צילומי הריון (צילום: By Natalia Deriabina, shutterstock)
צילומי הריון (צילום: By Natalia Deriabina, shutterstock)

צילומי הריון: מוזמנים להכיר – מרטה ברונשטיין, צלמת

בכל אישה הרה פועם, מעבר לליבה שלה, לב נוסף שהולם מבפנים ומבקש לקחת חלק בסיפור על צילומי הריון. הביחד הזה - של האישה, העובר שלה ובן הזוג - יוצר חיבור שנולד כרגע חד פעמי. מרטה ברונשטיין, צלמת לייף סטייל בתאורה טבעית, יודעת לספר את הסיפור הזה

פורסם בתאריך: 24.2.20 19:31

צילומי הריון נתפסים לעיתים כפרק קסום בתקופת ההריון, בו מחצינים את האהבה בין בני הזוג וכמובן אל התינוק שעתיד להצטרף למשפחה. מתחת לפני השטח, העבודה האמיתית של הצלם או הצלמת היא בין השאר לגרום לאישה ההריונית להרגיש בטוחה בעצמה, יפה ועצמתית למרות כל התהליכים והשינויים שעובר גופה. כשהצלמים מצליחים לגרום לזוג ולאישה בפרט להרגיש בנוח, טבעייים וקלילים – ניתן לראות זאת מיד בתוצאה הסופית – בתמונות. הזוויות שייבחרו בקפידה, הרגעים שיונצחו ומבטי האהבה שיתועדו תלויים ברגישות, בדיוק ובהקפדה של הצלמים, ולכן חלק משמעותי מהתהליך הוא ההיכרות עם הזוג עוד לפני הלחיצה על כפתור הפלאש בפעם הראשונה. בואו להכיר את הצלמים שעושים את זה נכון ויוציאו מכם את כל הזוויות ורגשות הנכונים.

מרטה ברונשטיין – צילומי הריון

כשהפכה לאימא לראשונה, גילתה מרטה ברונשטיין כי הדרך שלה לספר את הסיפורים שמרכיבים את מארג חיינו היא באמצעות צילום. מרטה תמיד ידעה לכתוב את הסיפורים שלה, אבל האימהוּת הוסיפה ממד חדש לעושר הביטוי שעומד לרשותה – באמצעות האלמנט הוויזואלי. חיבה לצילום תמיד הייתה לה, אך עם לידת בנה הבכור הפך הצילום מתחביב לתשוקה של ממש, ומשם הדרך להפוך את התשוקה למקצוע הייתה קצרה.

מרטה התעמקה בנושא, ודרך לימוד עצמי רכשה ניסיון ובסיס ידע נרחב. בהמשך לא הסתפקה בדרך האוטודידקטית והיא החלה ללמוד בסדנאות אצל אמנים בינלאומיים, ביניהם מג לוקס, אמה ווד, בן סאסו, אליס מידר ואחרים.

ללכוד ברגע הנכון את הקשר שבין בני הזוג (צילום: מרטה ברונשטיין)

ללכוד ברגע הנכון את הקשר שבין בני הזוג (צילום: מרטה ברונשטיין)

צילומי הריון – הלב הפועם של הלייף סטייל

כמי שחווה את הצילום כדרך מרתקת לספר סיפור, מרטה רואה בצילומי הריון קסם מיוחד שממנו היא שואבת אושר גדול. להיות שותפה להתרגשות ולהתפעמות של זוג צעיר בטרם יהפכו להורים, זו מתנה יקרת ערך עבור מרטה.

הגישה של מרטה לצילומי הריון נוסח לייף סטייל מגלמת את תפיסת העולם שלה ואת הדרך שבה היא חווה את החדווה הטמונה בבריאת החיים החדשים – בפשטות, בטבעיות, בנינוחות. בכל אישה הרה פועם, מעבר לליבה שלה, לב נוסף שהולם מבפנים ומבקש לקחת חלק בסיפור המצולם. הביחד הזה – של האישה, העובר שלה ובן הזוג – יוצר חיבור שנולד כרגע חד פעמי.

מרטה מאמינה שכדי להעביר את פלאיות הרגע, היא צריכה לא רק להנציח אותו אלא גם ללוות אותו ולהיות שם עבור האישה ובן זוגה, הלוקחים חלק בקסם המתהווה. זוהי הסיבה שסשן צילומים שלה אף פעם לא יתחיל ביום הצילומים אלא עוד הרבה קודם. לא זו בלבד שלפני יום הצילומים היא נוהגת לשמור על קשר טלפוני רציף עם האם לעתיד, פעמים רבות מרטה אף נפגשת איתה לשיחה חברית על כוס קפה, שבמהלכה הן מתכננות ומחליטות מה יקרה ביום הגדול.

להוציא מן המצולמת את הנינוחות והטבעיות (צילום: מרטה ברונשטיין)

להוציא מן המצולמת את הנינוחות והטבעיות (צילום: מרטה ברונשטיין)

אין כמו בבית

מרטה מאמינה שכדי להוציא מן המצולמת את הנינוחות והטבעיות שאותן היא מחפשת, על הצילומים להיערך באזור הנוחות שלה – בביתה או בכל לוקיישן בעל משמעות מיוחדת עבורה כמקום שבו היא תשמח להיזכר בעוד שנים, כשתביט בצילומים יחד עם ילדיה.

המצולמות בדרך כלל מבטאות בתחילה אי נוחות מהפיכת הבית לאתר צילומים כשהן חשות שהבית לא מסודר ואינו ערוך לכך, אבל מרטה כלל לא נבהלת מבלגאן. מבחינתה, אין כל בעיה להשאיר מחוץ לפריים ערימות כביסה או את אוסף הנעליים הגדול, כל עוד האור נופל בדיוק כמו שהיא רוצה, במיקום המושלם עבור הצילום.

שותפה להתרגשות ולהתפעמות של זוג צעיר (צילום: מרטה ברונשטיין)

שותפה להתרגשות ולהתפעמות של זוג צעיר (צילום: מרטה ברונשטיין)

אור טבעי, לבוש נכון ונינוחות: כל התאורה על רגל אחת

אור טבעי שנופל נכון, לבוש מתאים ונינוחות – אלו הם הדברים שעושים את הצילום, מאמינה מרטה. כדי לתפוס את האור הטבעי הרצוי לה, היא מתזמנת את מועד הצילומים על פי השעה המתאימה ביום, שבה האור הנכנס מן החוץ אל תוך הבית מיטיב ביותר עם המצולמים ועם האווירה שאותה היא שואפת להשיג.

הלבוש הוא אלמנט נוסף המשפיע משמעותית על הצילום. בחירת הבגדים המתאימים תחל תמיד מהאם המצפה, כי כשהיא מרגישה נינוחה וטבעית – כך ירגיש גם בן הזוג שיהיה לצידה בתמונה. בחירה נכונה של הבגדים, בנוסף לתחושת הנינוחות שהיא מאפשרת, יוצרת הרמוניה מופלאה הניבטת מכל תמונה.

המרכיב השלישי ההכרחי לתמונות מוצלחות הוא הנינוחות והחמימות הטבעית הטמונות בקשר שבין בני הזוג, כפי שהמצלמה מצליחה ללכוד אותו ברגע הנכון. במקום הזה, שבו בני הזוג מאפשרים לעצמם לגלוש לתוך הקִרבה והאהבה – שם גם מלבלבת הציפיה לחיים החדשים.

מה שמגיע מראש ומה שבא מהלב

כל סשן צילומי הריון של מרטה מתחיל בתוכנית מדוקדקת שהיא מכינה מראש, כולל סטים אפשריים והנחיות למצולמים אילו תלבושות להכין בהתאם לאופי הצילומים. כדי שהמצולמים ידעו מה להכין, מרטה שולחת לפני יום הצילומים הוראות מדויקות.

אבל בסופו של דבר, כשהעדשה נכנסת לפעולה הקסם קורה מעצמו. כי כשהלב מקשיב, התוכניות עשויות להשתנות בהתאם לזרימה הטבעית של ההתרחשויות, והרגע המיוחד שאותו מבקשת מרטה לתפוס פשוט מתפרץ אל מול המצלמה.

העבודה על התמונות לא מסתיימת בתום יום הצילומים. כשבידיה כל התמונות, מרטה בוחרת את הטובות שבהן וביד עדינה ועין רגישה היא עושה להן עיבוד פוטושופ עדין שיבטיח תוצאה טבעית ויפה. עיבוד הצילומים הוא חלק בלתי נפרד מגישת הלייף סטייל, ובעזרת עריכה ידנית לכל צילום, מרטה מעבירה את הרגש והטבעיות שנכחו בחדר ברגע הישמע הקליק של המצלמה.

וכשהתמונות מוכנות, נותר רק לסדר אותן כראוי. מרטה עובדת עם בתי דפוס בארה"ב, שבהם נעשה שימוש רק בנייר ממוחזר ובחומרים ידידותיים לסביבה, כך שהאלבומים שאותם היא מציעה ללקוחותיה יוכלו ללוות אותם בכל רגעי הנוסטלגיה המשפחתית לאורך השנים.

מרטה ברונשטיין – צילומי הריון

טלפון: 052-8662207

למשלוח דוא"ל

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר