם ריפיל תמידי. גם הצ'יקטי שנלקח ממטעמי המטבח הדרום איטלקי מבוסס על חומרי גלם טריים ועונתיים המתחלפים בהתאם לזמינות המרכיבים וכוללות למשל פוקצ'ה, פולנטה, גלילי פסטה ממולאים, ארטישוק, סלט רומאי, קרפצ'יו ומנות נוספות. הסועדים יכולים לבחור אם לבסס את כל ארוחתם על הצ'יקטי, במחיר של 79 שקלים לסועד, או שאלה יתלוו למנה עיקרית בתוספת 49 שקל למחיר העיקרית לסועד. כך או כך, ברגע שתטעמו לראשונה משהו מהשפע שמציעה מסעדת פראטלי – תמצאו את עצמכם חוזרים אליה שוב ושוב.

סיבה לכל ארוחה

נראה שמסעדת פראטלי מביאה בדיוק את מה שהיה חסר באזור ושעל אף גילה הצעיר נדמה שהיא נמצאת פה מאז ומעולם. זוגות שמחפשים להקדיש לעצמם ערב רומנטי, משפחות שהסבו לארוחה משפחתית חמה ומקרבת ופגישות חברים לבביות מצאו את ביתם במסעדת פראטלי.

הבר הגדול שניצב במרכז המסעדה ושופע יינות משובחים, טאבון העצים הענק, ייבוא אישי מאיטליה, לצד המטבח הפתוח שהמטעמים בו נעשים לעיני כל – כל אלה זורקים אתכם ברכות לאזורי החבל הדרומי, וברגע שהתפריט העשיר נפרש לעיניכם על כל מנות השף האותנטיות שבו, ולא רק פיצה ופסטה כנהוג ביותר מדי איטלקיות בארץ, ברור שמדובר באיטלקייה הכי לוהטת בסביבה.

להזמנת מקום במסעדת פראטלי:
כתובת: רחוב גיבורי ישראל 17, יכין סנטר, נתניה
טלפון: 09-8787690
מייל: [email protected]
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק

צילום:Matane.Design

צילום:Matane.Design


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר