Mommy makeover: הטרנד המוביל בניתוחים הפלסטיים. תמונה ממאגר Shutterstock

Mommy makeover: הטרנד המוביל בניתוחים הפלסטיים

ד"ר הדר ישראלי, מנתחת פלסטית מובילה, מסבירה את כל מה שחשוב לדעת על הניתוח הפלסטי המהפכני: Mommy makeover

פורסם בתאריך: 7.5.19 09:44

הניתוח הפלסטי Mommy makeover המיועד לנשים שסיימו עם ההריונות והלידות, הפך מהר מאוד להיות טרנד כלל עולמי וממשיך לרשום הצלחה אדירה גם בישראל.

המונח Mommy makeover, מתייחס בעיקר לניתוח משולב חזה ובטן, ומתבצע באזור ה"טורסו" בגוף האשה, כל השטח המתחיל בבית החזה ומסתיים בחלק העליון של הירכיים, באזור המפשעה. הוא מותאם במיוחד לאמהות שעברו הריונות ולידות וסיימו את הפרק הזה בחייהן, וכעת שואפות לרוץ קדימה עם החיים, להיראות במיטבן, ולהיפטר מהשפעות ההריונות, הלידות וההנקות, על גופן.

"במאה ה- 21, אין בהכרח הלימה בין הגיל הכרונולוגי שלנו ובין המראה החיצוני". אומרת ד"ר הדר ישראלי, מנתחת פלסטית מובילה, רופאה בכירה בבית החולים האוניברסיטאי אסותא באשדוד ושותפה במרכז המומחים 'וינקלר קליניק'. "עם העליה בתוחלת החיים בזכות הקידמה ברפואה, חלה תמורה משמעותית במאה השנים האחרונות בסגנון החיים וב'וול בינג' שהגיעה לשיא בשנות ה- 2000 ומאז ממשיכה לנסוק. קיבלנו עולם המכיר בהעצמה הנשית ובכוח הנשי, ובשאיפתן של נשים  שסיימו את שלב ההריונות והלידות להמשיך ולטפח את הקריירה שלהן, את הנשיות, הזוגיות, ושיש להן עוד כמחצית שנות חיים להמשיך לתפקד, להיראות טוב וליהנות מהחיים".

Mommy makeover: ד"ר הדר ישראלי מסבירה על התהליך. צלם : אילן ברק

Mommy makeover: ד"ר הדר ישראלי מסבירה על התהליך. צלם : אילן ברק

מה היה הטריגר העיקרי שהוביל לניתוחים הפלסטיים הללו?

"היה זה הפער העצום בין איך שאשה נראית ובין איך שהיא מרגישה, כיוון שהגוף שלה עבר שלוש או ארבע לידות, והיא רוצה להמשיך ללכת לים, לבריכה, לאירועים שונים, ולהיראות "סוף הדרך". היא רוצה ללבוש שמלה צמודה וסקסית שתבליט את חיטוביה, להמשיך להרגיש מושכת ונשית, ולא להסתגר בבית מבוישת, רק כיוון שהגוף שלה לא חזר להיות מה שהוא היה פעם. הגוף הביולוגי שלנו, לא עומד בקצב של הכרונולוגיה המתמשכת. מעבר לפן האישי של הדרך בה האשה מסתכלת על עצמה, יש גם את עניין הרשתות החברתיות שמגביר את הלחץ להיראות טוב. אנחנו מצטלמות כל הזמן ומעלות תמונות לרשת ורוצות להיראות מצוין. וגם כוכבות הקולנוע והפופ בנות ה- 40-50 נראות נפלא, לרוב בזכות הניתוחים הפלסטיים ומפרסמות תמונות שלהן בלי סוף, מה שמייצר אידאל של היופי הנשי בגילאים הבוגרים".

מה הכירורגיה הקוסמטית יכולה לעשות?

"היא מאפשרת להשיג מראה רענן, צעיר ואסתטי, שילווה את האשה למשך שנים רבות ולא רק לתקופה זמנית.

לאחר ההריונות, הבטן בדרך כלל לא תחזור למה שהיתה. הבטן רופסת יותר והשרירים רופפים, יש סימני מתיחה שנותרו ועודף עור ולא משנה כמה ספורט נעשה, הדברים הללו לא נעלמים ללא התערבות כירורגית.

לעתים יש צלקת שנותרה מהניתוח הקיסרי ומעליה שיפולי הבטן, וזה לא נעים ומעיק על האשה מאוד".

כיצד מבוצע ניתוח ה – Mommy makeoverואיך הוא פותר את הבעיה?

"הניתוח הזה מבוצע כאמור באזור הטורסו, בין הצוואר לאגן. הוא כולל ניתוחי שד: הקטנה/ הגדלה והרמה. מילוי בסיליקון או באמצעות שומן הגוף, מתיחת בטן מלאה או מיני מתיחת בטן, תיקוני דופן הבטן, תיקוני בקעים, הידוק של שרירי הבטן, וכמובן שאיבות שומן. לעתים גם מבצעים שאיבת שומן באזור הירכיים, לבקשת האשה ואפילו הרמת עפעפיים. אני מבצעת פרוצדורה ייחודית של שאיבת שומן מונחת סיב לייזר, שעוזרת להידוק של העור כשאין הרבה עודפים של עור".

מה חשוב לבדוק, כשבוחרים מנתח מומחה לניתוחים הללו?

"אני רואה חשיבות מהותית בחיבור לרופא המנתח. האשה צריכה להרגיש שהמנתח מבין בדיוק אלו תוצאות היא רוצה להשיג ומה היא רוצה לקבל. לי כמנתחת, חשוב מאוד להגיע לתוצאה טבעית ככל האפשר בהתאמה לפרופורציות של הגוף, עם זאת, אני מקפידה ללכת עם הרצון של המטופלת ככל האפשר, ולא להתעקש על מראה טבעי למשל, כשהמטופלת לא מעוניינת בכך. ישנן נשים שיעדיפו הגדלת חזה מוגזמת ולא פרופורציונלית, ותפקידי הוא להמליץ לאשה מה יתאים לה ביותר, אך לא לנסות לשכנע אותה בניגוד לרצונה. בסופו של דבר, היא זאת שקובעת (במסגרת המקובל).

מאוד חשוב לי להקשיב ולהבין את הפרופורציות שהמטופלות רוצות להשיג, ולהסביר להן מה ריאלי ומה לא. להסביר היטב את נושא הצלקות שיישארו והיכן הן ימוקמו. הכנות של המנתח והיושרה שלו, אינן ניתנת לוויתור.

כמובן שצריכים להיות מקצועיים, מנוסים ובעלי מוניטין וותק בתחום. אני עברתי השתלמויות מיוחדות בבוורלי הילס ושיטות מתקדמות לניתוחים פלסטיים בהן עושים שימוש בניתוחים של כל הכוכבות הגדולות".

אין הרבה מנתחות נשים מה היתרון שלך בכך?

"אשה מבינה ללב האשה, בדרך הטובה ביותר. אני מזדהה עם רצונן להמשיך ולהיראות הכי טוב שהן יכולות ולא לוותר על החלום שלהן למראה נפלא ואסתטי. אשה יודעת בדיוק מה אשה אחרת מרגישה כלפי הגוף שלה, שכבר לא נראה ומרגיש כמו פעם, ועד כמה זה חשוב לה לחזור לממדים האופטימליים.

אני הכי מתרגשת מהודעות טקסט שמנותחות שלי שולחות לי לאחר הניתוח, לפעמים אפילו שנה או שנתיים מאוחר יותר, מראות לי תמונות שלהן וכותבות לי הוקרת תודה וכי שיניתי את חייהן, מבחינתי זה אומר הכל".

ד"ר הדר ישראלי

קליניקות: רפאל איתן 1 קריית אונו
ברזיל 17-19 רמת אביב

מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם
מעבר לאתר 
טלפון: 058-6141211

ד"ר הדר ישראלי. צלם: אילן ברק

ד"ר הדר ישראלי. צלם: אילן ברק


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר