חנות פרחים בחיפה: כך מפריחים חיים בזוגיות. צילום: מייק כהן
חנות פרחים בחיפה: כך מפריחים חיים בזוגיות. צילום: מייק כהן

תנו לפרחים לרענן את הזוגיות שלכם

בחנות הפרחים "פלוריסטה", תוכלו למצוא מתנה מושלמת לחצי השני שלכם שתכניס לו עוד קצת צבע לחיים. רוצים לדעת כיצד לעשות זאת נכון? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 8.3.20 16:04

אם יש בית עסק שכיף לדעת שקיים ליד הבית, הרי שתהיה זו חנות למכירה ולעיצוב של פרחים ועציצים. לצד הצורך המובן בחנויות כמו מכולת או שירותי בריאות, מרבית האנשים למעשה אינם מבינים עד כמה גדול הצורך גם בצבע בחייהם – בדמות פרחים ועציצים (זאת כמובן עד לרגע בו הם נתקלים בחנות כזו באמצע הדרך). אך מותג הפרחים "פלוריסטה" של לודמילה קיפרושקין אינו משמש כחנות סטנדרטית לפרחים, הצובעת את המרחב בגוונים משגעים של ירוק, כתום וורוד עמוק, אלא הרבה מעבר לכך: בחנות תוכלו לעצב לעצמכם את הזר בהתאמה אישית ומיוחדת לאדם ולאירוע המצוין, ואפילו להוסיף לו אלמנטים דקורטיביים משלכם שהבאתם מהבית. בעוד המותג עצמו קיים רק כמה שנים בודדות, לודמילה למעשה מעצבת זרים כבר משנות עלייתה הראשונות לארץ, לפני מספר עשורים, והשמועה על יופיים של הזרים הייחודיים שלה עושה לה כנפיים בכל העיר חיפה והקריות – ולאחרונה נוספו לקוחות רבים המבקשים להזמין משלוחים לאזור גם ממקומות שונים ומגוונים ברחבי הארץ.

איך בעצם הכל התחיל?

אם לחזור לראשיתו של סיפור האהבה עם הפרחים, לדברי לודמילה הוא טבוע כבר בסיפורם של הדורות הקודמים במשפחות של כולנו – אמנם הענקת פרחים לאישה נחשבת עד היום למקובלת מאד בארץ הולדתה אוקראינה (וברית המועצות כולה) כבר מזה עשורים רבים, אך למעשה, היא מציינת, הסבים של כולנו היו מביאים זרים לנשותיהם – ללא קשר לאמצעים שהיו ברשותם באותה תקופה, או לשאלה האם הפרחים ניתנו לציון אירוע מיוחד או "סתם" כך באמצע השבוע. אצל משפחות רבות ישנם אפילו סיפורים על פרחים קבועים ש"אבא היה מביא לאמא" כדרך קבע – ובעיני רוחה של לודמילה הם נראים כמעין מתכון ייחודי העובר במשפחה מדור לדור.

חנות הפרחים "פלוריסטה": מעין מתכון ייחודי העובר במשפחה מדור לדור. צילום: חיים מגיורה

חנות הפרחים "פלוריסטה": פרחים הם מעין מתכון ייחודי העובר במשפחה מדור לדור. צילום: חיים מגיורה

באשר לסיפורה האישי של לודמילה, המשפחה כולה עלתה לארץ בשנות התשעים, וגם כאשר העסקים המשפחתיים פעלו בזירות עסקיות שונות לחלוטין, היא הקדישה עצמה ללימוד ופיתוח מיומנויות השזירה האמנותית, בסבלנות אין קץ ועם אהבה גדולה לססגוניות, לחגיגיות ולשמחה הפשוטה שהפרחים מביאים איתם. מאז ועד היום לודמילה מעולם לא הפסיקה לשזור ולעצב מאות ואלפי זרי פרחים. היום, מלבד עציצים, זרים מוכנים ושזירות בהתאמה אישית, תוכלו למצוא ב"פלוריסטה" גם מארזי שוקולד ויינות, מתנות ייחודיות ואפילו קישוטים מובחרים לבית.

מהי הדרך הטובה ביותר להביא פרחים?

אם תשאלו את לודמילה, ישנן שתי דרכים להביא פרחים לבת הזוג: הראשונה היא לרכוש את הזר ולהביא אותו באופן עצמאי הביתה – וכך לשמח אותה במפגש בלתי אמצעי ותוך הישרת מבט זה לזו. זוהי הדרך המקובלת שבה נהגו בדורות שלפנינו, לרוב בשל המחסור באמצעים ואי היכולת לבצע משלוחי פרחים על ידי החנות עצמה. אך ברבות השנים ובמיוחד לאור הנגישות התחבורתית ופריחת שוק השליחויות בעקבות כך, נפתח למעשה תחום חדש של אפשרויות בעולם שזירות הפרחים – משלוחים מפתיעים שהגיעו בעיתויים מיוחדים הביתה, למקום העבודה או אפילו במקומות בילוי כמו מסעדות בימי חג, או בעת ציון שמחה מיוחדת. כך מלבד אלמנט ההפתעה והשמחה שבקבלת מתנה יפה ומושקעת, הפרחים מכניסים איתם הביתה צבע וחיוּת שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת, ובמשך תקופה של כמה שבועות לאחר מכן (אם מקפידים לשמור היטב על הפרחים), נשארת המזכרת המשמחת בבית – וכל מי שעובר לידה נטען באופן מיידי באנרגיות טובות יותר, גם אם הוא אינו לחלוטין מודע לכך.

הפרחים מכניסים איתם הביתה צבע וחיוּת שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת. צילום: חיים מגיורה

הפרחים מכניסים איתם הביתה צבע וחיוּת שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת. צילום: חיים מגיורה

שירותי המשלוחים הבוטיקיים של "פלוריסטה"

לודמילה מבינה היטב כי משלוחי פרחים חייבים להתבצע בצורה מדויקת ואיכותית, ולכן כל הזמנה מגיעה ליעדה בשעת המסירה המדויקת שהתבקשה, על ידי רכב פרטי ממוזג ולעולם לא על ידי אופנוע או בקופסה סגורה. באשר לבחירת הפרחים עצמם במשלוח לבת הזוג, היא ממליצה במיוחד על פרחים עמידים כמו שושן צחור, גלדיולות או חרציות כלות. ורדים ושושנים הם פרחים בהחלט מתאימים לזרים רומנטיים גם כן, אולם חשוב לזכור כי הם אינם עמידים מאד כמו אלה הראשונים. למי שרוצה לגוון עוד יותר, ניתן לשלב בזר גם חרציות, חמניות או ליליות – אך להקפיד שלא לשלב בזר סייפן, משום שבחוגים מסוימים בברית המועצות הוא נחשב דווקא כפרח גברי.

פלוריסטה
כתובת: חניתה 40, נווה שאנן, חיפה
טלפון: 054-2270287
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

לודמילה מבינה היטב כי משלוחי פרחים חייבים להתבצע בצורה מדויקת ואיכותית. צילום: מייק כהן

לודמילה מבינה היטב כי משלוחי פרחים חייבים להתבצע בצורה מדויקת ואיכותית. צילום: מייק כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר