שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני
שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני

שמלות בת מצווה בהרצליה

יום בת המצווה הוא אחד הרגעים המיוחדים בחייה של נערה ההופכת לאיטה לאישה. הרבה דברים יכולים להפוך את הרגע הזה למושלם ומרגש עוד יותר, כמו האורחים, המתנות, המיקום הנבחר, אך בראש ובראשונה עומדת, ובצדק – השמלה. יצאנו להכיר את המושלמים בהרצליה עבורכם

פורסם בתאריך: 3.7.19 14:18

בוטיק ויקטוריה

כשאילנית יתח פתחה את "בוטיק ויקטוריה" החזון שלה היה לגרום לנערות עשרה המגיעות אליה להרגיש כמו נסיכות. "מה שמיוחד בבוטיק שלי" אומרת אילנית, "מעבר לכל מה שאפשר לרכוש בו, זה השירות של חוויה לילדה, חוויה שהיא לא תשכח המון שנים. אני מדברת אליהן בגובה העיניים, דואגת שיהיה להן כיף, שואלת שאלות מנחות ובוחרת איתן שמלה. הן מרגישות כמו נסיכות, עפות על עצמן, מתחילות לרקוד בחנות ומרגישות ממש בנוח. זה ממלא אותי ועושה לי טוב".

הכל תחת קורת גג אחת

השירות של אילנית הוא ייחודי לאזור הרצליה ואולי אף לארץ כולה בכך שהיא מציעה את כל מה שנערה צריכה לבת המצווה שלה, תחת קורת גג אחת. "המקום הוא לא חנות, אלא סטודיו, ואני מקבלת לקוחות רק בהזמנה מראש, כך שכשהן מגיעות לפגישה הן איתי בלבד, ואין הפרעות. אני נותנת שירות של one stop shop, החל מתחתונים וגוזייה, עד איפור ועיצוב שיער ביום האירוע, וכמובן שמלה, נעליים, אקססוריז, תכשיטים לגוף ותכשיטי שיער. אני מקבלת בעיקר בנות מצווה ושושבינות. יש לי שמלות לשושבינות החל מגיל שנתיים, ולנערות יש לי טווח מידות רחב שיתאים גם לנערות יותר מלאות. התחלתי לעבוד גם עם מעצבת באופן אישי, אז בעתיד אציע גם שירות של תפירה אישית, דגם ייחודי לנערות שרוצות להיות יותר מיוחדות".

שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני

שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני

איך הכל התחיל?

"במקצועי אני מאפרת כבר 13 שנה" מספרת אילנית. "לפני חמש שנים הוספתי לרזומה גם לימודי סטיילינג. לפתוח מקום כזה זה היה החלום שלי כבר המון שנים. יש לי שלוש בנות גדולות ולכל אחת מהן עשיתי בת מצווה מאד מושקעת, חשבתי על כל הפרטים הקטנים, והבנתי שמקום כזה, כמו שלי, לא קיים. אחרי 47 שנים בירושלים, לפני שנתיים החלטתי לעבור לתל אביב, ומתוך המקום המעט בודד הזה ,בו אני מחפשת את עצמי בעיר חדשה, ללא חברות או עבודה, החלטתי להגשים את החלום. פתחתי בהתחלה ברמת אביב, ולא מזמן עברתי להרצליה. עיצבתי את המקום לבד ועיצבתי אותו ממש כמו בית, לא כמו חנות. אני רוצה שהן ירגישו מקום חמים, ביתי ונעים ישר כשהן נכנסות. שיהיה להן נוח".

נסיכה ליום אחד

התכנון של הלבוש והמראה מתחילים כבר ברגע בו מגיעה הנערה לבחור את הדברים שהיא אוהבת. אילנית מסייעת לנערה לבחור שמלה לפי התשובות שהיא נותנת לשאלות המנחות ששאלה, וביחד בשיתוף עם האמא, מכינים מראה שלם הכולל שמלה, תכשיט לשיער כמו כתר, נזר או זר פרחים, נעליים שמשלימות את המראה ועוד. "הנערה רואה באותו רגע איך היא תראה, פחות או יותר, ביום האירוע" אומרת אילנית. "זה לא נעליים ממקום אחד וזר לשיער ממקום אחר, הכל כאן, אצלי, היא לא צריכה לדמיין. אני אורזת את כל מה שהיא בחרה עם השם והתאריך, וביום האירוע היא מגיעה, בערך ל-3 או 4 שעות. בשיתוף איתה אני ומעצבת השיער שעובדת איתי בוחרות איפור ושיער, מנסות כמה שיותר להגשים לה את החלום. האיפור שאני עושה הוא איפור עדין, להדגיש את החוזקות בפנים, לטשטש אם יש פצעים של גיל העשרה. כשאנחנו מסיימות, אני מלבישה אותה ואז מבקשת מהמלוות שלה, אמא, סבתא או דודה, לקבל אותה, כשיש שיר שהיא אוהבת ברקע. היא יוצאת ממש כמו כלה, וזה טקס מהמם שהיא לא תשכח לעולם. לפעמים אני אומרת לבנות, בצחוק, שבת מצווה יש רק פעם אחת בחיים, חתונה לא תמיד".

בוטיק ויקטוריה – אילנית יתח
טלפון: 050-6586699
כתובת: האילנות 35, הרצליה

מעבר לאתר
מעבר לעמוד האינסטגרם
מעבר לעמוד הפייסבוק

שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני

שמלות בת מצווה בהרצליה. יותם ירקוני


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר