טריפל די הדמיות
טריפל די הדמיות

הדמיה אדריכלית: כבר לא צריך לדמיין

כשג'ון לנון ביקש מאתנו לדמיין, יכולנו לעצום את העיניים ולחשוב על עולם טוב יותר, אבל כשעלינו לראות בעיני רוחנו כיצד ייראה הבית שלנו אחרי שיפוץ אדריכלי, האם הריהוט שבחרנו משתלב עם האריחים שהזמנו או כיצד ישתלב מבנה חדש בסביבה קיימת, זה קצת יותר מסובך. בשביל זה נולדה הטכניקה החדשנית של הדמיה אדריכלית

פורסם בתאריך: 2.7.19 11:07

זוכרים את המשחק סים סיטי? רבים מאיתנו התמכרו לתחושת הכוח המענגת הגלומה ביכולת להמציא מבנים, למקם אותם בעיר,  לרהט בתים, לבחור רקעים… עכשיו, זה כבר לא רק משחק; היום כבר באמת אפשר לדמות את התשתית העירונית, לתכנן כיצד ייראו בניינים, לחזות איך ישתלבו שינויים מבניים בבתים משופצים – הכל בעזרת הדמיה אדריכלית.

וזה עובד כך: כשרוצים להתרשם כיצד ייראה מבנה מסוים, אם חיצונית ואם פנימית, בטרם הונחו אפילו היסודות, ניתן להיעזר בהדמיה הממוחשבת – עיבוד של שרטוטים, תכניות, צילומים לכדי תמונה המדמה את התוצאה הסופית. הדמיות אדריכליות מיועדות בדרך כלל לאדריכלים, אך גם יזמים יכולים להסתייע בהן לצורכי מכירה עבור לקוחות שיוכלו לראות כיצד ייראה בניין  מסוים, ולא יצטרכו להסתפק בתכניות מופשטות על הנייר. אמנם, הדמיות אלה לא תמיד ישקפו לחלוטין את התוצאה הסופית, שכן פעמים רבים חלים שינויים במהלך העבודה, אך הן בהחלט טובות לצורך התרשמות כללית.

פוטוריאליזם . הדמיה: סטודיו טריפל די

פוטוריאליזם . הדמיה: סטודיו טריפל די

סטודיו טריפל די

הסטודיו, המעניק משירותיו המקצועיים ליזמים, אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים ועסקיים, מתמחה בשירותי מידול והדמיה באיכות מעולה:

הדמיות פנים

הדמיות פנים מאפשרות לאדריכלים להפוך שרטוטים ותכניות, שעבור מי שאינו מצוי בתחום אינם יותר מאסופה של קווים חסרי משמעות, לתמונה ברורה ומונגשת ללקוחות. כך חוסכים בהוצאות מיותרות העלולות להיות תולדה של אי התאמה בין התכניות לבין צרכי המשתמשים. ההדמיות אף מאפשרות ללקוח לבחון חזותית חלופות תכנוניות שונות ולשלב ריהוט ועיצוב פנים בהתאם לתכניות מדויקות.

הדמיות חוץ

הדמיות חוץ מאפשרות להמחיש תכניות ולהנגיש אותן ללקוחות ולגורמי רגולציה, ובאמצעותן ניתן גם לבחון חזותית חלופות תכנוניות שונות. בעזרת קסמי ההדמיה, ניתן לשתול את המבנה המיועד בסביבתו המציאותית. כדי לשלב את המבנה שטרם קיים בסביבה האמיתית, נעזרים מומחי הסטודיו בצילומים שמספק הלקוח או בתמונות מוזמנות מצלם מקצועי שנעזר  במצלמה או ברחפן.

הדמיות של פרויקטים מסחריים

מיועדות ליזמים המעוניינים להמחיש כיצד ייראה שטח נתון אחרי שיהפוך למסחרי. כך אפשר להמחיש תכנון מופשט ולהפוך אותו למוצר שיווקי לפרסום.

ציפור קטנה לחשה להם – תכניות מכר

כשרוצים להמחיש תכנון דירה או מבנה מנקודת מבט של מעוף הציפור, ניתן להשתמש בתכנית מכר בסיסית או בתכניות מכר בתלת ממד המוסיפות להדמיה נפח. ולמי שרוצה לעוף עם הדמיון עד הסוף, התכנה הממוחשבת מאפשרת להוסיף אלמנט התנועה ב 360° המאפשר צפייה והגדלה של תכניות המכר מזוויות שונות.

סלון מפואר. באדיבות טריפל די הדמיות

סלון מפואר. באדיבות טריפל די הדמיות

סטודיו רב ממדי

בעולם בו המציאות הממשית מתמזגת לעתים קרובות עם זו המדומה, והמדומה הופך לפרקים למציאות, כשאנו מוזמנים להיכנס לתוך עולם מדומין אנו רוצים להרגיש כי זה הדבר האמיתי. זו הסיבה שבסטודיו טריפל די מקפידים על הדמיות ברמת גימור פוטו-ריאליסטית, מה שאומר שבתמונה שתופק לבסוף, קשה יהיה להבחין מה היה שם באמת, ומה הוסיף המחשב. פרטי הריהוט, התאורה וההצללה המתווספים לתמונה, מאפשרים למתבונן לדמיין את החלל כפי שיהיה בפועל.

עכשיו, כשכבר אפשר לתת למחשב לדמיין ולדמות במקומנו, אפשר פשוט לחלום ולהגשים מציאות יפה יותר, ובעיקר – מותאמת לצרכינו.

בסיס האם של סטודיו טריפל די נמצא בתל אביב,  והוא פועל גם בארצות הברית ובריטניה באמצעות נציגויות או משרדים מקומיים.

סטודיו טריפל די

כתובת: גרשון ש"ץ 21, תל אביב

טלפון: 03-737-0068

מעבר לאתר

 טריפל די הדמיות

טריפל די הדמיות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר