מדם ועד בכורות: כך תהפכו את עשר המכות למתנות
מדם ועד בכורות: כך תהפכו את עשר המכות למתנות

מדם ועד בכורות: כך תהפכו את עשר המכות למתנות

עם כל הכבוד לעשר המכות מלפני אלפי שנים, המכות האמיתיות של פסח 2019 הם הניקיונות והחיפושים אחר המתנות לכל אחד מבני המשפחה. מצפרדעים עם אבני חן שהלוואי שהיו נופלות מהשמים ועד טוויסט אלכוהולי למכת הברד – המומחים של רשת ג'נטלמן מציעים רעיונות ברוח פסח, כדי שהפעם המסע למציאת המתנה המושלמת ייקח פחות מ-40 שנה

פורסם בתאריך: 18.4.19 11:45

דם –  כשהמים התחלפו בנוזל אדום המצרים מיהרו להתקומם, אבל בכנות, אם היה מדובר ביין, פסח היה הופך לחג גם עבורם. למרות שיין בפני עצמו לא ייחשב כמתנה מקורית, מביני העניין יודעים שחלק מהחוויה טמון בהגשה הנכונה. ממעמד ליין דמוי גרמופון לבן דוד ההיפסטר, ועד משחק חשיבה שכדי לשתות את היין תאלצו לפתור אותו וגם נותן תעסוקה לאחיינים עד שתסיימו את ההגדה – השנה אפשר להכניס טוויסט למתנה החרושה ביותר. (החל מ-99 ש"ח).

מעמד ליין משחק חשיבה

צפרדע –  אם עד היום היצורים הקטנים והחלקלקים היו מעוררים בכם תחושת סלידה, זה הולך להשתנות מהר מאוד: צפרדעים שמשחקות על מגלשת כסף בגן שעשועים מיניאטורי, יוצאות לתפוס גלים או נפגשות לדייט רומנטי על קופסת תכשיטים – בקולקציה החדשה שלה, האמנית קרן קופל מציגה מיניאטורות הומוריסטיות משובצות באבני סברובסקי יקרות, שיעלו חיוך בכל פעם מחדש. (החל מ-279 ש"ח).

מיניאטורות משולבות באבני חן

מיניאטורות משולבות באבני חן

כינים –  יכול להיות שבכלל היו תשע מכות, פשוט על היגיינה אישית לא שמעו יותר מדי באותה תקופה… ברוח חג ההתחדשות, כשהראש כבר מזמן נקי ומסודר, אפשר לנסות לטפח גם את שיער הפנים, בהתאם לטרנד החדש –  שכבר ממש לא שייך רק להיפסטרים ולאנשי אמונה. 
ערכת מוצרי הטיפוח  Lincoln beard מכילה את כל מה שגבר צריך בשביל לעצב לעצמו בקלות זקן רך ויציב – גם כשנקודת המוצא היא זקן דליל וקשה: מסרק עץ במבנה ייחודי לסירוק קל של שיער הפנים, מספריים, שמן קקאו ואלוורה לעידוד צמיחת השיער ולריכוכו, ווקס מחומרים טבעיים לשמירה על יציבות – אותם ניתן למרוח עם מברשת בוטיק משיער סוס, ולסיום – סרגל מעץ אגוז איכותי לעיצוב ולתיחום סימטרי של הזקן. (299 ש"ח)

ערכת מוצרי הטיפוח  Lincoln beard

ערוב – כנראה שאם הייתה עכשיו מכה נוספת של מכרסמים וחיות שמנסים להשחיט את כל מה שנמצא בדרך, צוותי הפיתוח של שעוני G-shock היו רותמים גם אותם כדי לבדוק את העמידות של הסדרה החדשה.

כשמה כן היא, סדרת G MUDMASTER, מציגה שעונים העמידים בבוץ ולכלוך קשה בזכות אטמים מיוחדים, עמידים בזעזועים, נפילות וחבטות, מאופיינים בעמידות במים בלחץ של עד 20BAR, כלומר 200 מטר מתחת לפני המים, ופני השעונים עשויים מזכוכית מינרלית, שעמידה בפני שריטות יותר מזכוכית רגילה.

השעון מכיל גם מד טמפרטורה בצלסיוס ופרנהייט, מצפן דיגיטלי עם כיול פנימי מדויק, תאורת LED פנימית חזקה במיוחד, וציפוי מיוחד המעניק אפקט ניאון ותאורה ממושכת בחשכה לאחר חשיפה קצרה לאור, כך שהוא מאפשר גם למי שעונד אותו לשרוד בתנאי השטח הקשים ביותר. (1,190 ש"ח).

שעונים עמידים במיוחד מסדרת G MUDMASTER 1190שח ברשת ג'נטלמן

דבר – אם כבר הבהמות הפכו לקורבן המציאות בפסח, לא חבל שזה יהיה לחינם? במיוחד עכשיו, כשנגמרו הגשמים והמעלות מתחילות לעלות, הרעיון להכין ארוחת צהריים על-האש הופך למפתה במיוחד. בין אם מדובר באדם שכבר מצויד בגריל במרפסת, או כזה שיעדיף לנצל את ההזדמנות ולצאת לטבע, סינר שכולל את כל הכלים הדרושים בהישג יד – ממלקחיים ועד מרית, יעזור להכין מנה שתזכה למחמאה הנחשקת – "טעים רצח!" (99 ש"ח)

ערכת כלים למנגל בסינר. 99 שח. להשיג ברשת גנטלמן. צילום יחצ

שחין – הנה שאלה שלא שמעו מאף סטנדאפיסט מאז התנ"ך: "יש פה מישהו עם שחין בקהל?". אולי לקרוא לזה 'שחין' זו הגזמה, אבל כל מי שעוסק בספורט או עומד כל היום על הרגליים, כנראה יסכים שהשלפוחיות אחר כך הן אכן מכה קשה. לעומת פרעה, נעלי בית רכות ומפנקות דווקא יכולות להוציא אותנו לחירות – במיוחד כשמדובר בנעלי Kanguru עם סוליית ויסקו בעלת זיכרון, שמתאימה את עצמה לכף הרגל. (69 ש"ח)

נעלי בית ויסקו Kanguru . להשיג ברשת ג'נטלמן 69 שח' . קרדיט צילום יחצ

נעלי בית ויסקו Kanguru . להשיג ברשת ג'נטלמן 69 שח' . קרדיט צילום יחצ

ברד – סלעי קרח שעולים באש תוך כדי הנפילה מהשמים לא היו מביישים תפאורה לסצנת אקשן בסרט של Marvel, אבל בתור מתנה אפשר להביא משהו מפתיע לא פחות: אבני לבה שמקררות את המשקה. במקום להשתמש בקוביות קרח שיימסו וימהלו את האלכוהול, קוביות אבני הבזלת, שעברו מהר הגעש עתיק לתוך המקרר, יצננו את המשקה בלי לשנות את הטעם. (69 ש"ח ל- 7 יחידות).

מהר הגעש למקפיא. אבני בזלת לקירור משקאות. 69 שח ל- 7 יחידות. להשיג ברשת גנטלמן. צילום יחצ

מהר הגעש למקפיא. אבני בזלת לקירור משקאות. 69 שח ל- 7 יחידות. להשיג ברשת גנטלמן. צילום יחצ

ארבה – אם יש משהו שהמכה הזו מלמדת אותנו, זה הכוח של רבים מול יחיד. אם היה מגיע חגב אחד או שניים, אף אחד בכלל לא היה שם לב. אבל כשזה הרבה-סליחה, ארבה, זה כבר סיפור שונה לחלוטין.
כדי שנוכל להתמודד מול כל אתגר בכל כמות, כדאי להצטייד בהרבה פתרונות – ועדיף במכשיר אחד. לשם כך בדיוק נוצר ה- WAVE+ , אחת מסדרות האולרים הרב תכליתיים המוצלחות ביותר של מותג Leatherman עם אחריות ל-25 שנה. המכשיר הקומפקטי מאגד לא פחות מ-18 כלים שונים, ביניהם: פלאייר שפיץ ופלאייר רגיל, קוצץ וחושף חוטים, מלחץ, מספריים קפיציים, מסור, סרגל, פותחן פחיות ופותחן בקבוקים, מברג וסכין משוננת ממתכת. (549 ש"ח).

Wave+ Leatherman. הרבה כלים במכשיר אחד. 549 שח ברשת ג'נטלמן

חושך – האור בקצה המנהרה, נקודת האור, לשפוך אור – אתם מבינים את המוטיב החוזר כאן – אור זה דבר חיובי, ועדיף שיהיה אצלכם תמיד בהישג יד. מצית יוקרתית ומעוצבת של ZIPPO עמידה בכל תנאי השטח, איכותית, ושומרת על הלהבה גם ברוח. כך שבפעם הבאה שתיזרק לאוויר השאלה "למי יש אש", כבר לא תצטרכו לכבות עם תשובה שלילית. לכו תדעו, אולי זה יצית את תחילתה של ידידות מופלאה. (החל מ- 119 ש"ח).

zippo: הקולקציה 161 שח' החדשה ברשת ג'נטלמן. צילום יחצ

zippo: הקולקציה 161 שח' החדשה ברשת ג'נטלמן. צילום יחצ

מכת בכורות – כל מי שיש לו אח גדול מזמן השלים עם העובדה שיש דברים שישתנו רק "על גופתו". כך למשל הסאונדטרק הקבוע, שלא יתרחב ויכלול שירים שבני משפחה אחרים אוהבים. אז אם כבר הוא חולק את הטעם המוזיקלי שלו עם העולם, למה לא לעשות את זה בסטייל, עם רמקול מעוצב בצורת גולגולת. הרמקול מתחבר למגוון מכשירים וניתן לשליטה על ידי הסמארטפון או באמצעות לחיצה על השיניים (של הגולגולת כמובן). (279 ש"ח)

רמקול גולגולת

רמקול גולגולת

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר