עיצוב שיער: דניאל אייש, צלם: שי יחזקאל, סטייליסט: ראובן כהן, מאפרת: טלי פאוור, דוגמנית: אנסטסיה טל.
עיצוב שיער: דניאל אייש, צלם: שי יחזקאל, סטייליסט: ראובן כהן, מאפרת: טלי פאוור, דוגמנית: אנסטסיה טל.

מעצבי שיער בנתניה: יצירתיות ומקוריות הן שם המשחק

יש כאלה שעבורם תספורת היא מטלה חודשית, כאלה שאוהבים לשנות את התספורת שלהם על בסיס שבועי וכאלה שמעוניינים בתספורת ספציפית ומדויקת. אולם, המרכיב המשותף לכל הקבוצות הללו, הוא הצורך במעצב שיער מקצועי ומוביל בתחומו. והיכן תמצאו אדם שכזה? הכירו את מעצבי השיער המומלצים ביותר באזור נתניה

פורסם בתאריך: 14.5.19 00:06

“Glamour Bar by Daniel Ayache” – מעצב השיער האקסקלוסיבי מפריז ששיגע את נתניה

מאחורי כל אדם מצליח מסתתר סיפור חיים ארוך ומפותל. אך הדרך להצלחה משתנה בין בעל מקצוע משגשג אחד לאחר. יש כאלה שהיו ברי מזל, כאלה שהשקיעו שנים ארוכות בחיפוש אחר התשוקה האמיתית שלהם, כאלה שלמדו את המקצוע באינספור מקומות וכאלה שלקחו סיכונים וניצלו הזדמנויות עד תום.

מעצב השיער דניאל אייש, מהווה מן שילוב הזוי של כל אלה. מדובר באמן אמביציוזי ויצירתי בצורה יוצאת דופן, אשר עבר אינספור חוויות ומכשולים בדרך להצלחה. החל מההתמחות של דניאל בפריז ועד להקמת המספרה האקסקלוסיבית בנתניה, דניאל המשיך לשאוף לשלמות, לא וויתר אפילו ברגעים הקשים וראה לנגד עיניו חזון אחד ברור ויציב- להיות אחד ממעצבי השיער המובילים בישראל. והודות לדבקות העיקשת של דניאל במטרה, החלום הגדול ביותר בחייו התגשם.

בואו נחזור כמה עשרות שנים אחורה בזמן- דניאל היה תלמיד מצטיין בתיכון, אשר בשלב מסוים מאס בלימודים המשעממים ויצא לחיפוש אחר התשוקה האמיתית בחייו. כבר אז, אנשים רבים זיהו את הכישרון הרב של דניאל בתחומים אמנותיים שונים ומגוונים, כמו ציור ונגינה, ואחד מבני משפחתו, הציע לו לעבוד יחד אתו ב"מספרת רוק הייר", אשר כונתה גם "מספרת הסלבס".

עיצוב שיער: דניאל אייש, צלם: שי יחזקאל, סטייליסט: ראובן כהן, מאפרת: טלי פאוור, דוגמנית: אנסטסיה טל.

ומדוע זה היה הכינוי שלה? מכיוון שכל הברנז'ה התל אביבית הסתפרה אך ורק במוסד הזה. דניאל פגש שם את שלושת הספרים המובילים בישראל, אשר זיהו את כשרונו, העריכו את המוטיבציה הרבה שלו, והחליטו לקחת את דניאל תחת חסותם. הוא זכה להתחכך במפורסמים רבים (אשר חלקם נמצאים אתו בקשר עד היום), צבר מיומנויות רבות בתחום עיצוב השיער ויותר מכל- גילה את המקצוע המתאים ביותר עבורו.

כעבור מספר שנים, עבר דניאל לפריז על מנת לעבוד ברשת עיצוב השיער היוקרתית בעולם- “Dessange”. במהלך החוויה המטורפת הזו, עיצב דניאל את זהותו כאמן שיער ובנה את תפיסת העבודה הייחודית שלו. כעבור שנה וחצי, החברה הציעה לדניאל לנהל מספרה חדשה אשר נבנתה בחסותו של איש עסקים מפורסם וממוקמת, איך לא- בארץ מולדתו של דניאל.

דניאל ניהל את המספרה בתל אביב במשך ארבע שנים ולאחריהם, החליט להקים בנתניה (דווקא באזור מבודד ופחות מבוקש בתחום עיצוב השיער) מספרה מאפס, לעצב אותה בקפידה ולהכניס אליה את הטאץ' האישי שלו. מיותר לציין שתוך זמן קצר, הפכה המספרה לשם דבר בישראל. כיום, בשביל להזמין תור למספרה, תצטרכו לעמוד ברשימת המתנה ארוכה. ומדוע כל כך הרבה אנשים הולכים דווקא למספרה הזו? ובכן, זה לא רק הניסיון הרב השנים של דניאל והכישרון הרב שלו בתחום, אלא החוויה הייחודית שהמקום מספק לאינספור לקוחות מכל רחבי הארץ.

מספרת “Glamour Bar by Daniel Ayache”, כשמה כן היא, כוללת בר ערבוב צבעים ייחודי. הלקוחות יושבים על הבר, הברמן מאבחן ומסביר להם על מאפייני השיער השונים ולבסוף, רוקח עבורם צבע, בהתאם לסוג השיער שלהם ולרצונותיהם האישיים. כמו כן, לקוחות המקום נהנים ממשקאות קלים ואלכוהוליים המיוצרים במקום. כן, קראתם נכון- כל ביקור במספרה של דניאל הוא חגיגה של ממש.

למרבה ההפתעה, זוהי רק טעימה מסיפור חייו של דניאל, שגם עבר בחייו השתלמויות וקורסים רבים, משמש כשגריר "לוריאל פרופסיונל" והשתתף במופעים ותצוגות אופנה בינלאומיות. מדובר באמן ששואף לשלב בין ענפים אמנותיים שונים, על מנת לייצר עבור הלקוח חוויה מקורית ויוצאת דופן. הודות לכישרון העצום של דניאל, תפיסת העבודה המקורית שלו והשאיפה התמידית להתפתח ולשדרג את עצמו ואת מספרתו על בסיס קבוע, דניאל נחשב, ללא כל צל של ספק, לאחד ממעצבי הישראלים המובילים בישראל בפרט ובעולם בכלל.

“Glamour Bar by Daniel Ayache”

כתובת: זלמן שזר 10, נתניה.

טלפון: 09-8853121

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

עיצוב שיער: דניאל אייש, צלם: שי יחזקאל, סטייליסט: ראובן כהן, מאפרת: טלי פאוור, דוגמנית: אנסטסיה טל.


מספרת ג׳וזף – מספרה ניו יורקית במרכז נתניה

הסיפור של ג'וסף, הבעלים של מספרת ג׳וסף בנתניה, התחיל כשהיה נער צעיר ועבד במספרות מקומיות בעיר לאחר שלמד את המקצוע. "הסתכלתי על ספרים אחרים ונדהמתי מהתהליך שאישה עוברת במספרה מהרגע בו היא מבקשת שינוי ועד הרגע בו היא יוצאת משם בהרגשה מלכותית, והחלטתי לנסות את מזלי בתחום". נזכר ג'וסף. לאחר שסיים את שירותו הצבאי, התחיל ג'וסף לעבוד במספרה תל אביבית במשך כשנתיים עד שקיבל הצעת עבודה מהסרטים – הבוס שלו שטס לפתוח סלון בניו יורק, ביקש ממנו להצטרף אליו כיד ימינו.

ג'וסף לקח את ההזדמנות בשתי ידיים ולאחר שצבר ניסיון מרשים בסלון הניו יורקי, קיבל הצעה נוספת מאחד הספרים הידועים בארה"ב בזמנו ובעל הסלון היוקרתי דאז – ג'ון סאהג שבמנהטן. ג'ון התמחה בתספורות 'על יבש' כשהשיער לא חפוף ולח, וג'וסף אימץ את השיטה ואף פועל לפיה עד היום. ג'ון זיהה את הפוטנציאל הנדיר של ג'וסף בתחום ושילב אותו בהפקות אופנה רבות, וכך טיפס ג'וסף במעלה הפירמידה בתחום עיצוב השיער ויצא לצילומים, עבד בהפקות גדולות עם לקוחות איכותיים ומוכרים והפך ידוע בקרב הקהילה האמריקאית בכלל ובקרב הקהילה היהודית בפרט.

לאחר 5 שנים של עבודה אינטנסיבית ומעצימה בסלון של ג'ון, החליט ג'וסף שהגיע הזמן לעשות את הצעד העצמאי ופתח את מספרת 'יוסי יוסי' ב- upper east sideשבניו יורק. הנחיתה היתה רכה: "90% מהלקוחות שלי עברו איתי לסלון החדש שפתחתי, לשמחתי הלקוחות סמכו עליי והרגישו בנוח. הקמתי צוות מקצועי של 12 עובדים ועבדנו מסביב לשעון". מספר ג'וסף.

עם שמונה עשרה שנים של ניסיון עשיר ממספרות בניו יורק ורזומה שהולך לפניו, הבין ג'וסף שהסיפוק האמתי יגיע כשיפתח מקום משלו במרכז הארץ ולא יהיה מפוצל בין הקריירה לבין המשפחה. כשחזר לארץ החליט ללכת עם הלב ולפתוח מקום משלו בעיר מולדתו, נתניה, למרות ההצעות העסקיות הרבות שקיבל מבעלי עסקים בתל אביב. היום, שנה לאחר שחזר מניו יורק, מנהל ג'וסף סלון בוטיק בבעלותו תחת השם 'ג'וסף' במרכז העיר וההצלחה לא ממאנת לבוא.

הסלון של ג'וסף מתמחה בעיצוב תספורות לנשים, גוונים, פסים, צבעים, תסרוקות ערב, איפור מקצועי, ואיפור קבוע. עיצובי השיער קלים לתחזוק עצמי שאינם מצריכים ביקורים חוזרים ונשנים במספרה: "לפני היציאה מהמספרה הלקוחה מקבלת כלים פרקטיים שיעזרו לה לשמר את התוצאות לאורך זמן". בסלון תוכלו למצוא עמדת פן ומייק אפ בר שכוללת מספר מקומות ישיבה ומתאימה בין היתר לקבוצת לקוחות שמגיעה לקראת אירוע וצריכה טאצ' של פן ואיפור, וכך כולן יכולות ליהנות מפינוק במחיר נוח.

לאורך כל השנים, הקו המנחה של ג'וסף תמיד היה היחס האישי: "לנשים יש מערכת יחסים מאוד מיוחדת עם השיער שלהן וכשהן מגיעות לספר הן חייבות להרגיש שהן סומכות עליו ושהוא נותן להן את מלוא תשומת הלב, גם אם המספרה מלאה בלקוחות, ובזה אני מתמחה בין היתר – אצלי כל אחת מרגישה נסיכה, לא משנה מתי היא באה ומה סוג התסרוקת שהיא מבקשת, והכל – בגובה העיניים ובחיוך".

מספרת ג'וסף – יוסי לוי

טלפון: ‏09-7999850

כתובת: גיבורי ישראל 5 א', נצבא, פולג נתניה (לשעבר BIG)

שעות פעילות:
א' – ה': 10:00-21:00
ש': 9:00-14:00

קישור לדף הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר