עורכי דין בשרון (צילום: By PhuShutter, shutterstock)
עורכי דין בשרון (צילום: By PhuShutter, shutterstock)

עורכי דין בשרון: לספק את התוצאות האפקטיביות ביותר

כשמאחוריה ידע אקדמי וניסיון מעשי רב בייצוג לקוחות, ניצבת כיום עו"ד יעל ורד בחזית קבוצה של עורכי דין בשרון אשר מספקים ללקוחותיהם שירות איכותי ללא פשרות - באדיבות, בסובלנות ובגובה העיניים

פורסם בתאריך: 9.3.20 14:38

משרד עורכי דין וגישור יעל ורד

עורכת דין ומגשרת יעל ורד היא מייסדת ומנהלת משרד 'עורכי דין יעל ורד' המתמחה בדיני משפחה. טרם הקימה את המשרד, עו"ד ורד ניהלה קריירה מרשימה כמרצה וכאשת חינוך, ובמהלך לימודי הדוקטורט החליטה לעשות הסבה ללימודי משפטים.

"העשייה החברתית היא אחד הנושאים החשובים והקווים המנחים אותי", אומרת עו"ד יעל ורד, "הבנתי כי באמצעות הכישורים, הידע האקדמי והניסיון המעשי שצברתי בקריירה שלי, אוכל לסייע לאנשים הנמצאים במשבר גירושין. כך אוכל להמשיך בעשייה החברתית למען הציבור".

משרד 'עורכי דין יעל ורד' נוסד בשנת 2007 ומאז משרת נאמנה לקוחות מכל אזור השרון והמרכז. עו"ד יעל ורד פועלת למען האינטרסים של לקוחותיה, ומבצעת עבודה מעמיקה ומקיפה להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורם.

עו"ד יעל ורד: עשייה חברתית למען הציבור (צילום עצמי)

עו"ד יעל ורד: עשייה חברתית למען הציבור (צילום עצמי)

אילו שירותים משרדך מעניק בתחום דיני המשפחה?

"המשרד עוסק בענייני משפחה – גירושין, ירושות, צוואות, גישור, אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך, ייצוג בתביעות גירושין, עריכת הסכמי ממון טרום ובמהלך הנישואין, הסכמים בין ידועים בציבור, הסכמי גירושין, צוואות, ירושות ועוד".

מה השתנה בשנים האחרונות בהיבט המשמורת על הילדים והמזונות?

"בשנים האחרונות חלה מהפכה, והרבה יותר אבות רוצים להיות מעורבים שווים בגידול הילדים, ולכן יש הרבה יותר מצבים של משמורת משותפת. לפני כשלוש שנים, חלה מהפכה בתחום המזונות והמשמורת בעקבות פסיקת בית המשפט העליון. הפסיקה קבעה, בניגוד לדין האישי, שכאשר הילדים מעל גיל 6 שני ההורים משתתפים באופן שווה בהוצאות הקטינים (כמובן תלוי בהכנסה שלהם) – וזה בניגוד לעבר, שהאב היה מחויב במזונות לקטינים.

"במקרים של משמורת משותפת והשתכרות שווה לא יהיה תשלום של מזונות, ויש אף מקרים – כאשר האם משתכרת הרבה יותר מהאב – שנפסק בהם כי האם תשלם מזונות לאב גם במסגרת המשמורת המשותפת. כמובן, שאם האב משתכר יותר הוא ישלם מזונות.

כיצד נקבע גובה המזונות? על-פי אילו פרמטרים?

"על-פי הדין העברי, כשהילדים מתחת לגיל 6 האב מחויב במזונות הקטינים. כשהילדים מעל גיל 6, המזונות נקבעים ביחס של זמני השהות וכושר ההשתכרות של ההורים, כאשר כל אחד מהם יכול להיות מחויב במזונות".

מהן האמונות והקווים המנחים שלך במשפט גירושין שבו מעורבים ילדים?

"טובת הילדים היא מעל לכול. אני מתנגדת בחריפות לכך שההורים 'ישתמשו' בילדים כדי להתנגח זה בזו או בכדי להשיג שיפורים כלכליים. בעת האחרונה אנו רואים מקרים רבים של ניכור הורי, שבהם הורה משתמש בקטינים בכדי לנתק אותם מההורה האחר ופוגע בו קשות. בשנה האחרונה, בתי המשפט לענייני משפחה משתדלים לתת מענה מהיר למקרים קשים של ניכור הורי".

משרדך עוסק גם בצוואות וירושות. מה חשוב לדעת כשעורכים צוואה?

"חשוב מאוד שהצוואה תיערך בידי עורך דין מומחה בתחום המשפחה והירושה. הצוואה צריכה להיות ברורה וניתנת לביצוע ללא קשיים. רצונו של המצווה צריך להיות ברור, ובמיוחד כיום כשיש נוהג של צוואה הדדית בין זוגות.

"אני ממקדת את עיסוקי המשרד בתכנון צוואות וירושות, ומסייעת ללקוחות ליצור תוכניות עיזבון משמעותיות ויעילות המותאמות לצרכיהם האישיים. כמובן, חשוב מאוד להיות מעודכנים בשינויים האחרונים בחוק הרלוונטי, ולהבין היטב את השלכות המס בתכנון הירושה".

מהם היתרונות של ייפוי כוח מתמשך?

"ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי שבאמצעותו כל אדם בגיר יכול לקבוע כיצד ועל-ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד, בעת שלא יוכל לטפל בהם בעצמו עקב זקנה או מחלות שונות. היתרון המשמעותי בייפוי הכוח המתמשך, שהוא מייתר את הצורך בפנייה לבית המשפט ומינוי אפוטרופוס באופן שרירותי, שלא בהכרח הוא זה שמייפה הכוח רצה בו.

"רק עורכי דין שעברו הכשרה מיוחדת לביצוע ייפוי כוח והוסמכו לכך, רשאים לעשות זאת. אני מקבלת אנשים מכל אזור השרון והמרכז לעריכת ייפוי כוח מתמשך ומייעצת להם לכל אורך התהליך".

משרד עורכי דין יעל ורד הוא משרד בוטיק, מקצועי ואישי, המספק ללקוחותיו שירות איכותי ללא פשרות באדיבות, בסובלנות ובגובה העיניים. עו"ד יעל ורד משלבת מערך של מטפלים מקצועיים המספקים מענה לקשיים המלווים בהליך גירושין עבור לקוחותיה, בכדי להקל עליהם את התהליך ולספק להם את התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר.

משרד עורכי דין יעל ורד

כתובת: בן גוריון 33, בית אלבה (כניסה ב'), הרצליה

טלפון: 052-2717759


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר