להב גלרי (צילום עצמי)
להב גלרי (צילום עצמי)

להב גלרי: השיק הייחודי שחסר לכם בבית

ריהוט הבית הוא כבר מזמן לא דבר של מה בכך, אלא אמנות לשמה. הכירו את 'להב גלרי' שתעזור לכם להכניס הביתה מלא סטייל, שיק והכי חשוב – נשמה

פורסם בתאריך: 8.3.20 16:20

בדיוק כשם שאנחנו מתאימים שמלת כלה לגופה של כל אישה בערב כלולותיה – על הקימורים, הזוויות והמידות שלה – כך אנחנו רוצים גם להלביש את הבית שלנו ולהפוך אותו ל'כלה' שלנו. אחרי הכול, אנחנו הולכים לבלות לא מעט זמן יחד.

לצד הרצון להפוך את ביתנו לכלה מהממת, צריך גם לקחת בחשבון כי בעוד שישנם מגוון סגנונות ולכל אחד הקסם והטאצ' המיוחד שלו, חשוב ליצור קו אחיד שינחה את הסטייל הכללי של הבית. רק להניח בבית דברים יפים שמצאו חן בעיניכם על המדף בחנות או באולם התצוגה, אכן יבטיח כי ביתכם יהיה מלא בריהוט יפיפה – אך אין זה אומר שהדברים יתחברו בצורה אלגנטית יחד. בדיוק כאן נכנסת 'להב גלרי' לתמונה, כדי לעשות קצת סדר בקולאז' הסגנונות שמרכיב כיום את השוק, ובשביל להבטיח שכל מה שאתם מכניסים לבית ישתלב בו בצורה לא פחות ממושלמת.

להב גלרי: עושים סדר בקולאז' הסגנונות (צילום עצמי)

להב גלרי: עושים סדר בקולאז' הסגנונות (צילום עצמי)

כל מה שנחוץ לבית

'להב גלרי' הינה חנות המציגה מטבחים, ארונות, מבחר עצום של רהיטים, אקססוריז וחפצים יפהפיים בסגנון מינימליסטי לבית. החנות שנפתחה לפני קרוב לעשור, עברה במהלך השנים כברת דרך ארוכה, הפכה לאחת החנויות הייחודיות ביותר באזור התעשייה פולג שבנתניה ולאחת המובילות בקטגוריית הרהיטים בהזמנה אישית.

מי שיכנס ל'ללהב גלרי' יופתע לגלות מולו תצוגת אופנה שלמה המורכבת מכל מה שנחוץ לבית – שידות, שולחנות, ספות, מיטות, ועוד – הרבה חפצים מלאי שיק שיהפכו את חדרי ביתכם למיצג אומנותי משגע. כמו כן, תוכלו לבחון במקום מבחר מטבחים בהתאמה אישית, ארונות מהממים לאמבטיה, חיפויי קירות יפהפיים, TV Walls וכל מה שיהפוך את הבית שלכם מסטנדרטי לייחודי וקסום.

בין אם יש לכם כבר רעיון מוגמר בראש או תמונה של רהיט שמצאתם בפינטרסט ופשוט התאהבתם בו, ובין אם אתם עדיין מחפשים את הכיוון לרהיטים שיפיחו חיים ויכניסו שיק לביתכם, תוכלו להתייעץ עם צוות המקום המקצועי, הכולל מעצבת סטיילינג לשירותכם, שיבטיח כי כל מה שתכניסו לביתכם ישתלב בצורה מושלמת עם סגנון הבית הקיים.

להב גלרי: להכניס חיים ושיק לבית (צילום עצמי)

להב גלרי: להכניס חיים ושיק לבית (צילום עצמי)

הגלריה, שמציגה את הרהיטים המטבחים והארונות, נועדה לתת לכם טעימה קטנה ולעזור לכם לבחור את אלו שהכי יתאימו לסטייל שבביתכם. מרגע שכבר החלטתם אלו רהיטים הולכים להיכנס לביתכם ואיזה סוג של מטבח תרצו לראות בכל בוקר כשאתם מתעוררים, תוכלו ביחד עם הצוות להתחיל לחשוב על החומרים בהם תשתמשו: משחקי צבעים של שחור, לבן וזהב; שימוש בעץ, ברזל וזכוכית; שילוב של גרניט פורצלן או בטון בחפצי נוי; ציפוי פורמייקה ושימוש בפליזים ליצירת אקססוריז מלאים בגלאם – אלו הם רק חלק מהכיוונים שתוכלו ללכת עליהם. כל עוד אתם מוכנים ורוצים לעשות מייקאובר קטן לביתכם, השמיים הם הגבול.

״הגלריה שלנו נועדה לתת לאנשים אפשרות לעצב את הבית שלהם לפי מה שהם אוהבים ולא בהתאם למה שהקטלוג מציע להם. הנשמה של הבית מגיעה מהסגנון והאהבות של הדיירים בו, היא מתגלמת באמצעות החפצים והרהיטים שהדיירים בוחרים ולכן כל כך חשוב לתת בבית טאצ' אישי״, מסביר אלי, בעל הגלריה.

״צוות החנות שלנו מורכב מאנשים המגיעים מעולם העיצוב והאופנה, אנשים החיים את התחום ויודעים כיצד להפוך את החלומות איתם מגיעים הלקוחות לאמיתיים. אפשר להגיע לכאן עם כל פנטזיה, מופרעת ככל שתהיה ואנחנו כבר נדאג להפוך אותה למציאות״.

להב גלרי: הופכים חלומות לאמיתיים (צילום עצמי)

להב גלרי: הופכים חלומות לאמיתיים (צילום עצמי)

הופכים את הבית ל'ואוו'

למקרה שאתם כבר יודעים בדיוק איזה ריהוט אתם רוצים לראות בביתכם; מהם הצבעים, החומרים והסגנון שירכיב אותו, מומלץ להגיע לחנות עם מידות מוכנות מראש. אם לא לקחתם מידות של הבית או החדר אותו תרצו לרהט, תוכלו להגיע גם עם סרטון או אפילו תמונה הממחישה את הממדים והסגנון בחדר אותו תרצו לעצב מחדש. לפני שאתם מחליטים לרכוש רהיט מיוחד שאהבתם, ממליצה החנות להתייעץ עם הצוות שיבחן את הסגנון שבביתכם וידע לומר האם מה שבחרתם אכן מתאים או שמא עדיף לקחת כיוון דומה אך קצת שונה שישתלב בצורה טבעית יותר בחדר.

אחרי שכבר רכשתם את הריהוט מהחנות תקבלו אותו במשלוח בתוך מספר ימים, ובמידת הצורך יורכבו הרהיטים בביתכם. על כל הרהיטים תקבלו אחריות מלאה לשנה, אך גם אם חרגתם מתקופת האחריות וגיליתם כי משהו התקלקל תוכלו לקפוץ למקום ולהתייעץ עם הצוות שישמח לעזור לכם למצוא פתרון.

השירות המעולה שמעניק צוות המקום המקצועי של 'להב גלרי' יחד עם הפיסות המושלמות המרכיבות את חלל המקום, הופכים את הגלריה לבחירה הראשונה עבור כל מי שרוצה להפוך את ביתו ל'ואוו'. לא משנה אם אתם לפני הלבשה מאפס של בית חדש, רוצים לעצב את אחד החדרים אחרי שעבר שיפוץ או פשוט מחפשים ריהוט ואביזרים שיכניסו רוח חדשה לביתכם, עם 'להב גלרי' תוכלו להפליג עם החלום ולהכניס לביתכם את הנשמה והאופי הייחודיים רק לכם.

להב גלרי

טלפון: 074-704-0470

כתובת: המלאכה 45, נתניה

שעות פעילות: א-ה’ – 20:30-09:30 | ו’ – 14:00-09:00 | ש’ – 22:00-20:00

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר