ברבר שופ בתל אביב: שמואל שטרנברג (צילום עצמי)
ברבר שופ בתל אביב: שמואל שטרנברג (צילום עצמי)

ברבר שופ בתל אביב: ארץ הפלאות והמראות של שמואל

טלוויזיה שמחווטת הפוך כך שמי שצופה בה דרך הראי מקבל את התמונה הרגילה. שעון מהופך שמראה את השעה האמיתית רק דרך הראי. כיסאות מסתובבים גם לחפיפה וגם לתספורת. אה, כן, ויש גם ספר אחד יחיד ומיוחד: שמואל שטרנברג - הכי ברבר שופ בתל אביב

פורסם בתאריך: 27.2.20 19:21

על ברבר שופס אפשר להתברבר ללא הרף, אבל אנחנו לא באנו לאכול לכם את הראש אלא רק לסדר אותו ולכן, בלי הקדמות נוספות, פשוט נספר לכם על הברבריה הכי מיוחדת בתל אביב: הברבר שופ של שמואל שטרנברג, שהחל לברבר – כלומר, לספר גברים – לפני 43 שנים, ומאז עברו תחת ידיו המיומנות אלפי ראשים, זקנים ושיער אינסוף.

ברבר עם ראש אחר

בנוף התל אביבי ישנן לא מעט ברבריות, רבות מהן מבקשות להביע את הייחודיות של בעליהן, אבל ברבר כמו שמואל לא תמצאו, על אחריותנו! מספיק לזרוק מבט אחד בלבד על הברבריה של שמואל כדי להבין: כאן, כל מה שנוגע לתכנון, לעיצוב ולאווירה מכוון לדבר אחד בלבד – יצירה של חוויית משתמש שכולה נוחות, פינוק ותחושה של ייחודיות.

כל זה קורה בברבריה כי שמואל פשוט נהנה לחדש, להפתיע ולהסעיר את לקוחותיו. הסיפור של שמואל מבוסס על אהבה, הנאה והפתעות, וכשאנחנו אומרים סיפור, אנחנו לגמרי מתכוונים לתרתי המשמע שבעניין. כי שמואל אוהב, מאוד אוהב, לספר ולהפוך כל גבר ליפה ומטופח יותר ממה שהיה כשנכנס אליו, וגם נהנה לתת בראש ולהפתיע עם גימיקים וחידושים בלתי צפויים.

הפתעות, טוויסטים, מקצועיות ויכולות וירטואוזיות (צילום: שמואל שטרנברג)

הפתעות, טוויסטים, מקצועיות ויכולות וירטואוזיות (צילום: שמואל שטרנברג)

המקום שבו שום דבר הוא לא כמו שהוא נראה

לפני שנמשיך להפליג בתיאור כל מה שמיוחד בברבריה, נדגיש כי שלל ההפתעות והטוויסטים שצפויים ללקוחותיו של שמואל לא יבואו לעולם על חשבון המקצועיות והיכולות הווירטואוזיות שלו בכל הקשור לתספורות וגילוח. כי שמואל מקפיד על למידה בלתי פוסקת והשתלמויות, מה ששומר אותו מעודכן ומחובר לתחום בכל עת. לצד אלה, שמואל מספר, חשוב לו שהביקור בברבריה שלו יהפוך לחוויה מיוחדת ולא רק אסתטית.

כך, למשל, הטלוויזיה ההפוכה. מאחורי כיסא הספר תלויה טלוויזיה שמחווטת בצורה הפוכה המנטרלת את אפקט המראה, כך שמי שצופה בטלוויזיה דרך הראי בשעת התספורת רואה את התמונה הרגילה ולא המהופכת. מבולבלים? יופי, זה כל הסיפור…

בעולם ההפוך של שמואל תמצאו גם שעון הפוך שדרך המראה יראה לכם את השעה האמיתית, וכיסאות מסתובבים המשמשים הן לחפיפה והן לתספורת עצמה. נשמע קצת כמו עליסה בארץ הפלאות והמראות? ברור, כי שמואל מנסה בברבריה שלו לברוא עבור לקוחותיו עולם אגדות קטן, שבו ייהנו לשעה קלה מחוויה ייחודית המנתקת אותם מכל מה שנמצא בחוץ.

במחלקת הפינוקים של שמואל מחכים לכם מכשיר עיסוי מושלם שיעסה לכם את הראש ויעשה לכם את היום, תספורת עם חפיפה וטוניק (מסאז' ראש מיוחד), גילוח רטוב אמיתי, גילוח ראש, עיצוב זקן ועיסוי קרקפת.

ואם הגעתם צמאים או שאתם לא מספיק מסוחררים מכל הגימיקים והקסם מסביב, שמואל ישמח להציע לכם ליהנות בזמן ההמתנה מצ'ייסר וויסקי מפנק – on the house.

חוויה מיוחדת ולא רק אסתטית (צילום: שמואל שטרנברג)

חוויה מיוחדת ולא רק אסתטית (צילום: שמואל שטרנברג)

BARBER SHOP SHMUEL

טלפון: 03-6958723

כתובת: וייצמן 4, תל אביב (בית אסיה)

מעבר לאתר

שעות הפעילות: ימים א',ג',ד',ה' – 17:00-07:00 | יום ו' – 13:00-07:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר