אימון זוגי במרכז הארץ. תמונה ממאגר Shutterstock
אימון זוגי במרכז הארץ. תמונה ממאגר Shutterstock

מאמני זוגיות במרכז הארץ: הפתרון לזוגיות האידיאלית קרוב מתמיד

לא טוב היות האדם לבדו, אך כדי שיוכל לחיות בזוגיות טובה ומיטיבה עליו לעבור כמה שיעורים/אימון מאמנים זוגיים ומשפחתיים מספרים על השיטות והתהליכים שבהם הם מביאים את המתאמנים שלהם למציאת בני זוג, ולשיפור התקשורת הזוגית

פורסם בתאריך: 29.5.19 21:57

אהרן אבידן – אימון זוגי: מציאת זוגיות, סיום זוגיות, זוגיות שנייה

מימוש מלא של הפוטנציאל האישי לא יכול להתקיים ללא חיי זוגיות, אבל נדמה שיותר ויותר נשים וגברים מתקשים למצוא בני זוג. אך אין זה משנה לכמה אפליקציות הם יהיו רשומים, עד שלא תהיה נגיעה בשורש האמיתי של הבעיה או הקושי, הם לא יוכלו למצוא את הזוגיות הנכונה והמיטיבה עבורם.

אהרן אבידן הוא מאמן רב תחומי לאימון אישי ואימון לזוגיות, שני תחומים המתחברים יחד.
אהרן אבידן מוסמך על ידי שלושה בתי ספר לאימון. בעברו עסק בתחום ההנדסה ולפני כעשור החליט לשנות כיוון ולעזור לאנשים באמצעות אימון אישי. לאור בגרותו וניסיונו, הוא מאמן בהחלט לא קונבנציונלי בגישה שלו למתאמנים. בניגוד למקובל באסכולת האימון, כשאהרן  מוצא פיתרון אופטימאלי ויצירתי הוא מציע אותו למתאמניו. חלק מלקוחותיו מגיעים בגלל הקושי למצוא בן זוג, אחרים מגיעים על מנת לשפר זוגיות ויש מי שנפרד מבן זוגו ורוצה לפתוח בפרק זוגי חדש בחייו. אהרן ניחן בפתיחות, ראש גדול, חשיבה מחוץ לקופסא, ניסיון חיים בגרות ורגישות לבני אדם, אינטואיציה טובה, ויכולת להתחבר לאנשים – אלו הם המרכיבים אשר הופכים מאמן אישי וזוגי למאמן מצוין.

כפי שאף אחד מעולם לא הכשיר אותנו להיות הורים כך לא הוכשרנו להיות בני זוג. ברוב הבתים שגדלנו בהם, לא ראינו מודל לזוגיות טובה ובריאה, גם בבתי הספר לא לימדו אותנו תקשורת בין אישית וזוגיות מהי. לכן, בשלב כזה או אחר בחיינו, כולנו זקוקים לאימון זוגי, גם למי מאיתנו שחובק בן או בת זוג. להיעדר של זוגיות או לזוגיות לא בריאה יש השלכות הרות משמעות על החיים הרגשיים והכלכליים של כל אחד מאיתנו. בהכשרה נכונה לזוגיות, אפשר למנוע חלק גדול מהבחירות המוטעות, או לדעת כיצד לתפקד נכון בזוגיות על מנת שלא להגיע למצב של סכסוכים, תסכולים ופרידות כואבות ויקרות.

אהרן חיבר בין זוגות רבים והיה אורח הכבוד במספר חתונות. יחד עם זאת, יש שהיו בזוגיות שלא היטיבה עימם, ואהרן יעץ להם להיפרד, לימד אותם מהי זוגיות נכונה, איך ליצור זוגיות חדשה ולא לחזור על טעויות עבר, והיום הם חיים בזוגיות מאושרת.
באימון הזוגי אהרן מאמן את בני הזוג לגבי שלושת המרכיבים שחייבים להיות בזוגיות נכונה, התאמה של סגנונות תקשורת לבני זוג שונים, ממתאמנים המחפשים זוגיות הוא מבקש להגדיר מה הם מחפשים בבן זוג מתאים, יחד בונים תוכנית פעולה, מנטרלים פחדים ומחשבות מעכבות ומגדירים היכן פועלים על מנת למצוא את בן או בת הזוג, עובדים על שיפור התדמית באמצעות ייעוץ מקצועי, ועל ייצוג נכון באתרים באינטרנט ובאפליקציות.

אם גם אתם רוצים למצוא את בן או בת הזוג שלכם ולקבל כלים מעשיים להתנהל נכון בזוגיות טובה, צרו קשר עם אהרן אבידן:

טלפון: 050-5521817

מעבר לאתר

מייל: [email protected]

אהרון אבידן

אהרון אבידן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר