טיפול רפלקסולוגיה ( Shutterstock) צילום: Photographee.eu
טיפול רפלקסולוגיה (Shutterstock) צילום: Photographee.eu

טיפול רפלקסולוגיה: שאנטי מרכז טיפולי

אם שמעתם מכל מקום על הטיפול הרפלקסולגי ועדיין לא יצא לכם להתנסות, כנראה שהגיע הזמן. רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול אלטרנטיבית, הרואה בכף הרגל והיד מפה של כל מערכות ואברי הגוף. הכירו את שטאני מרכז טיפולי

פורסם בתאריך: 25.9.19 12:00

שאנטי מרכז טיפולי: טיפולי רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול ברפואה המשלימה, הרואה בכף הרגל והיד מפה של כל מערכות ואברי הגוף. על ידי אבחון כף הרגל, יכול המטפל ברפלקסולוגיה לאתר בעיות וכשלים באברי הגוף השונים ולטפל בהם באמצעות מגע בעוצמות משתנות בכפות הרגליים או הידיים. רפלקסולוגיה נחשבת לאחת משיטות הטיפול הטובות והאפקטיביות ביותר ברפואה המשלימה.

דימה דבוסקין, מעסה רפואי, בעלים ומנהל מכון 'שאנטי מרכז טיפולי' לטיפולי רפואה משלימה בהרצליה, אומר: "הטיפול הרפלקסולוגי מבוסס על התיאוריה שפותחה עוד בשנות ה- 20 והתקדמה מאז עוד ועוד, הגורסת כי כפות הרגליים הן חלון למערכות הגוף ולאברים החיצוניים והפנימיים. הטיפול אינו פולשני, הוא נעים מאוד ומבוצע בדרך של עיסוי כפות הרגליים באופן מקצועי ולחיצות בעוצמות שונות על נקודות המיפוי לצורך שחרור חסימות אנרגיה והנעה טובה יותר של זרימת הדם.

"במכון 'שאנטי מרכז טיפולי', מבוצעים טיפולי הרפלקסולוגיה על ידי סבטלנה וילקוב, רפלקסולוגית מוסמכת בוגרת מכון וינגייט בעלת תעודת רפלקסולוג בכיר וניסיון רב, וותק ומוניטין מרשים של מאות סיפורי הצלחה".

כיצד נעשה האבחון ברפלקסולוגיה?

"על פי שיטת הרפלקסולוגיה, הגוף מחולק לעשרה אזורי אורך – חמישה בכל צד בגוף. כל איבר או מערכת בגוף מיוצגים על ידי אזור או נקודה בכפות הידיים והרגליים, והמטפל יכול לאבחן חריגות על ידי מצגים לא אופייניים בנקודות מסוימות בכף הרגל או היד: נוקשות מיוחדת, רכות מוגזמת, שינוי צבע או מרקם, שעשויים להצביע על בעיה באיבר בגוף המיוצג באותה נקודה בכף הרגל או היד וכן על קושי או בעיה נפשית או רגשית.

"סבטלנה מבצעת שיחת היכרות ואבחון ראשוני עם כל מטופל ותשאול מעמיק כדי להבין את ההיסטוריה הרפואית שלו, הבעיות מהן הוא סובל וסבל בעבר, מצב בריאותו הכללי, ניתוחים שעבר, רמות האנרגיה שלו, מידת החיוניות, אורח החיים שלו והגורמים הסביבתיים שעשויים להשפיע על מצבו הבריאותי והנפשי אף הם".

כיצד מבוצע הטיפול לאחר שאובחנו הבעיות?

"המטפלת תדע להפעיל מגע ולחצים בעוצמות משתנות על אותן נקודות ספציפיות בכפות הרגליים של המטופל הקשורות למקומות בהם אובחנו בעיות. כאשר מופעל הלחץ המדויק על אותה הנקודה, נשלחת למעשה הודעה למערכת העצבים המרכזית של המטופל ומתרחשת תחושת הרפיה כוללת המסייעת לאיברים לתפקד במיטבם. כנ"ל גם בהיבט הנפשי והרגשי, ישנן נקודות בכפות הרגליים המייצגות את הסרוטונין ואת האנדורפינים שיש לשחרר ולחזק במצבים של דכדוך, דיכאון וחרדה.

"הטיפול הרפלקסולוגי נעים מאוד ומרגיע. הוא נעשה בשילוב שמנים ארומותרפיים, מוזיקת רקע נעימה ותוך כדי עיסוי מרגיע של כפות הרגליים ולחיצות בנקודות הדרושות. תפקיד המטפל הוא לסייע לגוף לתקן את עצמו למען השלמות הנפשית, הרגשית והגופנית של המטופל".

תעודת מטפל וילקוב סבטלנה. צילום עצמי

תעודת מטפל בכיר וילקוב סבטלנה. צילום עצמי

מי יכול לקבל טיפול רפלקסולוגי?

"כל אדם יכול לפנות לטיפול, תינוקות רכים ועד אנשים מבוגרים מאוד. הטיפול נועד לסייע בכל מחלה או בעיה קיימת, וכן לצורך חיזוק הגוף והמערכת החיסונית, גם במצבים בהם אין בעיה קונקרטית".

אילו טיפולים נוספים מבוצעים במכון "שאנטי מרכז טיפולי"?

"במכון ישנם שלושה חדרי טיפול ומטפלים מומחים ברפואה משלימה מתחומים שונים. אני מעסה רפואי, בעל תעודת הסמכה ממכון וינגייט ומטפל מזה 20 שנה, בעיקר בשרירים תפוסים ובעיות שרירים ושלד. סבטלנה מטפלת במגוון רחב של טיפולים ברפלקסולוגיה, ויש מטפלים נוספים בתחומים שונים. בין הטיפולים המבוצעים במכון: רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, עיסוי ספורטיבי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, ועוד. המכון נעים ונוח, מזמין מאוד וממוקם במיקום מרכזי עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית מכל מקום. אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם ממגוון הטיפולים המרגיעים שלנו, להשבת הבריאות, הרוגע ומנוחה מהסטרס הפוקד את היום יום".

שאנטי מרכז טיפולי
כתובת: סוקולוב 58 (בפסאג'), הרצליה
טלפון: 054-7301705

טיפול רפלקסולוגי עם דימה. צילום עצמי

טיפול רפלקסולוגי בשאנטי מרכז טיפולי. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריאל

    מקום מומלץ בחום. גם דימה וגם סבטלנה מטפלים בחסד. הפתרון הטוב ביותר להקלה על כאבים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר