שדכניות מומלצות במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

שדכנים מומלצים במרכז

למצוא שידוך בימינו זה לא עניין פשוט, בעידן אפליקציות ההיכרות שמציפות אותנו מכל כיוון, קשה למצוא את בחירת לבך, בעזרתן ובלעדיהן. הלכנו לחפש אלטרנטיבות אנושיות ואמינות, שיעשו לכם את העבודה בלי לדפדף ימינה ושמאלה עד אין קץ. הכירו את השדכניות המומלצות שלנו

פורסם בתאריך: 5.5.19 08:27

שידוך הוא מקצוע עתיק מאוד, שאולי חלקנו חושבים שכבר מזמן עבר מזמננו, אך המחשבה הזאת שגויה בהחלט. בעידן שבו אפליקציות ואתרי היכרויות חדשים צצים בכל רגע, וכל נושא ההיכרות ומציאת בן/בת זוג הפך לווירטואלי לחלוטין ולא אמין או דיסקרטי, שידוך היא האופציה הכי אנושית ואמינה שיש בשוק. אם כל מה שחשבתם על הנושא שהוא שייך לדתיים או חרדים גם פה טעיתם. שידוך בימינו מוצע לקהל הרחב, לכל סוגי הרווקים והרווקות בכל הגילאים וזאת הדרך החדשה- ישנה למצוא את אהובכם.

שדכנית מובילה בתל אביב – אנה כץ

אנה כץ, שדכנית מקצוענית, בעלת עסק ומוניטין ותיק של 25 שנים בתחום. אנה עלתה לארץ מליטא בעליה של שנות ה- 90 וכיום מנהלת עסק שידוכים בתל אביב המכיל מאגר לקוחות קבוע של אנשים מגילאים שונים המחפשים רומנטיקה ויחסים למטרת התמסדות והתחלת משפחה עתידית.

השירות

לאנה קליניקה בביתה בתל אביב, שם היא נפגשת עם לקוחותיה לפגישה בארבע עיניים למטרת היכרות ובדיקה ראשונית של הצרכים והרצונות, הסטטוס הרומנטי והיסטוריה משפחתית. המידע נשמר דיסקרטי ומשרת את אנה לאישור הכוונות וסיבות איתן מגיעים הלקוחות לחיפוש אחר בן/בת זוג פוטנציאליים.

לאחר הפגישה, אנה מלווה את לקוחותיה לאורך תקופה של 6-12 חודשים במהלכה היא מפגישה אותם עם רווקים/רווקות אחרים מהמאגר עד שהצלחה רומנטית נרשמת בחיוב וניתן להמשיך לזוג המרוצה הבא.

הלקוחות

מאגר הלקוחות המגוון של אנה כולל בתוכו בעיקר אנשים בגילאי 30 פלוס, המוכנים להתחייבות ומעוניינים בהתקדמות לעבר השלב הבא בחייהם. לעיתים מגיעים לקוחות מבוגרים הדורשים התייחסות פרטנית, כפי שאנה סיפרה לנו: "לאחרונה היה לי מקרה של איש בן 80 שהגיע, אתו עבדתי תקופה ופניתי אליו ברגעים בהם הזדמן לי להכיר מישהי מתאימה ואז יכולתי להחמיא למקרה על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך בנושא אפליקציות להיכרויות?

"האינטרנט נותן מענה לאנשים המחפשים קשרים קצרי טווח, אך לרוב הוא גם מספק מצג שווא של הבנאדם הנמצא בצד השני. אנשים נוטים להתאכזב ולעיתים להיפגע ולהינזק מאינטראקציות ברשת, החל ממקרה בו הגיע מישהו שלא נראה כמו בתמונות ועד לאנשים המתחזים לאחרים. אצלנו בקהילה של השדכנים, אנשים מקבל אינפורמציה נכונה, אנחנו בודקים… באינטרנט מספרים סיפורים… אני בודקת כל לקוח, אני רואה את הלקוח, מדברת איתו ומבינה בדיוק מה אני צריכה לעשות בשבילו."

המלצה שלנו

אם הגעתם לשלב בו אתם מעוניינים להתחייב, לחקור יחסים מזווית אינטימית ובוגרת, אז אנה מציעה אלטרנטיבה אנושית מהימנה לרעשים ומסכי העשן הנמצאים ברשת. אנה מספרת על עבודתה: "העבודה לא תמיד קלה עם אנשים, ולפעמים אני מלווה לקוחות לאורך זמן, אבל התהליך משתלם ובסופו מגיע תגמול גדול בהרבה מהמכשולים בדרך. כל בנאדם שמגיע אלי, נכנס לי ללב ואני מחויבת לעזור לו במסע הרומנטי שלו."

אנה דבקה במטרה שלה לסייע בתהליך המורכב ולעיתים מתסכל של מציאת בן זוג מתאים לחלוק איתו את חיינו ולהקים משפחה. אנה משתפת ומדגישה: "אני בנאדם מאוד חיובי ואנשים נוטים להתחבר אלי בקלות. העזרה אצלי מגיעה מהמקום הנכון ומלווה ברגש חם ואוהב. אני לא מפסיקה עד שאני מקבלת בוואצאפ – 'בינגו!'"

צור קשר

054-560-9029

תל אביב

אנה כץ: שדכנית עם 25 שנות נסיון

אנה כץ: שדכנית עם 25 שנות נסיון


יחד היכרויות: הגיע הזמן למצוא אהבה

חברת השידוכים המובילה 'יחד היכרויות' בניהולו של איציק נוח, מתאימה בהצלחה זוגות אנשים מזה 30 שנה. איך עושים את זה נכון? ומה הבעייתיות באפליקציות ההיכרויות באונליין?

אם אתם רווקים בשנות השלושים לחייכם, השעון כבר מתחיל לתקתק ואתם מוצאים את עצמכם עדיין מחליקים ימינה בשמאלה באפליקציות בנייד, כנראה שהגיע הזמן לנסות דרך אחרת. הדבר נכון לכל גיל, לא רק עבור צעירים הכמהים לזוגיות ונישואין, גם בגיל המבוגר ביותר אנשים תמיד מחפשים אהבה.

מחקרים מראים, כי הרווקה הממוצעת נמצאת בטינדר כ -90 דקות ביום, ובכל זאת מחליקה ימינה (התאמה), רק ב- 14% מהמקרים, וזו רק אפליקציה אחת. כשמדובר בהרשמה לאפליקציות השונות, למענה על עשרות שאלות לצורך ווידוא התאמה, לבחירת התמונות האולטימטיביות שתצגנה אותנו בדרך הטובה ביותר, ומעבר על ההיצע למשך שעות ארוכות, מדובר למעשה במשרה חלקית במקרה הטוב, ללא תגמול כספי. ברוב המקרים, גם ללא תגמול זוגי בסופו של יום.

מדוע זה קורה? שאלנו את איציק נוח, שדכן מנוסה ובעלי חברת השידוכים המובילה 'יחד היכרויות' הפועלת מזה 30 שנה בהצלחה מוכחת.

"יש יתרונות לאפליקציות ולאתר ההיכרות באונליין. ברוב המקרים הן חינמיות, זמינות באופן מידי, ומציגות את הפרטים העיקריים להם אנו זקוקים כדי לוודא התאמה ראשונית, לדוגמה: תמונה של המשתמש, גילו, מצבו המשפחתי, הגובה שלו, ובאפליקציות מסוימות אף אחוזי התאמה, בהתאם לשאלון שמילאתם. עם זאת, ישנם חסרונות לא מבוטלים, כשהעיקרי שבהם הוא, שאי אפשר באמת לדעת מה הוא מחפש, והאם הוא אכן מעוניין בקשר רציני ובלעדי, כפי שהצהיר".

וזה גורם לעוגמת נפש?

"בהחלט. הגיעו אליי אנשים רבים מספור שעייפו מהאפליקציות הללו כיוון שעל אף שהיתה התאמה לכאורה והכל נראה מצוין, הם גילו לא פעם כי האנשים שם לא באמת מחפשים קשר רציני, ואחרי זמן קצר פשוט עוברים הלאה. זה עשוי להכאיב מאוד למי שנמצא שם מתוך כוונה אמיתית למצוא זוגיות ואף נישואין ונתקל שוב ושוב באנשים לא מהימנים".

מה היה לפני עידן האינטרנט?

"למעשה זה עדיין קורה עד היום. אנשים לפעמים מצליחים למצוא אהבה ברכבת או באוטובוס, בעבודה, בבית קפה, במועדונים, וכד'. אך זה הרבה יותר קשה והמקרים שמסתיימים בהצלחה הם בודדים. כי אתה לא באמת יכול לדעת מה מחפש הצד השני, ואם תהיה התאמה בסופו של דבר. מלבד זה, אנשים בעידן האינטרנט פחות נוטים לייצר קשרים עם אנשים זרים ברחוב, כיוון שהאפשרויות באינטרנט הן נוחות יותר ופחות מביכות".

כיצד משרד שידוכים פותר את העניין הזה?

"ראשית מבחינה פונקציונלית. ברגע שאדם נרשם למשרד שלנו ומשלם כסף על מנת למצוא אהבה, אין ספק שהוא מחויב לכך. כך, כל מי שמגיע אלינו יודע שמי שנמצא במאגרים שלנו משלם עבור השירות ולכן לכולם שם יש כוונות רציניות בקשר. מעבר לכך, מדובר בתהליך של הרשמה, היכרות איתנו ועם הצוות המקצועי, מילוי שאלון, שיחות היכרות וכן הלאה. אנשים שאינם מעוניינים בקשר זוגי בלעדי, לא ישקיעו את הזמן והכסף שלהם".

מהם היתרונות שאתם מספקים ללקוחותיכם במציאת אהבה?

"אנחנו חברה גדולה ומוכרת הפועלת מזה 30 שנה ובעל מוניטין מוכח בתחום הזוגיות. אני מפעיל שני סניפים ברמת גן ובחיפה, ואנחנו מבוססים במקומות אלו ויצרנו מוניטין מוכח. יש לנו מאגר גדול מאוד של אנשים שמחפשים אהבה ואנו משתמשים במיטב הטכנולוגיה המתקדמת כדי לבצע את ההתאמות המדויקות על פי בחירת הלקוח בכל הקריטריונים האפשריים: מצב משפחתי (רווק/גרוש/פרוד/אלמן), ילדים, גובה, מראה חיצוני, עיסוק, השכלה, זיקה לדת, תחביבים, העדפות מבן הזוג.. וכן הלאה. כך, כאשר לקוח שלנו מאופיין במערכת ע"פ הקריטריונים הללו, אנו יודעים להתאים לו בדיוק את בן הזוג האידאלי, אותו הוא מחפש.

יתרון נוסף הוא, שמציאת אהבה היא עבודה של ממש. לא לכולם יש את הזמן הזה לשבת ולבדוק ולשאול ולחקור, כל אחד שהם מכירים ואנחנו עושים זאת במקומם. התפקיד שלנו הוא לראיין לעומק את בני הזוג הפוטנציאלים עבורם, ולעשות את כל הבדיקות הנדרשות במקומם, על מנת לוודא התאמה.

אנחנו גם מחפשים עבור לקוחותינו בני זוג בהתאם לסוג הקשר שהם מעוניינים בו. יש כאלו הפונים למטרת נישואין, יש כאלו למטרת חיים משותפים, ואחרים המעוניינים בבן זוג קבוע מבלי לגור יחד. הכל מקובל והכל לבחירת הלקוח ועל פי רצונותיו".

כיצד התהליך נעשה במשרד שלכם?

"את המידע הראשוני אנחנו מספקים למתקשרים כבר בשיחת הטלפון. אנחנו מסבירים להם על המשרד ועל האפשרויות השונות, על המאגרים שלנו והטכנולוגיה וכיצד הם יוכלו להפיק את הטוב ביותר באמצעות השירותים שאנו מספקים.

לאחר מכן, נתאם פגישה של כשעה, בה הלקוח יישב איתי ועם צוות היועצים שלנו על מנת לבצע היכרות מעמיקה עמו ולברר את המטרה ואת סוג הקשר והאדם בו הוא מעוניין. הפונה יציג תעודת זהות עם פרטים אותנטיים, ואת הפרטים המלאי שלו ואנו נכניס אותו למאגר ונתחיל להציע לו התאמות. אנו מספקים שירותים נוספים מלבד שידוכים, ביניהם: ייעוץ זוגי, הכוונה, אימון אישי, שיחות ועוד".

ישנם מקרים בהם לא הלקוח פונה בעצמו?

"בהחלט. יש אחוז לא מבוטל של הורים שמחפשים שידוך לילדים שלהם ובחלק מהמקרים אפילו ללא ידיעתם. יש לנו את הדרכים לייצר שידוך באופן כזה שלא יחשוף את הפונה אלינו, כדי שלא ליצור מתחים מיותרים בין בני המשפחה".

כיצד אתם מבצעים את ההתאמה הנדרשת?

"יש לנו צוות מקצועי ומומחה בנושא שיושב כל יום מתשע בבוקר עד תשע בערב, עובר על המאגרים ומבצע התאמות לפי הקריטריונים שנבחרו. אנחנו כמובן עומדים בקשר יומי עם הלקוחות שלנו ומשוחחים איתם לפני כל הפניה, כדי לוודא שהם מעוניינים באדם שהצענו להם. חשוב לציין כי אנו עובדים עם כל האוכלוסיה ללא הבדל גזע ודת. מבחינתי, בכל התאמה שיצרתי, ולאורך השנים חיתנתי עשרות זוגות, בכל פעם שיש התאמה והצלחה זה מרגש מחדש. מבחינתי זה סוג של שליחות הרבה מעבר למקצוע, ואני שמח בכל יום מחדש שאני עוסק בכך".

 

כתובת המשרדים: רחוב אבא הילל 7 רמת גן

שדרות ההסתדרות 25 חיפה

טלפונים: 03-5758686, איציק   052-8762117

שדכנים מומלצים במרכז הארץ: הכירו את איציק נוח. צילום: יוני לאופר

שדכנים מומלצים במרכז הארץ: הכירו את איציק נוח. צילום: יוני לאופר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר