ציפוי שיניים בתל אביב. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock- By Y Photo Studio
ציפוי שיניים בתל אביב. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock- By Y Photo Studio

פה שאומר הכל: ציפוי שיניים בתל אביב

גם אתם יכולים להשיג חיוך של מיליון דולר בהרבה פחות כסף בזכות ציפויי השיניים. ד"ר מאיה בן צבי, בעלת רשת מרפאות שיניים, מסבירה על השלבים שעליכם לעבור בדרך לשינוי המיוחל

פורסם בתאריך: 30.6.19 08:29

עולם טיפולי האסתטיקה הלך והתרחב בשנים האחרונות, והיום אין כמעט איש או אישה שלא עברו הליך רפואי כזה או אחר, או לפחות ביררו עליו. בין אם מדובר בטיפולים להסרת שיער, הורדה במשקל, ניתוחים פלסטיים ועוד. לאחרונה, צובר תאוצה גם המירוץ אחר החיוך המושלם. ד"ר מאיה בן צבי, בעלת רשת מרפאות שיניים מצליחה, עונה על כל מה שכדאי לכם לדעת בדרך להשיג חיוך של מיליון דולר, ובהרבה פחות.

הדרך המהירה ביותר להגיע לחיוך שכולם ידברו עליו הוא באמצעות ציפוי השיניים. "ציפוי השיניים נעשה באמצעות עלה חרסינה דקיק שמדביקים על גבי השיניים במסגרת טיפולים אסתטיים, ולפעמים גם כחלופה לכתרים", אומרת ד"ר מאיה בן צבי, רופאת שיניים עם 20 שנות ניסיון באסתטיקה דנטלית והבעלים של רשת מרפאות שיניים מצליחה הפועלת בתל אביב ובראשון לציון. "ציפוי חרסינה נועד לאנשים שלא מרוצים מהמראה האסתטי של השיניים שלהם. בעזרת ציפוי חרסינה ניתן להלבין שיניים במקרים שהלבנת שיניים שגרתית לא הועילה. לדוגמה באנשים שנטלו אנטיביוטיקה מגיל צעיר או מעשנים כבדים. כידוע גם עם הגיל השיניים מצהיבות ועקב נסיגת חניכיים השורשים נחשפים. בעזרת ציפויים ניתן להשלים את החלק החשוף של השן וגם להלבין אותן.

"ציפויי חרסינה מאפשרים להאריך שיניים שבורות ושחוקות, לסגור מרווחים בין השיניים, ליישר שיניים עקומות ולהחזיר לשיניים שטופלו בסתימות גוון אחיד. מטופל יכול לבחור גם את הצבע של הציפוי. אפשר לטפל בכל השיניים כדי להגיע לחיוך הוליוודי. פני השטח של ציפוי דומים מאוד לאימייל של השן ולרופא המטפל צריכה להיות מיומנות מאוד גדולה לחקות את השן הטבעית".

הרשתות החברתיות מלאות היום בתמונות של אנשים כשהם מחייכים מאוזן לאוזן, אך ד"ר בן צבי, שנחשפת גם לתמונות האלה מבקשת לעצור מעט את החגיגות. "אני רואה צילומים שונים ומרבית האנשים לא מבינים איך השיניים הפכו פתאום מצהובות ללבנות. כאשת מקצוע שמסתכלת על זה אני לא מבינה איך לא הקפידו במקרים רבים על המדדים הנהוגים בתחום. הטיפול צריך להיראות טבעי ולא כמו שיניים מלאכותיות. רבים מהלקוחות שמגיעים אליי אומרים לי, למשל, שהם לא רוצים שיניים מגושמות ולבנות בהגזמה. כולם רוצים משהו אסתטי, אבל בלי שחבר יעיר להם שהם עשו משהו בשיניים. כל המיומנות מסתכמת בסופו של דבר בכך שישאלו אדם שפוגשים אחרי הטיפול איזה שינוי הוא עשה בפנים, לא למה הוא עבר טיפול שיניים".

מה מטופל צריך לבדוק לפני הטיפול בציפויי שיניים?

"חשוב שהרופא שמבצע את הטיפול יהיה בעל ניסיון וידע בתחום. מדובר פה בידע וגם במיומנות ידיים. מאוד חשוב לדעת גם שהמעבדה שמבצעת את הבדיקות עומדת בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. כמו כן, יש לבדוק את האחריות שמקבלים על העבודה. צריך לבדוק שהרופא מוכן לתת תעודת אחריות בין הטיפול שבוצע, כי מה שבסופו של דבר משחק כאן תפקיד הוא מבחן התוצאה. יש להדגיש שצבע ציפוי איכותי עם השנים לא משתנה והוא מאוד חזק. אני התחלתי לבצע ציפויים לפני 18 שנה בזמן שבארץ הענף היה פחות מקובל. היום זה שכיח וכמעט כל רופא התחיל לבצע ציפויים. צריך לבצע את כל הבדיקות ולהבין מהמטופל מה הציפיות שלו כי מגיעים אליי מטופלים עם סיבוכים. חשוב להקפיד על כל השלבים בהכנת הציפויים החל מהבנת מטופל וציפיותיו ואז ביצוע שלב ההדמיה, לקיחת מידות מדויקות, הכנת ציפויים והדבקה.

"חשוב לי להבהיר שלא תמיד אפשר לענות בטלפון על השאלה כמה עולה ציפוי וגם זה לא תמיד נכון. כל רופא עם ניסיון יכול להתאים את כמות הציפויים לאדם בהתאם לצורך: 4, 6 או אפילו 10. כל מקרה נבחן לגופו וחשוב להגיע להתייעצות".

האם ציפוי מחליש את השן?

"ציפוי לא מחליש את השן. לפעמים הוא מחזק את השן ואף מגן עליה מפני שחיקה ופגיעה. שואלים גם במידה ושן צריכה בעתיד טיפול מה עושים, אז פשוט ניגשים לחלק הפנימי שלה ולא פוגעים בה.

"שאלה נוספת שעולה היא איך מטפלים בשיניים עם ציפויים והאם נדרש משהו מיוחד מבחינת תפעול? לא, צריך לצחצח פעמיים ביום ומומלץ להשתמש בחוט דנטלי. מבחינת היגיינה היא מתנהלת כמו שן רגילה".

עד כמה לחיוך יפה יש משמעות לדימוי הגוף?

"זה מאוד חשוב ומאוד משנה. חיוך יפה מעלה את הביטחון העצמי. הרבה פעמים באות אליי נשים שחושבות שאחרי הטיפול זה יפתח להן את המזל. היום גם כל המודעות לנושא עלתה. מגיעים אליי מטופלים מגיל צעיר ועד לגיל מבוגר. ליופי היום אין גיל ובהתאם לכך גם לטיפולים אין גיל".

בעידן של היום שבו היופי מקדש את כל האמצעים, שהאסתטיקה משחקת תפקיד מרכזי והמודעות למראה החיצוני שלנו הולכת וגוברת נראה שאף אחד לא רוצה להישאר מאחור. אלא שבניגוד אולי למה שחשבנו עד עתה, ההבדל לא חייב להיות בולט, חשוב יותר שהוא יהיה משמעותי. וככזה, הוא בהחלט יכול לבוא בעזרת שינויים קטנים. ד"ר מאיה בן צבי מוכיחה בכל יום מחדש שצעד גדול מתחיל לא פעם בכיסא של רופא השיניים.

פרטי התקשרות

מעבר לאתר של ד"ר מאיה בן צבי

טלפונים לקביעת תורים:

תל אביב: 03-6953947

ראשון לציון: 03-9501271

ציפוי שיניים בתל אביב. קרדיט: ד"ר מאיה בן צבי

ציפוי שיניים בתל אביב. קרדיט: ד"ר מאיה בן צבי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר