אדריכילים בשרון (Shutterstock) צילום: Artashes
אדריכילים בשרון (Shutterstock) צילום: Artashes

אדריכלים מומלצים בשרון: הרשימה המלאה

מתכננים לבנות את בית חלומותיכם או את המשרד של בית העסק החדש? אספנו עבורכם אדריכלים מומלצים בשרון - ליתר דיוק, את העילית שבהם - שללא ספק אפשר לבנות עליהם שיגשימו לכם את החלום

פורסם בתאריך: 24.10.19 09:25

סיגל כהן קריספין

סיגל כהן קריספין: "נולדתי בבניין מגורים צנוע בנגב המדברי במקום בו בניינים חסרי חן ומדבר אינסופי נשקפים מבעד לחלונות שם חלמתי כיצד אוכל לתכנן לעצב ולהביא לידי ביטוי את המראות הריחות והצבעים עליהם גדלתי".

לאחר שסיימה את לימודיה, עבדה סיגל כהן קריספין במשרדי אדריכלים מובילים בתל אביב, ולאחר לידת בנותיה פתחה את הסטודיו בראש העין ומזה 17 שנים שהיא מובילה פרויקטים אדריכליים, החל מווילות ודירות יוקרה, דרך עיצוב דירות חדשות וכאלו שעוברות שיפוץ מאסיבי ובניה מחדש, חללים ציבוריים, ופרויקטים מיוחדים.

אדריכלות מותאמת לכל פרויקט

בכל שלב ושלב בעבודתה של סיגל כהן קריספין, הלקוח עומד במרכז ובשיתופו נקבע הקו המנחה האדריכלי והעיצובי של הפרויקט. "המטרה שלי לפני הכול, היא לפגוש את הצרכים והרצונות של הלקוחות וכשאני לוקחת על עצמי פרויקט אדריכלי/עיצובי, אני משמשת כאשת הקשר של הלקוח מול בעלי המקצוע בפרויקט. זאת מתוך מטרה לאפשר ללקוחותיי להרגיש בנוח לומר כל מה שהם מרגישים וחושבים להיות חלק מהפרויקט ולהתרגש מהתהליך עצמו", היא אומרת. "בסיום הפרויקט, כאשר הם נכנסים למשכנם החדש, הם יקבלו את הבית שתוכנן ועוצב בחליפה אישית ומקורו ברצונות ובחלומות האישיים שלהם".

סוויטת הורים. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום:שרון צרפתי

סוויטת הורים. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום: שרון צרפתי

בית טוסקני בשרון. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום: שרון צרפתי

בית טוסקני בשרון. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום: שרון צרפתי

כיצד מנתחים את השטח והחללים בטרם ניגשים לעבודת האדריכלות?

"תכנון בית פרטי הוא דבר מורכב והוא צריך להתאים להרבה קריטריונים שונים ובו זמנית לשקף את הלקוח וזהותו.לפני תכנון המבנה והעמדה על המגרש, יש צורך בבניית הפרוגרמה הכוללת את רשימת הפונקציות והמשאלות של הלקוח מבחינתי הפרוגרמה הינה הבסיס לסקיצה האדריכלית. כך, כשלקוח מגיע אליי ומבקש תכנון אדריכלי לבית, הדבר הראשון שאבקש ממנו הוא רשימת הפונקציות והמשאלות אותם הוא היה מעוניין להביא לידי ביטוי בבית, וכמובן בחינת התקציב בהתאמה לחלומות.

"לאחר בניית הפרוגרמה יתחיל תהליך ניתוח המגרש הכולל כיווני אור אוויר ונוף, מיקום המבנה בהתאם לכניסה ראשית ויציאות לנוף הגינה המקיפה את הבית. בכדי להבטיח יחס טוטאלי בין פנים לחוץ, חשוב ליצור פתחים גדולים וניסיון לטשטש גבולות, ובכל זאת, לייצר חללים פנימיים ואזורים מוגדרים.

"כחלק ממכלול השיקולים בתכנון המבנה יש לקחת בחשבון את היבט הפרטיות שכל דייר בבית זקוק לה כמובן, אך יחד עם זאת, לייצר מרחבים משותפים בצורה נכונה לצורך חיבור וחיזוק הקשרים המשפחתיים"

מהו השלב הבא בפרויקט?

"במקביל לגיבוש התכנית האדריכלית, מתגבשות גם החזיתות ופרטי האדריכלות וכמובן עיצוב הפנים ובחירת החומרים באופן שיהיה הרמוני עם השפה האדריכלית".

בהיבט עיצוב הפנים, מהו הקו המנחה העיצובי שלך?

"החשיבה על העיצוב הפנימי של הבית קיימת במקביל לחשיבה התכנונית לכל אורך הפרויקט. אנו מתכננים ביחד את הצבעים, החומרים ואת הנראות של החלל שלב אחרי שלב, שכבה אחר שכבה, מתוך הבנה שהשפה האדריכלית של הפרויקט משפיעה על העיצוב הסופי. החשיבות גדולה בשילוב חומרים וטקסטורות שיהיו מותאמים ללקוח ויעמדו במבחן הזמן".

בית במרכז. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום: שרון צרפתי

בית במרכז. אדריכלות ועיצוב כהן קריספין סיגל. צילום: שרון צרפתי

מהיכן את שואבת השראה?

"גדלתי במדבר, אזור באר שבע, ומחלון הבית השתקף הנוף המדברי והטבע. הטיולים בטבע והסתכלות על הנוף הזה, מספקים הרבה מקום ומעשירים את הדמיון. זו השראה פנטסטית שהולכת איתי עד היום, בעיקר בשילוב הצבעים בעיצוב וההרמוניה עם החומרים הטבעיים. ההשראה מגיעה מהשילוב בין המקום בו גדלתי עם הטיולים המרתקים שעשיתי בעולם, שילוב בין מזרח למערב, בין אירופה הקלאסית וצפון אפריקה האותנטית כגון מרוקו, שהפכה בשנים האחרונות למעצמת עיצוב עולמית והשראה למעצבים ואדריכלים כל אלו השפיעו ומשפיעים על עבודותיי.

"חשוב לי לציין כי המשרד שלי הוא משרד בוטיק בגובה העיניים. אני נגישה מאוד ללקוחות, זמינה להם כמעט בכל עת ומרבית לקוחותיי הופכים לחבריי הטובים ואנו ממשיכים את הקשר הרבה אחרי שהפרויקט מסתיים. אני מקפידה על עבודה יד ביד עם הלקוח לכל אורך הדרך ועד לסיום הפרויקט".

קריספין עובדת בכל אזור גוש דן והשרון, ורשמה הצלחות מרשימות בפרויקטים מובילים גם בראש העין בכפר סבא, הוד השרון, ישובים באזור השרון, ותל אביב.

סיגל כהן קריספין – אדריכלית ומעצבת פנים

טלפון: 054-4869067
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: אורן דאי

סיגל קריספין. צילום: אורן דאי



הרופא שמטפל בסביבה: יגאל שמיע

יגאל שמיע ידע מאז שהיה ילד שיתעסק בעתיד עם בניינים בצורה כזו או אחרת. אחרי שסיים את לימודיו בטכניון הכישרון והמקצועיות שלו הוכיחו את עצמם, והוא בנה לעצמו שם מהר מאד עד שהפך לבעלים של משרד עצמאי שמספק פתרונות ליזמים ולבעלי קרקעות בדרכים יצירתיות.

מאז שהיה ילד אהב יגאל שמיע להסתכל על צורתם של בניינים, להבין איך הם נבנו ולחשוב עם עצמו מה הוא היה עושה אחרת. לימים הפך את התשוקה שבערה בו למקצוע והיום, בגיל 66, כאדריכל וכמתכנן ערים, הוא הבעלים של משרד שמיע אדריכלים שמספק פתרון לכאבי הראש של יזמים או בעלי קרקעות.

"מאז ומתמיד אהבתי את ההתעסקות בנושא האדריכלי", מסביר שמיע. "אבא שלי היה הנדסאי בניין אבל לא בטוח שהאהבה הזו הגיעה רק ממנו. אחרי שסיימתי את לימודיי בטכניון עבדתי בכמה משרדים מספר שנים, אבל מהר מאוד הפכתי לעצמאי בתחום. הפרויקטים הראשונים הגיעו אליי במהירות ואחרי שלושה קוטג'ים ראשונים נתבקשתי לתכנן שכונה בת 80 יחידות דיור. מכאן רצתי והמשכתי לתכנן שכונות שלמות ברחבי הארץ, כמו לדוגמה, פרויקטים של אלפי יחידות בדרום , עבור משרד השיכון, בתקופת העלייה הגדולה בשנות ה-90".

אחד הדברים שמנחים את שמיע בעבודתו היא המחשבה שבית הוא מכונה שצריכה קודם כל לעבוד נכון, ולא להיות רק יפה מבחינה עיצובית. למה הכוונה? שמיע מסביר: "אם הפונקציה מתוכננת נכון היא תמיד תראה טוב. אם אתה הולך הפוך, קודם כל מהעיצוב, ואונס את הפונקציות, זה לא נכון. זה אולי מפאר את האדריכל אבל לא בהכרח מתחשב במי שאמור לגור באותו בית. לכן זה נושא שאני שם עליו דגש רב".

באדיבות יגאל שמיע

בית הכנסת "אדמונד ספרא", קהילת "אחוות רעים" שכונת לב הפארק – רעננה. באדיבות יגאל שמיע

במה המשרד שלך מתמחה?

"בעבר התמחיתי בעיקר בבניה פרטית. בעשרים השנים האחרונות פניתי יותר לתחום הבנייה הרוויה. היום אני מתכנן גם הרבה פרויקטים של פינוי-בינוי, תוכניות בניין עיר ומבני ציבור. לאדריכל יש אחריות מאוד גדולה. אנחנו לא רק מעצבים, אנחנו מתכננים את סביבת האדם. אם רופאים מטפלים בגוף אנחנו מטפלים בסביבה. אם לא מקפידים בכך, הבעיות צצות בהמשך. '"ביתי הוא מבצרי' " ולכן התכנון צריך להיות מוקפד".

באדיבות יגאל שמיע

פרויקט "סביוני כפר סבא" – אפריקה ישראל. באדיבות יגאל שמיע

אתם מתמחים גם בתכנון בתי כנסת. יש סיבה למה בחרתם בנישה הזו?

"אני יליד רעננה, המושבה שהפכה לעיר, שבה כולם מכירים את כולם. בבתי הכנסת הראשונים הכירו את אבא שלי ואת סבא שלי. פנו אליי ושאלו אם אני יכול לתכנן להם דברים, ואכן עשיתי הרבה פרויקטים בהתנדבות. כשעמותות שונות קיבלו תקציבים חדשים נתבקשתי לתכנן לראשונה בית כנסת שלם. היום יש שישה בתי כנסת חדשים ובנויים שתוכננו על ידי ברעננה וידנו עוד נטויה. זו הזדמנות וזכות גדולה לעשות משהו מיוחד לקהילה".

פרויקטים של צמודי קרקע שהוא מתכנן כוללים גם עיצוב פנים. "זו שלמות אחת", מסביר שמיע. "אי אפשר להשאיר בניין בלי מעצב פנים. כשאני נכנס לפרויקט זה רק עם העיצוב יחד". שמיע מספר כי לאחרונה קיבלה רעננה מעמד של רשות עצמאית ואושרה תכנית מתאר חדשה לעיר רע/3000. כל בעל מגרש שרוצה לבנות היום על פי תוכנית המתאר צריך להגיש תוכנית בניין עיר נקודתית. בזה המשרד שלו מתמחה ופותר כאבי ראש של רבים אחרים.

אז אם אתם יזמים או בעלי קרקע שחוששים ללכת לאיבוד בסבך הבירוקרטיה ולא יודעים מאיפה להתחיל, בואו למשרד שמיע אדריכלים. הניסיון, המקצועיות והידע הרב שנצברו שם לאורך השנים ישביחו לכם את הקרקע במהירות וביעילות ויחסכו לכם זמן יקר וכסף.

שמיע אדריכלים

טלפון: 09-7718885
054-4238329
קישור לאתר

באדיבות יגאל שמיע

פרויקט דירות גן-גג – פרט, רחוב רש"י רעננה. באדיבות יגאל שמיע



רעיה בודזיק – אדריכלית ומעצבת פנים

רעיה בודזיק, היא הרבה יותר מאדריכלית ומעצבת, לפני הכל היא אומנית המייעדת את הידע והכישרון הייחודי שלה ליצירת מציאות חדשה. היא התחנכה על עקרונות החינוך הסובייטי המעשיר את עולמם של חניכיו באמנות. "ספרות קלאסית ואומנות על שלל תחומיה, היו חלק בלתי נפרד מהחינוך שלי ומהדרך בה גדלתי" אומרת רעיה בודזיק, האחראית למגוון רחב של פרויקטים בישראל וברחבי העולם, החל מדירות קטנות ובתי ענק, דרך חנויות, משרדים ובתי מלון.

בודזיק היא בוגרת אוניברסיטת אריאל בשומרון – B-ARCH והנדסאית אדריכלות בוגרת מכללת אורט רחובות. היא מדגישה את חשיבות היצירתיות לצד הפרקטיות כשפה הרשמית של הקו האדריכלי-עיצובי המנחה את עבודתה.

הדמיה באדיבות רעיה בודזניק

הדמיה באדיבות רעיה בודזניק

השאלה הראשונה שהיתה לי לגבי רעיה בודזיק היא המתבקשת מכולן: כיצד הכל התחיל?

"החינוך לאומנות בבית סובייטי לצד הורים מהנדסים, די התווה את הכיוון. מאז ומעולם אהבתי אומנות, ליצור ולצייר" היא משיבה. "בילדותי ציירתי המון, עשיתי גרפיטי והתעניינתי בעיצוב אופנה. למדתי לתפור ואני תופרת עד היום אפילו תפרתי את שמלת הכלה שלי. הראש הפרקטי שלי וההורים אף הם, דחפו אותי ללמוד מקצוע שעומד בראש היררכיית העיצוב – אדריכלות".

בגיל 34 וכבר אדריכלית ומעצבת פנים בעלת הישגים מרשימים, מתי התחלת את דרכך המקצועית?

"התחלתי ממש מוקדם, בחרתי באדריכלות כבר במגמה בתיכון. את הקריירה שלי התחלתי כהנדסאית וכבר אז עבדתי במשרדים מוכרים בתחום הבנייה הפרטית והיוקרתית, התמקצעתי באלגנטיות, ובפתרונות יוקרתיים ומרשימים מאוד. בזמן שלמדתי לתואר, עבדתי לא מעט גם בתחום הבניה הציבורית, שם למדתי לעבוד עם תקציבים קטנים ומצומצמים ולהיות יצירתית תוך מגבלות התקציב. צברתי ניסיון רב גם בתחום תכנון הנוף, המעשיר את הפרויקטים שלי מאוד. כיום, עם וותק של מעל ל- 12 שנים במקצוע, פתחתי סטודיו משלי המספק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לכל התחומים: חנויות, משרדים, דירות, בתים פרטים ועוד".

הדמיה באדיבות רעיה בודזניק

צילום: סוזי לוינסון

איך היית מגדירה את הסגנון שלך?

"הסגנון שלי הוא אימפרסיוניסטי, מבוסס על אומנות רחוב וסגנונות גרפיטי למיניהם, אקלקטי ומורכב מהשראות מתקופות שונות. לעתים, עיצוב הבית יכול להתחיל בציור, יצירה או פסל, אך אני לא אוהבת 'הגדרות ברורות' ובטח שלא בתחילת הפרויקט, רק אחרי שהיצירה הושלמה אפשר למצוא שם למה שקיבלנו. הכי חשוב לי להתחבר ללקוח, להבין אותו, את הרצונות והחלומות שלו ולקחת את כל אלו בחשבון. הפרויקט נובע לגמרי מהלקוח ומהחיבור שנוצר".

מה ייחודי בתהליך העבודה שלך?

"ההשראה שלי נובעת מאוד מהלקוח, יש לו השפעה גדולה על תהליך העבודה והיצירה. העבודה שלי מלווה בהדמיות תלת ממד ממוחשבות או ידניות, בכדי שהלקוח שלי יהיה שותף פעיל בפרויקט וההחלטות יעשו בצורה מושכלת. תהליך העבודה הוא חוויה מאוד מיוחדת בעיני שלא זוכה למספיק קרדיט, אני מתעדת את הסקיצות שלי שנעשות לפעמים תוך כדי הפגישות ומעלה באינסטגרם שלי שתיאר את 'מאחורי הקלעים' של הפרויקט.

"תהליך התכנון השיפוץ או הבנייה של הבית הרבה פעמים מלחיץ אנשים, אבל לי חשוב ליצור מזה חוויה חיובית ככל האפשר, ומאחר ואנחנו מפחדים בעיקר מדברים שלא מובנים לנו, העבודה נעשית תמיד יחד עם הלקוח, יד ביד. השאיפות והחלומות של הלקוחות מוטמעים בפרויקט, אני עוברת עם לקוחותיי תהליך ייסודי של חיפוש והבנה לאיתור הסגנון שהם אוהבים ומתחברים לו".

הדמיה באדיבות רעיה בודזיק

הדמיה באדיבות רעיה בודזיק

מהו הפרויקט האחרון שעשית?

"אחד הפרויקטים המעניינים שלי היה כשתכננתי מלונית במקסיקו עבור לקוח ישראלי. זה נעשה לגמרי און ליין, את עיצוב הפנים ועיצוב החזיתות בצעתי בעבודה מול סטודיו מקומי במקסיקו, והתוצאה היתה מלון תואם לסביבה מבחינת החומרים והמבנה.

"בימים אלו, אני מתכננת בית מדהים ללקוחה מיוחדת, המהווה 'חלום פמיניסטי'. הלקוחה בונה לעצמה בית שישרת את צרכיה הספציפיים שלה, כאשר אף אחד לא קובע בשבילה, וכל הבית הוא התגלמות חלום של אדם אחד. מכל מקום בבית ניתן יהיה לצאת לגינה, ובנוסף, כיוון שהיא לא אוהבת מיזוג מזגנים, היא ביקשה ליצור פתרון של אוורור טבעי, תכננתי את הבית עם גג משופע ופתוח כלפי הנוף. מדובר במרחב ציבורי פתוח וחדר שינה גדול שפונים לגינה כפי שהלקוחה ביקשה ואפשר לפתוח את כל החלונות והבית יתמזג לחלוטין עם הגינה. ישנם חלונות עליונים שעוזרים לסירקולציה של האוויר ומאפשרים קירור טבעי של הבית".

מה את הכי אוהבת בעבודתך?

"אני אוהבת ליצור עבור האנשים את סביבת המחייה הטובה ביותר עבורם. אני מאמינה, שסביבה מתוכננת היטב משפרת את איכות החיים שלנו ועושה אותנו מאושרים יותר, כיוון שהבית הפרטי שלנו הוא המעטפת האדריכלית הכי קרובה לגופנו.

"תחום הבנייה הפרטית מעניין אותי במיוחד והוא הוביל אותי להיפתח אל מחוץ לגבולות הבית ולהבין שהבית שלנו אינו מסתיים במפתן הדלת, הוא כולל גם את מה שבחוץ – אם זה שביל בגינה שמוביל אותי אל הבית או המרפסות שהן השלוחות של הבית החוצה. כל אלו אלמנטים חשובים ובלתי ניתנים להפרדה מהמכלול של הבית".

מהו החזון שלך?

"החזון שלי הוא להמשיך לספק את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת – תרתי משמע. השאיפה שלי היא שכל פרויקט יזכה לפתרון כולל, וכמובן להתרחב עוד ולעבוד על פרויקטים מיוחדים ומופלאים".

רעיה בודזיק – אדריכלית ומעצבת פנים

טלפון: 050-8804627
כתובת הסטודיו: יהודה עמיחי 24 רעננה
קישור לאתר

רעיה בודזניק. צילום עצמי

רעיה בודזניק. צילום עצמי



כל פרויקט הוא חידה שצריך לפתור: תמיר נגר

בארבע השנים האחרונות הוכיח תמיר נגר את יכולותיו בתחום והפך במהרה את המשרד שבראשו הוא עומד לאחד המובילים באזור בכל הקשור לתכנון ועיצוב בתים פרטיים, מבני ציבור ואפילו בתי ספר ומעונות יום.

תמיר נגר, אדריכל בוגר הפקולטה לאדריכלות באוניברסיטת אריאל, חש מאז ומעולם תשוקה בוערת לעיצוב ולתכנון לכן היה זה טבעי עבורו להירשם לבסוף ללימודי אדריכלות. תמיר החל את לימודיו בשנת 2008. את עבודתו בתחום האדריכלות החל בשנת 2013. שנתיים מאוחר יותר הקים את משרדו תמיר נגר אדריכלים.

תמיר, כפי שהוא מעיד על עצמו, מוצא את עולם האדריכלות כתחום מתחדש ומשתנה באופן תמידי. מתוך כך נולדים כל יום אתגרים חדשים ומתוך כך נולד הצורך ללמידה ויצירה אין סופית. בימים אלו תמיר מוביל את משרדו בהתאם לראייה כי כל פרויקט הינו חידה שיש להבין ולפתור עד לרמת הפרט הקטן ביותר תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות המשרד.

"תמיד אהבתי עיצוב ועבודה עם אנשים. תחום האדריכלות מאפשר לי שילוב של שני הדברים. ככל שהעמקתי והתקדמתי בתחום האדריכלות כך הלכה וגדלה האחריות שהיתה מונחת על כתפי כאדריכל עד שלבסוף החלטתי שאני מוכן להקים משרד עצמאי", מסביר תמיר.

במה המשרד שלך מתמחה?

"משרדי, למזלי הטוב, עוסק במגוון של פרויקטים החל מבתים פרטיים ועד למבני ציבור, גני ילדים, מעונות יום ובתי ספר. אני מאמין כי כל מבנה או בית צריך להיות מעוצב מתוך הקונטקסט הייחודי שלו ומתוך צרכיו המיוחדים לו. כל פרויקט שנכנס למשרד יוצא ממנו כאשר הוא מתוכנן עד לפרטיו הקטנים ביותר כחלק מגישתי לתכנון אדריכלי כולל".

הדמיה באדיבות תמיר נגר אדריכלים

הדמיה באדיבות תמיר נגר אדריכלים

הדמיה באדיבות תמיר נגר אדריכלים

הדמיה באדיבות תמיר נגר אדריכלים

יש סיבה למה בחרת להתמקד בנישת מבני ציבור?

"אני אוהב מבני ציבור. יש שם יכולת לעשות דברים אחרים עם תקציב מאתגר. האתגר הוא לייצר משהו מעניין ממה שאתה מקבל לידיים".

תמיר מכין את הבית עד לרמת המפסק ולא משאיר את הלקוח עם דאגות. הוא קובע איפה השקע, בוחר אריחים, גוונים, צבעים, אלומיניום. לדיירים החדשים נדרש רק לבחור את הריהוט ולחיות. "אני יושב עם הלקוח ושומע אותו. מנסה לדלות ממנו מה החלום שלו", מפרט תמיר. "הרבה פעמים אני מגיע ולא תמיד הלקוח יודע להגיד מה הוא רוצה, אז אני שואל אותו איפה חיים יותר בבית ומה המשפחה אוהבת לעשות. איזה צבעים הם אוהבים. שואל מה התחביבים, מה החלום, איך הוא רואה את עצמו עוד עשור מהיום.

"מתוך אלה אני מתחיל לחדד את כל הדבר הזה שנקרא בית, שהוא יצירה אדריכלית שתהיה נכונה עבור מי שחי בה. בסופו של דבר זו מכונה שאמורים לחיות בה. אני פותח ללקוחות ירחונים ואתרים ושואל על סגנון כי קשה להם לתרגם בפועל את מה שהם רוצים. אני מראה להם תמונות וככה יכול לדמיין איתם, ולנסח את זה לתכנון שלי".

מי קהל היעד שלך?

"זוגות צעירים, עד לטווח של גיל ה-40, יזמים שבונים בית ומוכרים. יש לי גם שיתופי פעולה עם עיריות לפעמים. אני עושה תוכניות בניין עיר אבל אלה אורכות בדרך כלל המון שנים".

מה הדרך הנכונה לבחור אדריכל?

"צריך להסתכל על הכימיה איתו. אתם הולכים לצאת למסע של שנתיים ויותר עם אדם, שהולך לקבוע לכם דברים במקום הכי חשוב ויקר שתקנו אי פעם. דבר שני זה אמון. האם אתה מאמין לאדם שיושב מולך. חשוב מאוד שהלקוח ירגיש בטוח ושדואגים לו. דבר שלישי זה שירות. לתת שירות ולדעת להסביר מה נכון ומה לא. בסופו של דבר זו תמיד החלטה של הלקוח אבל צריך להציג את הדברים כמו שהם. לטוב ולרע. חשוב לי שהתוצאה תהיה טובה ושלקוח יהיה מרוצה".

אז אם אתם מחפשים אדריכל עם ראש צעיר אבל כזה שמחזיק בניסיון רב ובקורות חיים עשירים, חפשו את תמיר נגר. המחויבות שלו אליכם ולפרויקט שלכם, לצד המקצועיות והידע הרב, יממשו לכם בצורה הטובה ביותר את חלום הבית הפרטי שתמיד חלמתם.

תמיר נגר אדריכלים

טלפון: 050-7644363
קישור לאתר

צילום: דקלה גרסין

תמיר נגר. צילום: דקלה גרסין


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר