קארין פדר: יועצת פנים מומלצת. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל
קארין פדר: יועצת פנים מומלצת. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

יועצת פנים מומלצת בחדרה

החל מדירה קטנה ואינטימית ועד לקוטג' רב קומות, מעצבת הפנים קארין פדר, תעצב את בית החלומות שלכם בחוכמה, באלגנטיות ורגישות. מצוידת בידע מקצועי וניסיון רב שנים, ביצירתיות ובטכנולוגיה מתקדמת, הכירו את מעצבת הפנים שמטפחת את המציאות מעבר לכל דמיון

פורסם בתאריך: 17.6.19 09:11

הבית שלנו הוא המרחב המשפחתי, האישי והאינטימי ביותר. הבית הוא המקום להירגע ולנוח, להיות טבעיים, ולהתאחד עם האנשים הקרובים אלינו. החל מדירות קטנות, דרך בתים פרטיים יוקרתיים ועד לדופלקסים בצהלה, מעצבת הפנים קארין פדר, יוצרת עיצובים יפיפיים, מזמינים ומלאי השראה.

פדר מטמיעה את התשוקה שלה בכל פרויקט, ומקדישה לכל לקוח את הייעוץ ותשומת הלב האישית ורואים את זה. זה בא לידי ביטוי בכל תהליך יצירה עליו היא חתומה.

קארין פדר עוסקת בעיצוב פנים מזה 7 שנים. היא נמשכה לעולם העיצוב מילדות בעוד שגדלה בבית אומנותי וקבלה השראה מאמה אשר עסקה בציור, שיפוץ וחידוש רהיטים ישנים. היא סיימה את לימודיה במכון הטכנולוגי חולון – תואר B.design  של המחלקה לעיצוב פנים, ולאחר מכן התמחתה ועבדה בכמה ממשרדי האדריכלות ועיצוב הפנים המובילים בארץ. לאחר שצברה די וותק וניסיון, החלה בדרכה העצמאית.

ביתה של פדר, הוא אחד מתחנות החובה כשמגיעים לסטודיו שלה. הצבעים המשתנים בחוכמה, פתרונות ברי ההשגה, התחכום בשימוש הנכון בחלל והעיצוב האקלקטי, המכובד, מרהיבים ביופיים. לכל בית אחר היא מתייחסת כאילו היה ביתה שלה, ומפעילה את כלל החושים, הדמיון, והמחשבה העמוקה, בכדי להגיע לתוצאות המושלמות.

קארין פדר: יועצת פנים מומלצת. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

קארין פדר: יועצת פנים מומלצת. צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל

כיצד את ניגשת לפרויקט חדש?

"צריך להתאהב בכל פרויקט כדי להיות מסוגל לעצב אותו, אבל זו לא חוכמה. אין חלל שלא ניתן לשנות ולהפיח בו חיים חדשים באמצעות העיצוב הנכון. כשאני מגיעה למקום, אני סורקת תחילה את המרחב היטב ולומדת אותו. אני צריכה שהמרחב יהיה ברור לי לחלוטין ואני לא מתחילה לעבוד עד שאני מפנימה את המהות של העיצוב".

אילו חללים את מעצבת, באילו סגנונות?

"אני מעצבת בתים ודירות גם אם אלו דירות שכורות, אין לי סגנון ספציפי מקובע. אני יכולה לעצב החל מחדר בודד בדירה ועד לעיצוב מלא של כל הבית, על פי רצון הלקוח. כמובן שיש את הסגנונות שאני יותר אוהבת ומחוברת אליהם, אבל הכי חשוב לי ללמוד את הטעם של לקוחותיי ולעצב בהתאם. אני תמיד מצליחה למצוא את עצמי ואת הנישה הייחודית שלי בבחירות שלהם, כך, אני נכנסת לפרויקט כמו שותפה, אני מייעצת להם, מראה להם רעיונות וסקיצות, אך לעולם לא כופה את רעיונותיי. מאחר והגעתי מרקע של שינויי דיירים ודירות קבלן שזו בניה מאפס, אני יודעת לתת מענה תכנון כולל גם לאינסטלציה, חשמל, תאורה ועד לרמת ההום סטיילינג – הלבשת הבית".

איזה חדר לדעתך הכי מרכזי בבית?

"היום, במבנה של הדירות החדשות, צריך להתייחס לחלל של הסלון, המטבח ופינת האוכל כיחידה אחת מבחינה תכנונית. היחידה הזו היא 'החלל הציבורי' בדירה, ורוב חיי הבית מתבצעים כאן. המשמעות מבחינת העיצוב שצריכה להיות תחושה של הרמוניה וקו מנחה לסלון, למטבח ולפינת האוכל, ושתהיה חשיבה הוליסטית לגבי ההתנהלות והעיצוב גם בין האזורים עצמם".

כיצד את מתכננת את התאורה?

"את התאורה אני מתכננת החל מהרמה הפונקציונלית – כמות האור הנדרשת בכל חדר וחלל, ועד לרמה של תאורת אווירה. במטבח לדוגמה, צריכה להיות תאורה בעוצמה חזקה יותר כיוון שזה אזור עבודה. בסלון, בדרך כלל אכוון לתאורה מרכזית עם אופציה לאור נעים מאוד לשעות הערב כשרוצים לשנות אווירה. בפינת האוכל, הדגש יהיה על תאורה דקורטיבית ועיצובית יותר מבחינת הסגנון".

מהו תהליך העבודה בתחילת כל פרויקט?

"יש תהליך עבודה מסודר ומובנה. ראשית, עוד לפני הפגישה עם הלקוח, אני שולחת לו שאלון היכרות ראשוני כדי לקבל הבנה לגבי הבית, אופי הדיירים וסדר החשיבות שלהם, עוד לפני שאני פוגשת אותם בפעם הראשונה. השאלון עוזר לי להבין את הצרכים שלהם, ואת סדרי העדיפויות מבחינת התקציב. כך אני יכולה להגיע לפגישה הפרונטלית איתם מאורגנת, ועם הצעות ראשוניות. בפגישה הפרונטלית, ההיכרות עמוקה יותר. הפגישה בדרך כלל נמשכת בין שעה לשעתיים, כשאני יושבת איתם ומציגה בפניהם מקורות השראה. בפגישה אנו מנהלים שיחה לגבי קווי העיצוב ואני מבצעת מדידות בסיסיות, כדי לוודא שהמידות תואמות למה שהם שלחו לי, אנו בוחרים יחד סגנונות עיצוב, צבעים, הום סטיילינג, ריהוט, ועוד.

לאחר הפגישה, אני עושה שימוש בתוכנות תלת מימד המפיקות הדמיה מדויקת של איך הבית יראה לאחר העיצוב. אני שולחת להם את ההדמיות והם יכולים לראות כיצד העיצוב שהם בחרו ייראה בפועל. לעתים ישנם שינויים לאחר שהם ראו את ההדמיות וכמובן אפשר להכין הדמיות מחדש. הלקוחות מקבלים הדמיה מוגמרת וריאליסטית, כך שהם יכולים לראות ולהבין את העיצוב במלואו, הצבע והאקססוריז, וזה מאפשר להם גמישות תקציבית. הם יכולים לדוגמה, לקנות את הספה שבחרנו ב- 3,000 ₪ או ב 15,000 ₪ על פי התקציב שלהם, זה לא מחייב אותם לריהוט מסוים. ההדמיות מספקות גם גמישות בעיצוב וביטחון – במקום לדמיין כיצד הבית יראה לאחר העיצוב, הם רואים מראש מה הם הולכים לקבל.

יצרתי מודל ייחודי של מגוון פתרונות לבית בתמחור תואם לכל פתרון, כך שהלקוחות יוכלו לבחור מבין מגוון הפתרונות שאני מציעה, כגון: לוח השראה, תכנית נגרות, מפגש העמדה, תיאום ספקים ופיקוח עם אנשי מקצוע בבית, ועוד".

עד כמה הלקוחות מעורבים בתהליך העיצוב?

"הם מעורבים מאוד. מלבד ההדמיות אני יושבת ומסבירה להם ארוכות את כל מה שהם יקבלו בסוף התהליך. הבנתי, מתוך הניסיון שלי שהפגישות יחד עם ההדמיות מייצרות אצלם שקט נפשי, וכמובן גם חסכון בהוצאות כלכליות משמעותיות בעזרת תכנון נכון".

קארין פדר מעצבת פנים

כתובת הסטודיו: הצוקים 14, עין הים חדרה

מעבר לאתר

טלפון: 052-3633361

קארין פדר. צילום: צילום: עדן גבאי

קארין פדר. צילום: צילום: עדן גבאי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר