רכיבה טיפולית בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
רכיבה טיפולית בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

רכיבה טיפולית בשרון: המקומות הנחשבים ביותר

קשר בין סוס לאדם ידוע כבעל יתרונות רבים. מערכת יחסים שכזו, מחזקת תכונות אופי חשובות אצל האדם ואף עוזרת לו להסתכל על החיים באופטימיות. אז אם אתם מתמודדים עם משבר או בעיה כלשהי, אין ספק שחוות הרכיבה הטיפולית הבאות, יתרמו לכם רבות

פורסם בתאריך: 12.6.19 09:11

"החווה הירוקה" – הבית השני שלכם

רכיבה על סוסים הינה פעילות מהנה וייחודית, אשר לא תשאיר אף אחד מכם אדיש. אולם, מרכיב ההנאה מתגמד לעומת היתרונות הבריאותיים והנפשיים שניתן להפיק מן החוויה הזו. למעשה, רכיבה על סוסים מהווה אקט תראפויטי עבור כל אדם שנמצא במשבר נפשי, מתמודד עם מחלה או ניצב בצומת קריטית בחייו.

"החווה הירוקה" מארחת באופן קבוע עשרות אנשים מאוכלוסיות שונות, אשר עבורם מהווה המקום בית שני. החווה מציעה אינספור שיעורים (בני חצי שעה) עבור ספורטאים, משפחות, אנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, אנשים בעלי בעיות קשב וריכוז, אנשים מאוכלוסיות מיוחדות ועוד. כמו כן, החווה עובדת מזה עשרים שנים בשיתוף פעולה הדוק עם קופות החולים "לאומית" ו"מאוחדת".

אריאלה, בעלת המקום, החליטה לקחת על עצמה את הפן הניהולי של המקום מתוך שתי סיבות מרכזיות. היא מפרטת: "ראשית, מאז ומעולם אהבתי סוסים. אני רואה בהם חיות מופלאות, מורכבות ובעלות אינטליגנציה רגשית גבוהה. שנית, אני מאמינה גדולה ביכולת של אקט הרכיבה על סוסים לשפר ולחזק את האמונה העצמית וביטחונם של בני אדם".

"החווה הירוקה" – הבית השני שלכם. צילום: אריאלה יגור

"החווה הירוקה" – הבית השני שלכם. צילום: אריאלה יגור

צילום: אריאלה יגור

צילום: אריאלה יגור

עבור האנשים שמגיעים אל החווה לצורך טיפולי, מותאמת תוכנית שיעורים אישית, עפ"י מצבם הבריאותי, רצונותיהם ואופיים. אריאלה מסבירה לנו על תהליך בניית התוכנית: "המטפלת בונה עבור המטופל מתווה בהתאמה אישית, אשר יתקיים במסגרת קבוצתית או פרטנית. כמובן שהתוכנית נבנית בשיתוף הדוק עם המטופל ומותאמת לצרכיו האישיים".

צוות המדריכים המנוסים של "החווה הירוקה" מלווים את המטופלים לאורך כל הפעילות ומעניקים להם סט כלים מפורט ועשיר לטיפול בסוסים. אריאלה משתפת: "המדריכים שלנו הם אנשים אדיבים וטובי לב, אשר עושים הכול בשביל להעביר למטופלים את תחושת הסיפוק הגלומה בטיפול בסוס. האווירה החמה הזו, היא הסיבה המרכזית לכך שלקוחות רבים רואים את 'החווה הירוקה' כבית השני שלהם".

דרך הטיפול בסוס ואקט הרכיבה עצמו, כל אדם רוכש מיומנויות רבות אשר תורמות לחיזוק תכונות אופי חיוביות. "הסוס הוא חיה עוצמתית. היא משרה על הרוכבים תחושת רוגע, שלא ניתן למצוא כמותה באף פעילות אחרת. ברגע שהלקוח עולה על הסוס ומדריך אותו, הוא נהיה בטוח בעצמו ומתחיל להסתכל על החיים בצורה אופטימית. זה פשוט קסם שניתן להבין אך רק כאשר עוברים את החוויה הזו", מספרת לנו אריאלה.

בין אם אתם ספורטאים שרוצים להתנסות בתחום, בני אדם שמתמודדים עם קושי נפשי, אנשים מאוכלוסיות מיוחדות או משפחות שרוצות להתנסות בפעילות הרכיבה, "החווה הירוקה" היא המקום שבו כלל רצונותיכם יתמלאו. ואם אתם לא מאמינים לנו, כדאי שתגיעו לשיעור ניסיון ב"החווה הירוקה". אחריו, אנו בטוחים שתתמכרו.

 

"החווה הירוקה" ברמת השרון

טלפון: 03-6497576

וואטסאפ: 054-2521300

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

רכיבה טיפולית בשרון: החווה הירוקה. צילום: אריאלה יגור

רכיבה טיפולית בשרון: החווה הירוקה. צילום: אריאלה יגור


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר