חנויות למכונות קפה: מוזמנים להכיר את חנות קפה פלוס בהרצליה (צילום: By FXQuadro, shutterstock)
חנויות למכונות קפה: מוזמנים להכיר את חנות קפה פלוס בהרצליה (צילום: By FXQuadro, shutterstock)

מכונות קפה למכירה: כולם באים ל'קפה פלוס' בהרצליה

גבי נתנוב הפך את האהבה לקפה למקצוע, ולאחר שנים של עבודה בתחום פתח במרכז הרצליה חנות המציעה מכונות קפה למכירה - 'קפה פלוס'. חודשים ספורים מאז ההשקה, וכבר הוא נהנה מקהל נאמן שהתאגד סביבו בחיפוש אחר קפה פלוס שירות שהוא לא מצא עד היום

פורסם בתאריך: 12.2.20 19:25

גבי נתנוב רק בן 30, אבל מאחוריו כבר שנים רבות של עבודה בתחום הקפה בישראל. לאחר שהחל את דרכו בחברת הענק העולמית 'נספרסו', הוא עבר לעבודה ברשת חנויות לממכר קפה ומוצריו. כעבור כמה שנים הבין שחייו נקשרו, כנראה, עם המשקה הטעים – ומשם הדרך להקמת עסק משלו הייתה קצרה.

היום נתנוב הוא הבעלים של חנות 'קפה פלוס' שהחלה לפעול בחודשים האחרונים ברחוב בן גוריון 18 בהרצליה. מדובר בחנות קפה מקצועית שמספקת שירות לכל אזור השרון, בכל הקשור לתחום הקפה: מכונות קפה, אביזרים, קפסולות, קפה טחון במקום, וסוגים שונים של קפה מיובא מכל המותגים המוכרים מאיטליה וממדינות נוספות.

קפה פלוס: מכונות קפה מכל המותגים המובילים (צילום: דניאלה ביל)

קפה פלוס: מכונות קפה מכל המותגים המובילים (צילום: דניאלה ביל)

"אנחנו מוכרים מכונות קפה ביתיות מתקדמות, אוטומטיות וידניות", מפרט נתנוב, "אצלנו אפשר למצוא את כל המותגים המובילים: דלונגי, פיליפס, אסקסו ועוד. אנחנו מספקים גם שירות תיקונים למכונות. כל לקוח יכול לבוא ולהשאיר אצלנו את המכונה לתיקון, ואחרי שבועיים לכל היותר הוא יקבל אותה כמו חדשה".

בזמן הקצר שחלף מאז שנפתחה, הספיקה 'קפה פלוס' לאסוף סביבה קהל לקוחות נאמן שמגיע אליה פעם אחר פעם, כשהמטרה מבחינת נתנוב היא להתרחב כמה שאפשר כבר בתקופה הקרובה לערים נוספות דוגמת בת ים, אשדוד, נתניה ועוד.

את החנות הראשונה פתח נתנוב בעיר הרצליה כי הוא זיהה את הצורך למקום איכותי שמספק קפה אחר במרכז העיר. "יש עוד חנות באזור התעשייה בהרצליה אבל היא לא נגישה", מסביר נתנוב, "השיקול היה לתת מענה למרכז הרצליה ולערים הסמוכות, גם במשלוחים שהם חינם בהזמנה מעל ל-300 שקלים".

קפה פלוס: חנות קפה מקצועית (צילום: דניאלה ביל)

קפה פלוס: חנות קפה מקצועית (צילום: דניאלה ביל)

מה מייחד את החנות שלך מחנויות דומות?

"יש לנו מבצעים טובים, ואי אפשר להתחרות בקפה ובמחירים שלנו. אנחנו מייבאים קפה שמגיע ישירות לצרכן – והמחיר בהתאם. דבר נוסף, כשאדם נכנס לחנות מקצועית כמו שלנו, יש לו מבחר של 50 עד 60 סוגי קפה לבחירה. יש לו גם אפשרות לבחור בין מגוון צורות להכנת קפה: פינג'אן, מכונת קפה ידנית, אספרסו, לטה, מקיאטו או הפוך. יש המון משקאות ולכן לקוח, כשהוא נכנס אלינו, נפתח לעולם הקפה ומתאהב".

קפה פלוס: 60 סוגי קפה (צילום: דניאלה ביל)

קפה פלוס: 60 סוגי קפה (צילום: דניאלה ביל)

מהו הטעם שאהוב על הקהל הישראלי?

"הקהל המקומי אוהב את הקלייה הבהירה. פחות 100 אחוז ערביקה, ויותר תערובות של 80 או 70 אחוז ערביקה. אבל הבחירה הולכת, בדרך כלל, לקפה ההפוך".

היום, לאחר שהפך מיבואן של קפה ועבד עם בתי קפה ובתי מלון בסיטונאות, המטרה של נתנוב היא לפתח את מותגי הבית שלו ולגרום לכמה שיותר אנשים להתאהב בהם – ובנוזל הכה טעים ובריא, שהפך כבר מזמן למשהו שהוא הרבה מעבר לאופנה חולפת.

"יש לי הרבה לקוחות שקונים קפה ירוק, וקולים אותו בבית עם מכונות הקלייה שלהם. התחום הולך ומתפתח, ולכל אחד יש בבית מכונה טוחנת או קפסולות או דרך אחרת להכין קפה", הוא מסכם. "יש אנשים שמבינים בזה ורוצים את הקפה הטוב שלהם בבית. היום לשתות קפה בחוץ זה עסק יקר".

אז אם אתם רוצים לטעום קפה שלא טעמתם במקום אחר, וגם להרגיש יותר אנרגטיים על הדרך, בואו ל'קפה פלוס' – המקום שבו כל אחד יכול למצוא את הטעם להתאהב בו, בדרך לחיים מאושרים הרבה יותר.

קפה פלוס

כתובת: בן גוריון 18, הרצליה

טלפון: 09-8895757

למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר