עמדת פרחים באדיבות Coral-Flowers. צילום: אורלי פרל ניר
עמדת פרחים באדיבות Coral-Flowers. צילום: אורלי פרל ניר

שזירת פרחים לאירועים

קיימות דרכים רבות להוספת צבע וחיים לאירוע שלכם, והמומחים בתחום שזירת פרחים לאירועים הם ללא ספק אלה שיודעים לעשות זאת: מהעמדה ססגונית ועשירה של פרחים מסוגים שונים, ועד זר חגיגי ומושקע - והכול בעיצובים מרשימים ובמחירים ללא תחרות

פורסם בתאריך: 5.8.19 13:33

Coral Flowers – שזירת פרחים ועיצוב אירועים בלתי נשכחים

כשמדובר באירוע שלכם, אתם תעשו הכל כדי שהוא ייראה וירגיש כמו פעם בחיים, ובצדק. אז נכון שהדיג'יי והמנות מעוררות התיאבון הם אלמנטים חשובים, אך בשביל להגיע לטייטל "אירוע השנה" אתם צריכים לשים דגש עיצובי על התפאורה שמשפיעה רבות על האווירה באירוע.

קיימות דרכים מגוונות לעיצוב מקום השמחה והפיכתו לחלומי, החכמה היא להתמחות בפרטים הקטנים וליצור את ההבדל הגדול. קורל ויסברג המתמחה בשזירת פרחים ועיצוב אירועים מצליחה לרקום חלומות לכדי מציאות תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר באירוע שמשדרגים אותו מאירוע ממוצע לאירוע שאין שני לו.

שולחנות עם טוויסט טבעי. צילום רועי עטרי

שולחנות עם טוויסט טבעי. צילום רועי עטרי

קורל התחילה את דרכה האמנותית – מקצועית לפני הגיוס לצבא כשעבדה כעוזרת הפקה במחלקת אירועים. קורל תמיד היתה מחוברת לצד היצירתי שבה, והחליטה להתמקצע בתחום שזירת הפרחים גם לאחר השירות. היום, בגיל 30 היא מחזיקה ברזומה עשיר הכולל לימודי הפקת אירועים, שזירת פרחים בינלאומית ועיצוב פנים שסללו לה את דרך המלך והקמת העסק הפרטי בתחום עיצוב האירועים.

את הידע הרב והניסיון המעשי שצברה בחנויות פרחים בוטיקיות, שילבה קורל עם תחום עיצוב האירועים והפכה את הפלז'ר לביזנס של ממש: "היום יותר מתמיד אני מרגישה שהעבודה שלי לגמרי מביאה לידי ביטוי את מה שאני אוהבת לעשות בחיים. אני נהנית מכל שלב בעבודה שלי, מבחירת הפרח המתאים ועד לחיוך המאושר של בעלי האירוע", מספרת קורל בהתרגשות.

זרים אישיים. צילום: אורלי פרל ניר

זרים אישיים. צילום: אורלי פרל ניר

קורל מציעה מגוון שירותים למגוון אירועים כמו חתונות, אירועי בת מצווה, ימי הולדת, אירועי חברה, מסיבת רווקות ואירועי שמחה נוספים. בין שירותיה נכללים עמדות שזירת פרחים המשולבות בסדנאות שזירה בהתאם לאופי האירוע, עיצוב זרי כלה וימי הולדת, סדנאות לקשישים ועוד.

את הפרחים בוחרת קורל בקפידה, לאחר בדיקת איכות בלתי מתפשרת: "אני עובדת ישירות מול מגדלים ממושב באזור השרון. הפרחים גדלים בסביבה הטבעית שלהם וזה מורגש ברעננות ובייחודיות שלהם, הם טריים כמו לחמניות מהתנור", מציינת קורל בחיוך.

"עמדת הפרחים ממוקמת באזור קבלת הפנים של האירוע. העמדה ססגונית ועשירה ומורכבת מסוגים שונים של פרחים שאני דואגת לבחור אחד אחד לפי הסגנון המתאים. בנוסף לפרחים אני משלבת אלמנטים עיצוביים לפי קונספט האירוע, רצון בעלי האירוע והאופי שלהם. הפריטים הייחודיים לצד הפרחים יוצרים שילוב מיוחד ומותאם אישית כמו למשל נרות, כלים ייחודיים, צעיפים ועוד. עיצוב העמדה יכול להיות כפרי, ברוח העונה או החגים, באווירת וינטג' דוגמת שנות השבעים, או כל קונספט אחר", מספרת קורל, "כשמבקשים ממני עיצוב שנראה לי פחות מתאים אני דואגת לייעץ ולכוון לפי דעתי המקצועית".

כחלק מההסתכלות הרחבה של קורל כשוזרת פרחים, יוצרת ומעצבת פנים, היא מעניקה טאצ' עיצובי ומקורי לכל פינה באירוע, מהחופה ועד השולחנות, מההתאמה לחלל ולתאורה ועד מיקום כריות הנוי. האהבה של קורל לתחום האירועים ולשזירת הפרחים יוצרת שילוב אומנותי מדויק שמצליח לגעת בכל אורח ואורח. הסגנון הבוטיקי שמאפיין את העבודה שלה משדר יוקרה צנועה וחשיבה מחוץ לקופסה.

קונסטרוקציה יצירתית בקבלת הקהל הבנויה מחול, כוכבי ים ומכתבים בבקבוקונים לפתקי הושבה. צילום: LUZ

קונסטרוקציה יצירתית בקבלת הקהל הבנויה מחול, כוכבי ים ומכתבים בבקבוקונים לפתקי הושבה. צילום: LUZ

קורל מגיעה לכל מקום בארץ ממנו היא מקבלת הזמנה: "אני יושבת עם הלקוחות וביחד אנחנו מבינים את הכיוון אליו ניקח את עיצוב האירוע, ואני בונה אותו בהתאם לתקציב וללא הגבלת כמות הפרחים". בנוסף לשוק הפרטי עובדת קורל בשוק העסקי עם חברות גדולות במשק ומעצבת אירועי חברה והשקה. קורל לא פסחה על השוק הבינלאומי ועוסקת גם בעיצוב אירועים של לקוחות מחו"ל שמגיעים לארץ להתחתן.

אז אם אתם מחפשים עיצוב מדויק שיוצר הרמוניה מושלמת עם מקום וקונספט האירוע שלכם, אם אתם לא בטוחים מה העיצוב הנכון לכם, ואם אתם רוצים לקבל עיצוב הרבה מעבר למה שציפיתם לו – Coral-Flowers היא הכתובת שלכם.

Coral-Flowers

טלפון: 052-4770909

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

עמדת שזירה. צילום: רועי עטרי

עמדת שזירה. צילום: רועי עטרי



לב הארץ – פרחים שפותחים את הלב

סמוך לעיר כפר סבא, ממוקמת משתלת – 'לב הארץ', המקום בו תוכלו לבחור שלל עיצובי פרחים לחלל הביתה והחצר, כאלו המתאימים לשולחן החג וכמתנה הנשארת למשך תקופה.

מתי הפעם האחרונה התפעלתם משולחן מעוצב אשר במרכזו כד מלא פרחים עונתיים, טריים ומעוררי התפעלות? אם זה טרם קרה גם לכם, כדאי שתכירו את הטרנד החדש-ישן, במקום סידורי פרחים, שתילים או עציצים טריים, עטופים בבד יפה וסרט, או ממוקמים בלבד כד מעוצב. לדברי עמרי, מבעלי "לב הארץ": "'זה נהדר לקבל זר פרחים, במיוחד כזה שמשלב כד מעוצב, עציץ או אגרטל יפה, אולם בניגוד לזרי פרחים שהם למשך תקופה, לרוב מוגבלת בזמן ועונה, אצלנו במשתלת 'לב הארץ', אנו מציעים מבחר עציצים פרחים ומתנות, שנשארים לזמן ארוך, כל עוד הם זוכים להשקיה, שמש ואור.

"ולכן, אנחנו משאירים לטבע את מלאכת השזירה ומביאים בכל עונה את פרחים והעציצים, שיתאימו לקשט את שולחן האוכל, את חלל האמבטיה וחדרי הבית השונים, תוך התאמה לא רק לחלל, אלא גם לצרכים. למשל צמח האלוורה, שסופח אליו רעלים ומתאים גם לטיפול בכוויות, קקטוסים מעוצבים סופחי לחות ולכלוך לחלל האמבטיה והמטבח וכמובן פרחים במבחר מטורף של צבעים, סוגים ומינים, שיקשטו את החלל ויכניסו צבע ואור. למי שמחפש זרי פרחים, אנו מציעים במקום, שילובי פרחים, שניים-שלושה סוגי פרחים וצמחיה, היוצרים יחדיו- זר טבעי, עשיר מיוחד, שנשאר למשך תקופה ארוכה.

"אתם מוזמנים להגיע אלינו למשתלה, לגלות את פרחי העונה, להכיר את שלל פתרונות העיצוב והגינון ולצאת עם מבחר עציצים, שתילים, פרחים, הן כמתנות או כתוספת רעננה למרפסת, גינה, חללי הביתה השונים שולחן החג.

טלפון: 052-274-0456
קישור לפייסבוק



פרחי יונתן – שוזרים באהבה

פרחי יונתן, חנות מקסימה, כפרית וייחודית, בלב העיר כפר סבא, המציעה מבחר סידורי פרחים לכל אירוע- בסופי שבוע וחגים. חתונה, בת או בר מצווה, יום הולדת או חג האהבה, בפרחי יונתן, מחכים לכם עם שלל סידורי פרחים, עשירים, מיוחדים, טריים ובמחירים שפויים.

מאחורי החנות הוותיקה, עומד יונתן בדש, איש מקצוע החי ונושם את תחום גידול הפרחים מגיל צעיר כבן למשפחת חקלאים, החל מגידול פרחים בחממות ועד מכירה וסידורי פרחים לשלל אירועים, במהירות אדיבות מקצועיות ושירותיות. "חשוב לנו להעניק לכל לקוח יחס אישי, להבין מה התקציב שלו, באיזה אירוע מדובר ובאיזה דחיפות על הזר או הזרים להגיע ליעדם בסופי שבוע. חגים ומועדים. הלקוחות שלנו מלווים אותנו שנים רבות, ואנו מלווים אותם בשלל אירועים חשובים בחייהם, החל מחתונה ועד ימי הולדת, נישואין, אירועי חברה ועוד".

בפרחי יונתן, מזמינים את תושבי השרון -כפר סבא,רעננה,הוד השרון,הרצליה וסביבה, להגיע אלינו ולעצב זר חגיגי ומושקע, או להזמיו מתוך מגוון רחב של סידורי זרים, ואף ליצור מארזים המשלבים בין עציצים, (יין או שוקולד – בהזמנה מיוחדת), וגם כדים, אגרטלים ומתנות, בעיצובים מרשימים ובמחירים ללא תחרות. לדברי יונתן, "אנו בפרחי יונתן, מקפידים על שימוש פרחים איכותיים וטריים בלבד ישירות ממגדלי הפרחים- ללא פערי תיווך, לא רק לפי עונה, אלא גם לפי דרישת הלקוח, בהתאמה אישית. כמו כן, בכל משלוח והזמנה, אנו מקפידים על זמני משלוחים גמישים, כאלו שיתאימו ללו"ז הלקוח, כולל שעות הערב בסופי שבוע, מועדים וחגים".

משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח ומעלה באזור השרון
כתובת: רחוב ויצמן 134, כפר סבא
טלפון להזמנות: 052-5310016, 09-7681208

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כלה 2020

    אין כמו פרחים כדי להפוך חתונה מעוד ערב כמו כולם למשהו באמת באמת מיוחד. הוספת עמדת שזירה לחתונה יכולה ממש להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר