הסיבות הטובות ביותר לשיווק העסק שלך באמצעות סרטוני תדמית ואנימציה, צילום: קלמנטינה הפקות סרטים
הסיבות הטובות ביותר לשיווק העסק שלך באמצעות סרטוני תדמית ואנימציה, צילום: קלמנטינה הפקות סרטים

הסיבות הטובות ביותר לשיווק העסק שלך באמצעות סרטוני תדמית ואנימציה

עסקים קטנים וגדולים, ארגוני ענק, עמותות וגם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, כולם מחפשים את הדרך להפיץ מסרים, לקדם רעיונות ותכניות גדולות, ובעיקר לשווק מוצרים ושירותים. סרטי תדמית ואנימציה הם בדיוק הפתרון עבורם. יש לא מעט סיבות מצוינות לעשות זאת, ויש גם כמה טיפים חשובים שיבטיחו תוצאות מעולות

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:05

סרטון תדמית מייצר לצופה חוויה עוצמתית

במטרה לקדם את העסק רבים משקיעים בקידום האתר שלהם, והם עושים את זה בעיקר באמצעות מאמרי תוכן. למאמרים הללו יש הרבה מאוד כוח, בוודאי בככל הקשור לקידום אורגני בגוגל, אבל האמת הפשוטה היא שסרטון עושה את העבודה טוב יותר. הרבה יותר.

במקום לספר ללקוחות שלכם כמה אתם טובים או מה אתם מציעים תוכלו להראות להם, לתת להם להרגיש את המותג ולקלוט את המסרים שלכם בדרך נגישה, פשוטה וחווייתית הרבה יותר. אפשר לעשות את זה עם סרטון אנימציה משעשע או עם סרט תדמית המשלב קטעי וידאו, שיחות עם לקוחות או תמונות ארכיון, למשל.

סרטון תדמית זוכה לצפיות רבות יותר

גוגל מאוד אוהב סרטי וידאו, וגם פייסבוק נותנת להם עדיפות. באינסטגרם זהו בהחלט כלי אפקטיבי מאוד, ועוד לא אמרנו מילה על הפופולריות של יוטיוב. בקיצור, סרטון תדמית נהנה מצפיות רבות יותר, וגם הרשתות החברתיות נותנות לו עדיפות בשטח. למעשה, החשיפה הארגונית לסרטוני אנימציה וסרטי תדמית טובה בהשוואה לכלים שיווקיים אחרים, כמו מאמרי תוכן או תמונות.

סרטי אנימציה משדרגים את חוויית המשתמש

כשלקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שלכם, הוא צריך להתרשם מכם, להבין מי אתם, ובעיקר לדעת מה אתם יכולים לתת לו. הוא ייתן לכם צ'אנס אבל יצפה שתצליחו "לתפוס" אותו מהר ככל האפשר.

במובן הזה סרטי התדמית וההסברה הם כלי נהדר, בוודאי אם הם משלבים אנימציה. כך אתם יכולים למשוך את תשומת הלב של הגולשים, לעודד אותם להמשיך לצפות ולסמן גם לגוגל שאתם מספקים תוכן איכותי ומדויק, שהרי לזמן השהייה של הגולש באתר יש משמעות רבה מבחינת האלגוריתם של גוגל. זוהי חוויה אחרת מבחינת הלקוח, ועם הסרטון הנכון בהחלט תוכלו לנצל אותה.

הפקת סרטון תדמית מנצח – איך בכלל מתחילים?

יש לסרטי התדמית והאנימציה עוד המון יתרונות, וזו דרך מיוחדת במינה להעביר מסרים בלי הרצאות, מצגות עמוסות במידע או טקסטים עם מאות ואף אלפי מילים. אם תתכננו סרטון קצר וממוקד, תיעזרו באנשי מקצוע להפקת תוצר איכותי ומלוטש, ובעיקר תדייקו את המסרים שלכם, אתם יכולים להפיק מהסרטון שלכם המון תועלת. זוהי הדרך להגדיל חשיפה, לספר לגולשים על המוצרים והשירותים שלכם, ולהניע אותם לפעולה.

אם כן, בשלב הראשון כדאי להגדיר באופן ברור מה המטרות שלכם (גיוס משאבים, הגדלת חשיפה או מכירת מוצר מסוים) ומי בכלל קהל היעד שלכם (ארגונים גדולים, תורמים פוטנציאליים או משתמשי קצה). חברת קלמנטינה הפקות סרטים, המנוסה בהפקת סרטוני הסברה, תדמית, אנימציה וקליפים לחברות גדולות וקטנות, תסייע לכם לעשות את זה הכי טוב שאפשר.

זהו ליווי מקצועי שמאפשר לכם לתכנן את המהלכים שלכם בחוכמה, לבנות תסריט מנצח, לקבוע את התקציב ולייצר סרטון משובח שעונה על הציפיות שלכם. כך תקפיצו את העסק שלכם לשלב הבא, תקדמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות, ותיהנו מחשיפה גבוהה הרבה יותר.

הצעד הראשון מתחיל בשיחת הטלפון הראשונה, ואתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המקצוענים של קלמנטינה הפקות סרטים כבר עכשיו בטלפון:
073-3744399 או בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלואי שהד"ר המכובד היה דואג ככה לחולים במחלקתו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר