תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Pressmaster
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Pressmaster

ייעוץ עסקי: הכירו את גולדהמר יועצים

בעולם העסקים, ובחיים בכלל, כל אחד היה שמח לגלות דרך פלאית להרוויח כסף מבלי להשקיע דבר. אולם המציאות פחות נוטה לשתף פעולה עם חלומות ודורשת כי מי שרוצה לראות רווחים ופירות בעמלו, צריך להשקיע משאבים – כלכליים ואחרים. יצאנו להכיר את גולדהמר יועצים, חברת בוטיק לייעוץ עסקי שיווקי לחברות ועסקים

פורסם בתאריך: 4.8.19 14:18

גולדהמר יועצים הוא בוטיק לייעוץ עסקי שיווקי לחברות ועסקים. במהלך 20 שנות הקריירה שלו בטרם היותו עצמאי, שימש עקיבא גולדהמר, המייסד והבעלים, בתפקידים בכירים, ביניהם: חבר הנהלה בבנק בתחום שוק ההון, שיווק והשקעות, ייזום והקמת חברות בתחום שוק ההון בהן שימש כדירקטור והתמחות בבניית אסטרטגיה לעסקים וחברות ובמיצוי תקציבי השיווק והפרסום.

עקיבא גולדהמר הוא בעל תואר שני במדעי המדינה ולימודי כלכלה ומנהל עסקים. עבר הכשרות והשתלמויות פיננסיות רבות, בכללן הוא יועץ מורשה של משרד התעשייה והמסחר, בעל רישיון ייעוץ פיננסי (הותלה לבקשתו) ובוגר לימודי שיווק ופרסום באיגוד המפרסמים. במשרד הבוטיק שהקים, מייעץ הצוות בהצלחה לעסקים וחברות מזה למעלה מעשור בענפי המסחר והתעשייה השונים, ומלווים את הלקוחות לאורך שנים, תוך פיתוח והרחבה של עסקי הלקוחות. גולדהמר יועצים זכה לחותם אמינות של חברת B&D. לאחרונה נפתח סניף של גולדהמר יועצים בירושלים בניהולו של רואה חשבון עתיר ניסיון וידע, לצד המייסד עקיבא גולדהמר.

ייעוץ עסקי – ככה עושים את זה נכון

גולדהמר יועצים רותמים לטובת הלקוחות ידע וניסיון רב שנים בכל הקשור לתחום הפיננסי, בדיקת כול מקורות המימון של הפירמה או העסק, ארגון מחדש במידה ונדרש, טיוב עלות המימון לעסק וארגון מחדש (Refinancing).

במשרד הבוטיק של עקיבא יודעים לדבר בנקאית, וממנפים יכולת זו לטובת הלקוחות. למשרד ניסיון עתיר והיכרות מעמיקה עם גורמי המימון השונים בבנקים, בקרנות הון שונות, בקרנות לעסקים בערבות המדינה וכדומה. לעקיבא יכולת מוכחת בייעוץ וליווי עסקי שיווקי, גיוס אשראי והלוואות מבנקים ודחיפת עסקים קדימה.

בזכות הידע, הניסיון וההבנה לצרכי העסקים והחברות בארץ, משרד גולדהמר יועצים מספק ללקוחותיו סל שירותים נרחב, בכללם בדיקת היתכנות ליזמים חדשים או עסקים קיימים, גיוס מקורות מימון, בניית תזרים מזומנים, ולמעשה – כל פעולה נחוצה כדי שהלקוחות יראו בסופו של יום את התוצאה המקווה בשורת הרווח.

תוכנית מפנה והבראת העסק

עסקים וחברות רבות נקלעים לעיתים למשבר. אם חברת טבע חוותה זאת, הרי שמצב כזה יכול להיות מנת חלקו של כל עסק. גם אם אין מדובר במשבר, עסקים עלולים להתמודד עם קשיים מסוגים שונים: האטה בגרף המכירות, ירידת מחירים בשוק המעיבה על הרווח הגולמי או גידול בימי האשראי שהעסק נאלץ לתת בשל תחרות. התוצאה של כל אלה היא קשיים בתזרים המזומנים ואתגרים אחרים. גולדהמר יועצים נכנסים לתמונה בנקודה זו ובתהליך סדור מסייעים לעסק לבנות תכנית מדוקדקת התואמת את הצרכים והאפשרויות בשוק בו הוא פועל. תהליך שכזה מחייב יציאה מהקופסה ובחינת מגוון אפשרויות. בעלי עסקים תמיד מגלים שישנן דרכים רבות נוספות עליהן לא חשבו – איתור נישות חדשות בשוק, צמצום בתקורות העסק או איתור שותף אסטרטגי – כשחושבים פתוח השמיים הם הגבול.

לצאת מהכלים (הישנים, ולקבל ארגז כלים חדש)

כשהוא נפגש עם לקוח חדש, עקיבא תמיד מסביר כי ברי לו שהידע וההתמחות שצבר הם נכס שאיש אינו מתכוון לקחת ממנו. מה שהלקוחות מקבלים זה ארגז כלים חדש ותחומי ידע אחרים, שבשילוב עם הנכסים הקיימים יוצרים מצב בו סך החלקים יעלו על השלם.

הפתרונות שעקיבא מציע, נוגעים תמיד לשורש ולא לכיבוי שריפות. זוהי מעטפת הבראה הוליסטית, היות שכשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, רק פתרון מקיף שבוחן את האסטרטגיה של העסק, את השוק, את מקורות המימון והתהליכים בכללם יאפשר לנצח משברים.

בעשר השנים האחרונות החברה פועלת בשני ממדים – הפיננסי והפיתוח העסקי. פעילות זו כוללת, בין השאר:
גיבוש אסטרטגיה וקפיצת מדרגה למגרש של הגדולים.
תכניות מפנה והבראת חברות ועסקים ( Turn Around) .
גיוס הלוואות ומקורות מימון מבנקים וקרנות מימון שונות.
מיזוגים ורכישות של חברות, תוך ניהול משא ומתן וליווי הלקוח עד לגיבוש עסקה.
הערכות שווי לצרכי השקעה שותפות או מכירה.
הלוואות מקרן לעסקים קטנים בערבות המדינה וקרנות נוספות.
מימון לפרויקטים בתחום הנדל"ן בהיקפים בינונים.

בגולדהמר יועצים מאמינים בעבודה משותפת לטווח ארוך. להגיש בקשה ולקבל הלוואה מהקרן בערבות המדינה, למשל, ואז להרגיש שתם ונשלם, זהו פתרון חלקי ולא טוב דיו. בבוטיק הייעוץ העסקי והשיווקי של עקיבא גולדהמר דוגלים בעקרון הרצף; לצעוד שכם אל שכם עם הלקוח, לצמוח לשפר ולייעל ולהגדיל את שורת הרווח.

גולדהמר יועצים – ייעוץ עסקי
כתובת – טולקובסקי 25 ג', תל אביב
טלפון – 052-2465228
קישור לאתר
מייל: [email protected]

 

עקיבא גולדהמר. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר